:smile1:
Благодаря,точно това търся. Мисля,че ще е подходящо за счетоводител,който работи вкъщи в друг град,различен от обекта на фирмата,вместо граждански договор.
Здравейте,
по какъв начин да назначим лице на допълнителен ТД на 2ч, който ще има място на работа в неговия дом?Стандартно ли по чл67 и във връзка с чл.107 например или просто на място на работа да избера звено:адресът на лицето?
Извинявам се имах предвид че.111,а не 67 КТ.
Здравейте,
по какъв начин да назначим лице на допълнителен ТД на 2ч, който ще има място на работа в неговия дом?Стандартно ли по чл67 и във връзка с чл.107 например или просто на място на работа да избера звено:адресът на лицето?
Здравейте,
лице,което е работило на основен и допълнителен ТД при няколко работодателя през годината и не представя бележки на основния за изравняване на данъка. Има ли задължение да си подаде ГДД като няма други доходи и няма да ползва данъчни облекчения?
Здравейте,
продължава ли основния работодател да изисква служебни бележки от предходните работодатели за целите на годишното изравняване? Тъй като вече не са задължителни много от лицата отказват да ги предоставят. Ако включим доходите от други работодатели и те подадат също информация до 28.02 няма ли да има дублиране при зареждане на данните от лице,което си подава ГДД?
Здравейте,
лице е в отглеждане на дете до 2 г.Преди да настъпи бременността е работило на трудов договор и като самоосигуряващо се лице в негова фирма.Болничните и майчинството до 410 дни се ползват от двете места.Майчинството се изплаща на едно основание/подадена е декларация по трудовия договор/.Тъй като лицето няма да упражнява повече дейност като самоосигуряващо се лице би ли представлявал проблем да се пусне декларация за спиране на дейност? Мисля,че не би повлияло на получаването на майчинството.
   Здравейте,
Налага ми се за изплатя възнаграждението и осигуровките по договор за управление за 12,2018 до 30,12,2018. Заплатите на работниците ще се изплатят в 01,2019г.В какъв срок се подава д1 и д6 за договора за управление?
Според мен -до 25,01,2019
Данъка за 12,2018 до 25,01,2019/заедно с данъка за 11,2018 на всички останали/
Правилно ли е?
Здравейте колеги,
Имам следната дилема и ще се радвам да споделите Вашия опит.
Фирма,която се занимава с изграждане на газови и отоплителни инсталации,купува материали които се водят аналитично в с/ка 302. Приходните фактури, които издава са с текст " Изграждане на ...инсталации"
Въпроса ми е следния: Как според Вас е по-правилно да се организира отчетноста.
1,При покупка на м-ли: 302;4531/401
2,При отчитане на прихода 411/4532;703
3,При изписване на вложените в инсталация м-ли 601/302
Или да се прави производство ?
1,При покупка на м-ли: 302;4531/401
2,При отчитане на прихода 411/4532;701
3,При изписване на вложените в инсталация м-ли 601/302
4, 611/601 / по обекти и изградени инсталации
5, 303/611 за формиране на конкретната инсталация
6, 701/303
Благодаря,предварително за отговорите!

Няма такъв филм. Все някакъв график трябва да бъде направен и все някакви часове предварително заложени.
Да направя някакъв предварителен график, който при всяко реално явяване на работа според новите правила на чл.9а НРВПО за СИРВ трябва да актуализирам?
Здравейте,
По какъв член мога да назнача лице на длъжност, при която работата ще е почасова, ще се заплаща според изработените часове, но няма да знам предварително кой ден и по колко часа ще работи лицето, за да мога да го отразя в графика. Това ще го разбирам в края на месеца.Може да работи 15 дни по 8 часа, може 20 по 2, а може и само 5 дни по 3 например в месеца. Работата ще е подходяща за студенти. Тъй като има определено работно място и длъжност  не мога да използвам граждански договор. 
Мисля, че чл.139 КТ не може да се приложи, защото трябва да има задължително присъствие през деня.
При чл.114 КТ пак ще трябва да се изготвя предварителен график, защото е за работа в определени дни в месеца?Има ли особености при попълване на д1? Как да определя на колко часа да назнача лицето?
                    Здравейте,
имам нужда от помощ по следните ситуации:
Дружество, регистрирано по ЗДДС се занимава с търговия с козметични стоки и за дейността си използва лекотоварни МПС, които като понякога се случва да продаде тъй като прекалено много са ремонтирани .
Обикновено се купуват автомобили от физически лица с договор за покупка или от дилър на автомобили втора употреба. Във фактурите няма начислен ДДС. При продажба на така закупен автомобил би ли следвало да начисля ДДС във фактурата?
Друга част от автомобилите са закупени от фирми и са с начислен ДДС. При продажба на така закупен автомобил, на по-ниска стойност от покупната би ли следвало да се прави корекция на ползвания ДДС? Тук ръководим ли се от броя на годините, както е при брак на стоки? Ако трябва да се прави корекция на базата на кой член да го направим?
      Здравейте,
сетих се, че при учредяването на фирмата направих ДУК  без възнаграждение, който обаче не е публикуван в ТР. В него пише,че управителя ще получава само дивидент. Може ли в такъв случай да се позова на ДУК-а и за съставител да пиша физическото лице и да посоча,че е в трудови правоотношения с фирмата? Или е най-добре да оставя счетоводното предприятие?
               Здравейте,
имам ЕООД, което се занимава със счетоводни услуги. Нямам нает персонал, а само самоосигуряващ се собственик/счетоводител/. При съставяне на ГФО за 2016 на собственото ЕООД за съставител името на предприятието ли трябва да напиша или името на самоосигуряващато се лице/счетоводител/?Нямам ДУК, ТД или личен труд.
  Фирмата е наела отделно помещение, в което да се правят ремонтите. Това помещение трябва ли да има някакви регистрации за автосервиз?
      Благодаря за бързия отговор!
Здравейте!
Мога ли да назнача във фирма, която се занимава с търговия на стоки автомонтьор на фирмените автомобили?Част от стоката се реализира чрез разнос от шофьори-снабдители с лекотоварни автомобили. За да не използваме услугите на други фирми, възможно ли е да назначим собствен автомонтьор? Трябва ли фирмата да има някакви допълнителни регистрации за автосервиз например?
                             Благодаря на всички за коментарите! Отговорите ви са ми много полезни.
                               Здравейте!
На едно лице му се намаля заплата, но продължава . В продължение на 3 месеца ваучерите , които получава ще са облагаеми с данък в/у социалните разходи само за него или за всички работници в предприятието, на които са раздадени ваучери?
                 Здравейте!
Трябва да започнем раздаването на ежемесечни бонуси за постигнати резултати-например достигнат заложен месечен обем продажби и т.н.Някой може ли да ми помогне с примерна заповед за регламентирането на тези бонуси?В правилника за работната заплата също трябва да се впише това обстоятелство, нали така? А някъде другаде трябва ли?
                      Здравейте!
Може ли да се подаде декларация образец 5, за лице - свободна професия, което се осигурява само здравно, защото е пенсионер? Здравните вноски ще се внесат наведнъж за всички месеци,