Проблема е, че това е от старата счетоводителка, която вече не е служител,а тя казва не: незнам- забравила съм!!!
 а какво самия протокол - в него трбва да се опишат постъпилите средства ли , какво трябва да представлява?
Да , благодаря за съвета
фактурите са платени в брой и счетоводителката не ги е отразила към периода на плащане- 2014 и 2015 г. . Какво може да се направи към днешна дата?
Моля за вашата помощ- ситуацията е следната:фактури в брой, платени за 2014 и 2015 г. , но са забравени да се отразят счетоводно. През 2016 г може ли да се отрази това и как да се оформи според вас?
здравейте, имам питане относно мин. вода- може ли да минава като разход за фирмата, щом е достъпна до всички служители ? Облага ли се с данък?
a нормите веднъж определени могат ли да бъдат променяни? Примерно Управителя може ли да издаде заповед, с която да отмени всички досегашни норми и да иска ново определяне на норми?
здравейте, искам да попитам за разходните норми на товарни автомобили- нормите за разход трябва ли да бъдат констатирани от лицензирана фирма или може от служителите на фирмата, т.е шофьори, ръководител транспорт и т.н :blush:
здравейте, моля за вашия съвет: от създаването на фирмата столове , маси, компютри им е начислвана амортизация, която е към производството, така го е водела колежката. Моля за ваши съвет какво да се направи в случая- да се остави така да се амортизират докрая или ...?
Здравейте, искам да попитам годишната винетка как я осчетоводявате?