Здравейте, имам проблем с Декларация по чл. 55. Без да искам съм активирала Приложение 1 и на клетката стои цифра 1. Към момента приложение 1 е заключено. Как да го отключа, за да мога да редактирам. Благодаря предварително!
Не, не. Мен не ме четете. Аз се оттеглям в ъгъла.
Извинявайте,наистина не го чета,защото вече съм в НАП и си чакам реда,защото се притесних,че няма да успея да я пусна.Но задължително ще го прочета после. :good:
А с какъв код подавате Д6?

за данъка за доходи от трудови правоотношения по смисъла на Закона за данъците върху доходите на физическите лица се попълва код:
8 - за удържания по чл. 42 от Закона за данъците върху доходите на физическите лица , .....
Данъка върху доходите от трудови правоотношения по § 1, т. 26, буква "и" от допълнителните разпоредби на ЗДДФЛ попада именно в чл. 42
с код 8.Вможно ли е да не се подава дек.6,а направо с тази по 55 да се пусне?
Търсих информация, обаждах се в НАП, но не мога да намеря къде  е проблема.
Досега не съм подавала декларация 6 за личен труд и не мога да разбера къде бъркам. Пускам едновременно Декларация 1 и Декларация 6 само с данъка, но ми при приема само Декларация 1, а Декларация 6 я отхвърля като изписва, че декларациите са отхвърлени поради нарушаването на изискванията за едновременното подаване.
Но на практика Дек 1 е приета, а Дек 6 отхърлена. Защо се получава така и къде греша?
Здравейте, имам следния казус: фирмата започна интернет търговия на т.нар. drop shipping модел от април месец.  Фирмата е българска, регистрирана по ДДС, осъществява дропшипинг на територията на Германия (и там се регистрира по ДДС).
Схемата на продажбата  е с следната: физически лица без регистрация по ДДС от Германия- крайни потребители  поръчват избрани от тях стоки през немския ebay. Дружеството изпраща поръчка на немския amazon, който изпраща стоката директно на физическото лице във Германия. Стоката  тръгва и пристига от и  в Германия, но фирмата осъществява тази дейност по интернет от България.  Как се третира една такава сделка и как става осчетоводяването? Четох доста, но не мога да я определя.  Почти няма информация за осчетоводяването. Не е ВОП, не е ВОД, не е дистанционна продажба. Как се включва в дневниците за покупки? Може ли вместо да се издават отделни фактури, да се въвеждат в дневниците наведнъж всички продажби за месеца към физическите лица като с отчет за продажби по чл.119 от ЗДДС?
Много ще съм ви благодарна ако ме насочите.
Здравейте, имам юридическо и икономическо образование и съм назначена в две фирми по 4 часа като юрисконсулт. И двете фирми са на едни и същи съдружници. Тъй като няма достатъчно работа  постепенно започнах да изземвам и функциите на оперативен счетоводител, но ми се иска  да имам трудов договор и за това, главно заради стажа като счетоводител.
Питането ми е следното - възможно ли  е и допустимо ли е да сключа по още един договор за по 4часа във всяка от тези фирми на длъжност оперативен счетоводител?
Ами защото така ми казаха,че трябва, но като прочетох  сега има  противоречиви мнения, но  логично е да е 01. Благодаря!
Здравейте, при проверка на декларавия1 едната декларация ми я отхвърля и изписва - Неправилно поле 16 при вид осигурен 28. Едната служителка е в отпуска за отглеждане на дете и вероятно аз бъркам при попълването на декларацията. Как точно трябва да се попълни?
Фактурата от коя дата е?
фактурата е с дата 02.02.2015г.
Здравейте, имаме фактура от немска фирма от 02,02,2015г. като сме платили сумата за стоката на 10,02.. Стоката пристигна на 04,07,2015г. Не мога да се ориентирам в сроковете за издаване на протоколите? С каква дата трябва да бъдат протоколите или сме изпуснали всякакви срокове?
Незнам кое е толкова чудно - фирмата не фукнционира, едва сте открили бившия си работодател, който вече не го интересува нищо свързано с вас и няма връзка с предишния си счетоводител, но пази печатите и все пак иска да сътрудничи. Вие какво бихте направили? За мен най-лесния вариант да приключа с това като си го направя сама. Все пак не съм толкова тъпа, че да не мога да си изчисля  две дати и да напиша кога съм назначена, кога съм напуснала и какво е основанието.
Не ми се спори за това просто. Знаете приказката за неволята.
 :blink:
А Вие някога попълвали ли сте ТК?  :noexpression:
Не съм, но не е трудно - гледам от предишните работодатели каквото са писали.
Благодаря!Така се случи,че не бях в страната  и от 2010 до 1013 сега се налага да си оправям нещата. Фирмата вече няма дейност и ми казаха да си оформя сама трудовата книжка, а те ще ми дадат печата.
Здравейте, къде мога да проверя за датата на назначаване и датата на прекратяване на трудов договор и на каква длъжност съм назначена? С ПИК проверявам в НОИ, но там виждам само   списъка на осигурителите и каква декларация са подали, но не и кога съм назначена и кога освободена.
Тази е, благодаря! Можете ли да ми кажете в графата Доходи с код от 401 до 406 цялата сума за годината ли се пише или сумата след удръжките. Извинете за глупавите въпроси, но  няма указания за попълване.
http://www.nap.bg/document?id=4428

Тази може да Ви хареса.
Здравейте, ние сме юридическо лице, и сме наематели  на магазин, отдаден ни от физическо лице. С помощта на калкулатора тук му направих  бележки за изплатени суми и  Служебни бележки за миналата година, но неговият счетоводител е казал,че има някаква нова бланка за служебните бележки и не приема тези, които съм дала. Моля ви, дайте ми бланките, които трябва да се попълнят, за да видя дали са тези, които трябва. Не мога да се ориентирам и в сайта на НАП какви са новите бланки:( Благодаря!