61
Къде се извършва услугата?
62
Данъци и счетоводство » Re: Анулиране данъчна фактура
07.10.2015, 10:28Ще направя опит и за двете!
Благодаря много! )
Благодаря много! )
63
Данъци и счетоводство » Re: Анулиране данъчна фактура
07.10.2015, 09:49Здравейте отново,
При условие, че получателя на фактура, която искам да анулирам с протокол, не е отразил фактурата в своите дневници и се дърпа да подпише протокола по чл. 116 ал. 4, мога ли да го съставя и да го подпиша едностранно или да бъда по настоятелна за подпис?...
Благодаря предварително!
При условие, че получателя на фактура, която искам да анулирам с протокол, не е отразил фактурата в своите дневници и се дърпа да подпише протокола по чл. 116 ал. 4, мога ли да го съставя и да го подпиша едностранно или да бъда по настоятелна за подпис?...
Благодаря предварително!
64
Данъци и счетоводство » Re: Анулиране данъчна фактура
06.10.2015, 14:00Благодаря! ))
65
Данъци и счетоводство » Re: Анулиране данъчна фактура
06.10.2015, 13:31Забравих да попитам - трябва ли да има номер и дата на протокола и дали да бъдат от месеца, в който се анулира фактурата?
66
Данъци и счетоводство » Re: Анулиране данъчна фактура
06.10.2015, 13:29Благодаря за категоричният отговор! )
Хубав ден!
Хубав ден!
67
Данъци и счетоводство » Re: Анулиране данъчна фактура
06.10.2015, 12:52Здравейте!
Може ли още едно мнение, защото прочетох доста, но имам все още съмнения кое е по-правилното..
Относно анулирането на фактура в следващ период - в дневника на продажбите се отразява същата фактура, но със знак - (и се съставя протокол, който не се отразява), или се отразява протокола със знак - ?
Благодаря предварително!
Може ли още едно мнение, защото прочетох доста, но имам все още съмнения кое е по-правилното..
Относно анулирането на фактура в следващ период - в дневника на продажбите се отразява същата фактура, но със знак - (и се съставя протокол, който не се отразява), или се отразява протокола със знак - ?
Благодаря предварително!
68
Селско стопанство » Re: Продажба на продукция ?
25.09.2015, 16:25Благодаря много за отговора!
Може ли още един съвет как да направя сметките за разходите по производстовото, защото няколко пъти вкарвам информация и после трия всичко, за да я коригирам.
Чудя се дали да я създам с аналитично ниво Готова продукция, по Обща партида или Разходи по дейности, така че да ми дава повече информация.
Може ли още един съвет как да направя сметките за разходите по производстовото, защото няколко пъти вкарвам информация и после трия всичко, за да я коригирам.
Чудя се дали да я създам с аналитично ниво Готова продукция, по Обща партида или Разходи по дейности, така че да ми дава повече информация.
69
Селско стопанство » Re: Продажба на продукция ?
24.09.2015, 19:58Здравейте,
Реших да не отварям нова тема и за това тук ще се опитам да си задам въпроса и ще се радвам ако някой сподели опит, защото доста четох, но все повече се обърквам кое е правилното.
Водя счетоводството на ЗП по ДДС, който отглежда непреработена продукция - жито, ечемик, царевица и т.н., но се притеснявам дали правилно съм го водила до сега.
Разходите за наема на зем. земя, както и горивото свързано с обработваните земи, съм ги сложила към 31.12.2014г. към Разходи за бъдещи периоди и сега трябва да направя изчислението на себестойността на всичките култури.
Кой е по-правилният вариант според вас - мога ли да изчисля разходите за ренти, заплати, осигуровки, гориво и препарати пропорционално на декарите за всяка култура и да направя 610 аналитична по партиди или..? Както и тези Разходи за бъдещи периоди кога мога да ги призная в тази година и тези, които са ми възникнали като разход в тази година?
Стана много объркано, но ще се радвам някой да сподели опит!
Реших да не отварям нова тема и за това тук ще се опитам да си задам въпроса и ще се радвам ако някой сподели опит, защото доста четох, но все повече се обърквам кое е правилното.
Водя счетоводството на ЗП по ДДС, който отглежда непреработена продукция - жито, ечемик, царевица и т.н., но се притеснявам дали правилно съм го водила до сега.
Разходите за наема на зем. земя, както и горивото свързано с обработваните земи, съм ги сложила към 31.12.2014г. към Разходи за бъдещи периоди и сега трябва да направя изчислението на себестойността на всичките култури.
Кой е по-правилният вариант според вас - мога ли да изчисля разходите за ренти, заплати, осигуровки, гориво и препарати пропорционално на декарите за всяка култура и да направя 610 аналитична по партиди или..? Както и тези Разходи за бъдещи периоди кога мога да ги призная в тази година и тези, които са ми възникнали като разход в тази година?
Стана много объркано, но ще се радвам някой да сподели опит!