Просто ме е страх да не оплескам съвсем нешата, преди много време така заличих едно и трябваше да мина през ИТ...
А защо със заличаване, а не корекция?
Здравейте на всички,

относно прекратяване на срочен д-р до 10.06.2016 вкл., в заповедта е посочено прекратяване, считано от 11.06.2016г, в Д1 - последен работен ден 10.06.2016г, трудовата книжка е оформена правилно, в уведомлението по чл.62 съм посочила в т.12 - 10.06.2016г и в т. 17 - 10.06.2016г. Грешката е в т.17 вместо 10.06.2016 е трябвало да бъде 11.06.2016.
Може ли тази корекция в т.17 да се извърши по ел. път и ако не, ще се наложи ли предписание от ИТ, за да я извърша.
Благодаря!
Благодаря на всички, ясна е работата, особено след като изчетох това: http://www.odit.info/?s=6&i=132854&f=3. Проблемът е в мойто устройство :) Хубав ден!
 :smile1: На всичкото отгоре и съвсем не съм запозната с това сумарно  :blush:, може би и затова се лутам как да го оправя това сега.
Ами не е сумарно, не го подавам като такова, просто почивните дни вместо събота и неделя са неделя и понеделник, пак са 5 дни в седмицата по 8 часа. Според мен това не е сумарно или греша?
Здравейте,
мойта грешка е подобна, но при НЕПЪЛЕН раб. месец, "Валидация 100: Недопустим праг на осигурителния доход при непълен работен месец."
В крайна сметка аз се досещам от какво идва грешката. При нас работната седмица е с почивни дни в неделя и понеделник, съответно събота си е работен ден. Април месец се пада с 20 раб.дни, но при нас стават 21(заради 30-ти април, събота-работен). Досега не е било проблем, вероятно, защото са били отработвани винаги пълни месеците, а и реално аз посочвам в т. 16 колко раб. дни се получават прио нас. Само че април и двете лица са с прекратени д-ри, т.е. няма къде да и задам на НАП-ърската програма, че при нас са 21 дни и тя ги смята на 20, при което действително сумата пада под МОД. Звучи объркано, дано някой да ме разбере. Аз не смятам, че съм допуснала грешка, защото реално си работим така и това не е незаконно, но как трябваше да го направя в Д1 не мога да разбера. Някакви идеи? На всичкото отгоре всички документи при напускането са им предадени и ако променя все пак сумите, то документите няма да са верни.
Добър вечер,
нали не е проблем да се изпрати Д6 годишна по пощата само на хартиен носител. Подавам всичко от доста време с ел. подпис и вече съм забравила, но имам някакви бегли спомени, че искаха и на файл да им я правя?
Да, разбира се - неговото име, благодаря ВИ, хубав ден на всички, петъчен...  :wink1:
Много благодаря, това ще е най-безболезнено и според мен. И още нещо много глупаво, но се ошашавих. Декларация лицето не е подало, сега му я правя, ще я пуснем по пощата, защото е към друг град на НАП по адрес и въпросът ми е аз, от негово име по ЕГН нали мога да внеса касово сумата от друг град, все пак е моя грешката.
Здравейте,
фирма изплаща възнаграждение по ГД през 4-то тримесечие на 2015 на пенсионер, има удържани здравни осигуровки и данък по желание на лицето. Внесени в срок от фирмата. Но не е подадена декларация по чл.55 за данъка до 31 януари. Съвет какво да се направи сега? Мисля си за варианта да преправя бележката без удържан данък и да го внеса и от името на лицето, а този, платен от фирмата да стои като надвнесен. По евтино ще излезе в сравнение с глобата за неподадена декларация от 500лв. Другият вариант да подам данъка с декларацията за 1-то тримесечие на 2016, но не съм сигурна дали ще се навържат данните. И третия вариант да подам сега декл. по чл.55 с ел. подпис за 4-то тримесечие и да се надявам да се размина с глобата.   
Естествено, че съм сигурна, най-малкото, защото съм проверила какво пише в протокола, когато са ми приемали уведомленията. Освен това, когато назначавам, попълвам необходимите данни, вкл. и имената. В конкретния случай ставаше въпрос за прекратяване, не за назначаване, в който и случай досега не съм ги попълвала и са минавали безпроблемно. Но само аз ли чета нещо различно в указанията или? Може би проблемът беше в самата фамилия, тъй като още при назначаваето преди време възникна грешка, та затова и сега така..., приеха ми го след като попълних имената. И все пак благодаря!
Благодаря за отделенето време, попълних и го приеха, но тъй като в указанията пише, че не се изисква попълване на имената при прекратяване, а и досега не съм ги попълвала, пак казвам, се учудих да няма някакви нови неща.
2. Тип на документа.
3- прeкратяване след 01.01.2003 г. на регистриран договор. 
В този случай се попълват т. 3, 4, 8, 10 и 17 .

Ето затова не попълвам, досега така съм подавала и всичко е било точно.
Добър ден,
подавам уведомление за прекратяване по чл.62 от КТ, но не ми го приемат, поради следната грешка: ЕГН: .......–....... - Некоректни данни за 'Име' : !Некоректни данни за 'Презиме' : !Некоректни данни за 'Фамилия' : !
При положение, че когато се подават данни за прекратяване имената не са от реквизитите, които се попълват, каква е тогава тази грешка?
Благодаря, изясни ми се, пуснаха аналогична тема от днес.
"ЧЛ.59 (2) При определянето на данъчния финансов резултат за годината, през която е изтекъл дванадесетмесечният срок по ал. 1, годишната данъчна амортизация на данъчно задълженото лице се намалява с размера на начислената данъчна амортизация за актива през дванадесетте месеца, през които активът не се е използвал." Тук се обърквам, периодът изтича на 31.12.2015 и корекцията се прави в ГДД за 2015? Така данъчните амортизации в декларацията ще са ми нула.
Здравейте отново след дълга пауза :),
протоколът за консервиране е с дата декември 2014г., в който се описва, че климатика няма да се използва, считано от 01.01.2015г.
Ако правилно разбирам прочетеното следва: преустановяване на счет. амортизации от месеца, следващ месеца, от който активът е изведен от употреба, т.е. за януари 2015 трябва да имам счет.амортизация?
Данъчни амортизации начислявам за цялата 2015г. Начисляването се преустановява от началото на месеца, следващ месеца, през който е изтекъл 12мес. период, т.е. от 01.01.2016г и корекцията трябва да се извърши в ГДД за 2016г?
Да, с ПКО, обърках се! Това мислех да направя, но се притесних от тази декемврийска дата дали няма да повлияе нещо или да направя ПКО за всеки месец с частта за данъка?
Добър ден на всички,

фирма има сключен д-р за наем на помещение с ФЛ. Наемът е изплащан всеки месец по банков път. Фирмата е декларирала и внесла в срок данъка от наем за съответните тримесечия без четвъртото. Притеснението ми идва от следното, сега виждам, че по банка е изплащана цялата сума по д-ра без да е приспаднат съответния данък. Предполагам с РКО бих могла да го внеса от ФЛ, но не ми е ясно като цяло как да оформя бележките в такъв случай.