Здравейте, при подаване на Декл.6 грешно е въведен в т. 9.1 вместо юЛи м.юни.
Как се поправя това?

Брой подадени Декларации обр.1: 4 Брой приети Декларации обр.1:1 Брой отхвърлени Декларации обр.1:3
Брой подадени Декларации обр.6:1 Брой приети Декларации обр.6:0 Брой отхвърлени Декларации обр.6:1
Декларации обр.6 : Ред 1: (Колона 1) Периодът в колона 1 от декларацията (6/2022) не е в рамките на периода на протокола (01.07.2022-31.07.2022).
А във връзка с подаването на декрацията имам въпрос - трябва ли да се маркират някои от тези полета -

* Няма основание за подаване на Декларация обр. № 1 - не се прилага чл.2, ал.4 от наредба Н-13

* Няма основание за подаване на Декларация обр. № 6 - не се прилага чл.2, ал.4 от наредба Н-13

Мерси!
Здравейте,
имаме издадена фактура от Спиди с грешно въведен наш ЕИК и ДДС номер. Всеки път девойчето, което въвежда данните явно не чува добре и фактурата е с някаква грешка в нашите данни.
Нашият служител не гледа на място и при нас пристига за обработка с грешка.
Може ли да се осчетоводи такава фактура?
Нямаме служители, които ползват данъчни облекчения за деца или застраховка Живот и т.н., или новопостъпили от други фирми през 2021 г. и не е правено годишно преизчисляване.
Благодаря за насоката!
Здравейте,

служител е с прекратен трудов договор на 30.12.2021 г. Подаден е в НАП на 31.12.
В справката трябва ли да се посочи, че не е служител към 31.12.2021 г. /клетка 7 с код 0/ и какво значение има това?
Благодаря!
Здравейте,
моля за съдействие с попълването на Декларация 1 в частта на стр.3
служител е бил в болничен за гледане на дете от 9.11 до 18.11 вкл.
Правилно ли са попълнени клетките
16 - 2288
16.1 - 11
16.2 - 08
16.А - 03
16.7 - 176

Благодаря!
Ако не продавате няма защо да се регистрирате.

При нас не е такъв случая. Имаме всички основания за регистрация.
А какви счетоводни записвания се правят за операциите - тези допустими и правилни ли са?

издаване на фактура за комисионна от посредника
602           100
4531/          20
401          120

издаваме фактурата за общия оборот от ваучери
411 клиенти по ваучери/      360
702        300
4532       60

приходи постъпили по банка от посдреника
503/411кл.по в.          240

прихващане на сумата между търговеца и посредника
401/411 кл. по в.     120

Издават се к.б. с ваучер в основание, за да не се увуеличава оборота.

Eva88, това е услугата в сайта на Нап - Информация, подавана от лицата по чл. 3 от Наредба №Н-18/2006 г., извършващи продажба на стоки/услуги чрез електронен магазин.
Да, трябва, преди започване на дейността.

А когато е изпуснат този срок какво следва?
Прочетохме, но късно. След стартиране на дейността.
За това питам, дали имат връзка онлайн платформите с НАП /те дали подават такава информация за своите клиенти/?
Здравейте,
обвързва ли се регистрацията на търговеца в НАП с предлагащия онлайн платформа посредник?
Какви са последствията за търтовеца за по-късна регистрация по приложение 33 за Наредаб H18?
Да, няма промяна в осигуровките /програмата е начислила сумите за сметка на работодателя, но не е попълнила клетките правилно?!/.
Но сега виждам, че в т.1 Код корекция има избор от 0, 1 и 3. За корекция 1 ли се избира, и съответно за 3 за заличаване ли е?
Здравейте,
в една от Декл. 1 за м.май за лице с болничен за 5 дена е подадена в кл.16.2 с 05, вместо 02 и кл.16.А  с 00, вместо 03.
Прави се промяна в клетките и се пуска с код Корекция само за това лице отново Декл.1 ли?
Благодаря!
Да, точно така, за Д1 приетата е на СОЛа, но другите Д1 на практика са верни и неприети. Има само грешка в т.10 на Д6.
Но с какви кодове трябва да се подадат отново всички декларации 1и 6?
Здравейте,

допусната е грешка в декл.6 в т.10 сумата за ДОО /по-малка сума е декларирана/.
Отхвърлени са и декл.1 - 3 бр. от 4.

Как се подава нова, за да се поправи грешката? Мерси.
В момента дори не ме допуска до сайта през 3 браузъра!
Мерси, и според мен се включва като възнаграждение, но софтуерът го кварилифицира като обезщетение  и не го включва в кл.34 на декл.1. Проблемът в термина не е основен.
Здравейте,
имаме служител с болничен 3 дни, които са за наша сметка. В клетка 34 /нетно възнаграждение/  в декл.1 трябва ли се посочва и сумата за това обезщетение /защото разбираемо във ведомостта сумата за получаване е по-голяма от сумата на нетната заплата/? Мерси.
А тази доставка на стока ВОП ли се води, и трябва ли протокол по чл.117 да се отрази в дневниците?
Може ли да се ползва данъчен кредит по такава фактура?