Проблем търговски регистър

10.07.2020, 11:39 3457 24
0 Потребители и 5 Гости преглежда(т) този раздел.

10.07.2020, 11:39
Публикации: 49 / 0
Здравейте колеги,
искам да попитам дали имате проблем със сайта на търговския регистър при обявяване на ГФО?
Аз имам следния проблем - стигам до подписването на документите  и забива, или въобще не стигам до сертификата. Според ТР проблема е при мен или  в  сертификата.
Тъй като проверихме с друг сертификат, погледнаха ни настройките и т.н и не се установи грешка при нас.
Исках просто да проверя дали и друг има проблем, за да знам като се свържа отново с ТР да им обясня по добре и да решим проблема.
#1 | 10.07.2020, 13:29
Публикации: 257 / 29
А подновявали ли сте скоро електронния подпис? Ако да, подновяват се и удостоверителните вериги.
#2 | 10.07.2020, 15:12
Публикации: 49 / 0
Честно казано не мога да кажа, но мисля че не е подновяван скоро ( фирмен е, не е мой личен ).
Нямам проблем обаче със НОИ, НАП и НСИ. Само с регистъра.
#3 | 10.07.2020, 15:55
Публикации: 257 / 29
Инфонотари?
#4 | 10.07.2020, 16:23
Публикации: 99 / 13
Има едно указание на ТР, че ръчно трябва да се избере от библиотеката WIN -> Sistem 32 -> bit4....dll  непомня точното наименование и след това дава да се подпише.
#5 | 10.07.2020, 16:29
Публикации: 31 / 0
И аз имах същия проблем със сайта на ТР. С нито един друг сайт нямам проблем. Четох инструкции, правих настройки на Джава, сменях Браузъри и не може да се зареди този ел.подпис и това е. Почти месец се мъчих с този проблем и нищо. Накрая седнах на един по-стар компютър, от който подавах миналата година и всичко стана без проблем. Явно наистина има нещо в настройките за работа със сайта на Търговския регистър на моя компютър, но така и не разбрах какво е то.
#6 | 10.07.2020, 16:34
Публикации: 257 / 29
Проблем с КЕП издаден от Инфонотари:

http://www.registryagency.bg/bg/news/problemi-s-izdadeni-ot-infonotari-elektronni-podpi/
#7 | 10.07.2020, 16:36
Публикации: 257 / 29
На портала на ТР, след като се зареди аплета за подписване е необходимо да натиснете бутона „библиотека“:
След като го изберете е необходимо да изберете:
C:\WINDOWS\system32\bit4ipki.dll За Mac OSX: /System/Library/bit4id/cryptoki/libbit4ipki.dylib
#8 | 16.07.2020, 10:02
Публикации: 49 / 0
След милион проби нищо и нищо.
Накрая дойдоха от фирмата, която поддържат компютъра и направиха изцяло нови настройки по браузъра, джавата и незнам си какво още и ми се получиха нещата.
Но с ограничението да ползвам само 1 електронен подпис на този комютър защото се4 натоварвала библиотеката и при опит за изтегляне на сертификата ставало някакво объркване и това е проблем от самия сайт на регистъра.
Та основно се оказа проблема е в библиотеката и начина, по който там разпознава сертификата Ви.
#9 | 11.08.2020, 12:07
Публикации: 14 / 2
Здравейте! Аз също се поизмъчих с подписването. Моят елекстр. подпис е на Stampit, Windows 10, браузъра -Edge. Споделям как се справих - може да е в помощ на други мъченици :)
1.Инсталирах програмката  B-Trust BISS (както е указано на сайта за помощ на ТР https://portal.registryagency.bg/help/index.html?context=2280#_D09BD0BED0BAD0B0D0BBD0BDD0BE_D0BFD0BED0B4D0BFD0B8D181D0B2D0B0D0BDD0B5_D0B2
След инсталацията програмчето ми сложи иконка на десктопа - тя не реагира :) . Хубавото е, че имам иконка , която стои долу в дясно на таск бара, при другите стартирани приложения.
2.С десния бутон цъкнах върху иконката и от менютата избрах  "Избор на удостоверения от" - "Хранилище на Windows". Така при натискане на бутона за подписване със смарт карта на сйата на ТР ми се появи прозорец със списък на  всички електронни подписи , избрах си , който ми трябваше, излиза си прозорец за Пин и готово.
Успех на всички  :wink1:
#10 | 11.08.2020, 15:00
Публикации: 99 / 13
Тази сутрин подавах документи в ТР и толкова бързо и лесно не е билоот години и с подписа нямах проблем.
#11 | 07.09.2020, 23:14
Публикации: 4 / 3
Здравейте! Аз също се поизмъчих с подписването. Моят елекстр. подпис е на Stampit, Windows 10, браузъра -Edge. Споделям как се справих - може да е в помощ на други мъченици :)
1.Инсталирах програмката  B-Trust BISS (както е указано на сайта за помощ на ТР https://portal.registryagency.bg/help/index.html?context=2280#_D09BD0BED0BAD0B0D0BBD0BDD0BE_D0BFD0BED0B4D0BFD0B8D181D0B2D0B0D0BDD0B5_D0B2
След инсталацията програмчето ми сложи иконка на десктопа - тя не реагира :) . Хубавото е, че имам иконка , която стои долу в дясно на таск бара, при другите стартирани приложения.
2.С десния бутон цъкнах върху иконката и от менютата избрах  "Избор на удостоверения от" - "Хранилище на Windows". Така при натискане на бутона за подписване със смарт карта на сйата на ТР ми се появи прозорец със списък на  всички електронни подписи , избрах си , който ми трябваше, излиза си прозорец за Пин и готово.
Успех на всички  :wink1:

