Много благодаря за отговора!
Благодаря,
активът е лаптоп, с него се работи от момента , в който е закупен-м.10.2013...
Здравейте,
 Закупен е ДМА, фактурата е от м.10.2013. Получена е в счетоводството през м. 01.2014 и е включена в ДПок. за м. 01.2014. Въпросът ми е , откога да начислявам амортизации на актива - от м.11.2013 или от м.02.2014.
 Благодаря предварително!
и без % за здравни осигуровки също
много Ви благодаря за бързите отговори!
Моля да отговорите на въпроса, коя сума се попълва в Приложение 3, част III , клетка ПРИДОБИТ доход в Таблицата за авансово удържания данък - според мен се посочва попълнената сума от клетките "Сума на доходите" , т.е. сумата преди приспадане на НПР.
Благодаря предварително!
А за командировките на собственика на ЕООД ? Включват ли се в справката по чл.73? Изчетох всякакви мнения - за и против - и не мога да реша? Някой да сподели ,дали при проверка от НАП, са искали справката по чл.73? Благодаря предварително!
благодаря,сега даже си мисля, че когато е сключвал сделката, собственикът е следвало да им издаде служебна бележка за изплатената сума.
Честита Баба Марта на всички във форума! Имам един въпрос- фирма купува лек автомобил от 2 физически лица/семейство/ с договор за покупко-продажба. Трябва ли да се подаде в справката по чл.73, изплатената сума, поравно на двамата, за покупката на колата?
Също моля за отговор, изплатените суми за командировъчни - пътни и дневни- на собственик на ЕООД, декларират ли се в справката по чл.73?
Благодаря предварително!
назначен е по чл.67 ал.1, колко и интересно да звучи...
искам да попитам какъв код на Вид осигурен в Декларация 1 посочвате на управителя, който е по трудов договор? Благодаря!