Преиздаване на касов бон

10.08.2020, 13:03 571 7
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) този раздел.

10.08.2020, 13:03
Публикации: 6 / 0
Здравейте!
Нова колежка е маркирала с безналично плащане две суми преди 3 дни (по сметка)
А клиентите са платили в брой...
Сега трябва да се сторнират тези два КБ, но как се издава КБ със стара дата или какво всъщност трябва да направим?
Благодаря!
#1 | 10.08.2020, 13:12
Публикации: 363 / 11
Здравейте!
Нова колежка е маркирала с безналично плащане две суми преди 3 дни (по сметка)
А клиентите са платили в брой...
Сега трябва да се сторнират тези два КБ, но как се издава КБ със стара дата или какво всъщност трябва да направим?
Благодаря!
Здравейте, ще трябва да имате фискалните бонове, които сте издали, за да може да ги сторнирате. Но това съм го правил за грешни касови бонове още в същия ден, за Вашия случай не съм напълно сигурен дали ще проработи. Ако не знаете как да направите нужните промени, ще трябва да проверите в инструкциите за работа с касовия апарат/принтер, програма за продажби, или да се свържете с обслужващато Ви предприятие.
#2 | 10.08.2020, 13:42
Публикации: 6 / 0
Благодаря!
Хубави ден и седмица!
#3 | 13.08.2020, 06:42
Публикации: 6 / 0
Здравейте!
От фирмата, обслужваща касовия ни апарат казаха само да уведоми счетоводителката, че няма да й се равнява на личността и нищо да не сторнираме.
Дали е правилно?
#4 | 13.08.2020, 09:20
Публикации: 9473 / 1607
Здравейте!
От фирмата, обслужваща касовия ни апарат казаха само да уведоми счетоводителката, че няма да й се равнява на личността и нищо да не сторнираме.
Дали е правилно?

Не иска и питане даже ...
Интересно , ако на фирмата с касовите апарати поради подобна грешка не и се равни наличността с 50 000 / техническа грешка винаги е възможна / какво ще направят - нищо ли ?
#5 | 13.08.2020, 10:21
Публикации: 363 / 11
Здравейте!
От фирмата, обслужваща касовия ни апарат казаха само да уведоми счетоводителката, че няма да й се равнява на личността и нищо да не сторнираме.
Дали е правилно?
Дано не съм прав, но според мен не им се занимава или не знаят как да Ви помогнат. Счетоводителят може да си ги отрази като плащане в брой, а не по сметка, но дали е най-вярно това не мога да кажа.
#6 | 13.08.2020, 11:42
Публикации: 257 / 29
       Здравейте, ако се приеме, че издадените касови бележки са операторска грешка /според мен са точно такива/, трябва да направите сторно операция на самия касов апарат. Това вече фирмата поддържаща косовия апарат може да Ви обясни как става, а го има и в инструкциите на самия КА. Необходими са Ви фискалните касови бонове.  Срокът при операторска грешка е до 7-о число на месеца, следващ месеца, в който е допусната грешката.
Наредба Н18, чл.31, ал. (4)
#7 | 13.08.2020, 20:55
Публикации: 6 / 0
Благодаря на всички ви!  :good:
Утре ще изпратя малката ми колежка при счетоводителката.
Спокойни вечер и нощ!
В момента тук са: 0 Потребители и 1 Гост
Пълен достъп в КиК Инфо
За 7,99 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
група с над 25 000 членове