Благодаря Ви Таня!!! :good: Имах същия проблем, и изгубих много време преди да видя поста Ви!
#12 | 15.09.2020, 19:56
Публикации: 4 / 0
Здравейте, използвам темата да питам. Предстои да публикуваме отчети в ТР на две фирми на един собственик. Едната фирма е счетоводната. Той преди имаше два фирмени подписа и публикуваше всеки отчет като заявител-търговец със съответния подпис. Обаче последния път си направи един подпис като физическо лице и мисля, че няма да може да публикува като заявител-търговец, въпреки че той си е собственика. Предполагам ще е възможно с нотар.заверено пълномощно от фирмите към него като фл-съставител, което да се прикачи и да ги подаде като заявител-съставител. Правилно ли ще е, благодаря!
#13 | 16.09.2020, 11:44
Публикации: 1 / 0
Здравейте, работя с ел. подпис на Инф. обслужване, браузера ми е G. Chrome. Инсталирала съм приложението BISS. Когато подпиша чрез смарт картата ми зарежда избор на сертификат и след това започва едно продължително въртене и нищо....Моля да помощ!
#14 | 16.09.2020, 15:23
Публикации: 40 / 1
Стартирайте приложението BISS. От избор на удостоверение изберете Хранилище на Windows / подписа трябва да е включен/ След това подписвайте
#15 | 20.09.2020, 15:52
Публикации: 69 / 2
Здравейте!

И аз да използвам темата.

Попълвам всичко в заявлението, няма червени полета (ако има, системата не те пуска да продължиш, подписвам с ел.подпис, въвеждам ПИН, и после излиза надпис:

"Възникна грешка!
Грешка при подаване на заявление.: В документа има задължителни полета който не са поълнени."

Такъв ли излиза надписа вече, ако е претоварена системата?
Нали се сещате, че ако нещо не е попълнено, няма да се стигне до подписването...
#16 | 20.09.2020, 17:59
Публикации: 4 / 1
Здравейте! Аз също се поизмъчих с подписването. Моят елекстр. подпис е на Stampit, Windows 10, браузъра -Edge. Споделям как се справих - може да е в помощ на други мъченици :)
1.Инсталирах програмката  B-Trust BISS (както е указано на сайта за помощ на ТР https://portal.registryagency.bg/help/index.html?context=2280#_D09BD0BED0BAD0B0D0BBD0BDD0BE_D0BFD0BED0B4D0BFD0B8D181D0B2D0B0D0BDD0B5_D0B2
След инсталацията програмчето ми сложи иконка на десктопа - тя не реагира :) . Хубавото е, че имам иконка , която стои долу в дясно на таск бара, при другите стартирани приложения.
2.С десния бутон цъкнах върху иконката и от менютата избрах  "Избор на удостоверения от" - "Хранилище на Windows". Така при натискане на бутона за подписване със смарт карта на сйата на ТР ми се появи прозорец със списък на  всички електронни подписи , избрах си , който ми трябваше, излиза си прозорец за Пин и готово.
Успех на всички  :wink1:

Жива и здрава да си  :good:
Никъде не видях да го пишат това, че трябва да се промени, а и ми се струваше логично да е на отметка смарт карта.... :blush:
#17 | 21.09.2020, 16:10
Публикации: 69 / 2
Здравейте!

И аз да използвам темата.

Попълвам всичко в заявлението, няма червени полета (ако има, системата не те пуска да продължиш, подписвам с ел.подпис, въвеждам ПИН, и после излиза надпис:

"Възникна грешка!
Грешка при подаване на заявление.: В документа има задължителни полета който не са поълнени."

Такъв ли излиза надписа вече, ако е претоварена системата?
Нали се сещате, че ако нещо не е попълнено, няма да се стигне до подписването...


Извинявайте, на никой ли не се е появявал такъв проблем? :noexpression:
#18 | 21.09.2020, 17:53
Публикации: 69 / 2

Извинявайте, на никой ли не се е появявал такъв проблем? :noexpression:

Писах на support team на ТР. Оказа се, че липсва "район" в адреса за връчване на отказа. Не е задължително това поле, не излиза грешка, ако не го попълниш, но трябва да е попълнено.
#19 | 22.09.2020, 10:48
Публикации: 630 / 92
Когато искам да отворя, необработен отчет, излиза надпис:
За достъп до документа трябва да влезете с електронен подпис, сертификат, издаден от АВ или ПИК на НАП.
Влизам с КЕП, но пак не става. Имам достъп само до обработените.
В момента тук са: 0 Потребители и 5 Гости
Пълен достъп в КиК Инфо
За 7,99 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
група с над 25 000 членове