При липса на доход нямате удръжки, а възстановяване на сумата от работника .

Напълно съм съгласна. Само не мога дса се разбера с програмата за ТРЗ!
Не, няма изплатена заплата. И според мен не би следвало да се включи в справка по чл. 73(6). Притеснява ме само, че все пак фирмата е "основен работодател"?!?
Осигуровките за неплатен отпуск са за сметка на лицето, т.е. лицето ги внася във фирмата и са декларирани с Д1 иД6 всеки месец и са внасяни по сметка на НАП от осигурителя. Тук идва и въпроса - защо като са лични изобщо трябва да минават през фирмата!!! Това ме обърква - няма доход, а има "удръжки"
Т. е за лице, което е било цяла година в н.о. при основен работодател:
 - облагаем доход - 0,00лв
 - удържано ЗОВ - (12*24,40) - 292,80лв
 - годишна данъчна основа 0,00лв
 - авансов данък - 0,00лв
 - дължим годишен данък - 0,00лв
Респективно други лица ако са ползвали неплатен отпуск не би ли следвало здравните им осигуровки(за тяхна сметка) за времето на този неплатен отпуск да се приспадат от общата сума на посочваните в справка по чл. 73(6) ЗОВ?
Здравейте!
Ако служител цяла година е в неплатен отпуск по негово желание и цяла година работодателя декларира и внася здравни осигуровки трябва ли изобщо работодателя му, който е основен да подава за това лице данни в справка по чл.73(6) при положение, че всъщност няма изплатен доход?
Здравейте! След разговор по телефона с АВ аз изтрих всички ЕГН, л.к. и а
дреси на съдружниците и управителя. Подписите си стоят. Т.е. има само по три имена и подписи. Приеха ми го и така се вижда в ТР
Здравейте! Опитвам се да полълвам осигурителна книжка за период 2011 - 2016 г. на лице, работило по трудов договор в ДЗЗД на 4 часа.
Какви дни да попълне в графа 2? - работните дни в месеца(например 20) или преизчислените към дни зачетени за осиг. стаж (съответно 10)  :blush:
Пак той ще е управител, но като СОЛ само със здравна осигуровка.

Предстои ми да правя същото и се чудя дали трябва някъде (например проткол от ОС) да се уточни, че лицето продължава да е управител ?!? ... и как да го оформя.
В Д1 подавате последен ден в осигуряване.
... а от датата, вписана в ОКД 5 за започване на дейност в Д1 - код 12, само здравно осигуряване ???
А ще има ли управител след като прекратите ДУК?
Разходите ще са за сметка на продавача и фактурата от нотариуса ще е на името на продавача. Купувача няма да има отношение към тези разходи. Общо таските са около 5000 лв
Здравейте! При сделка за продажба на недвижим имот - определено на 15 000лв, дали е проблем разходите по продажбта да се платят в брой на нотариуса?
Сделката е за над 15 000лв, платени по банка
Здравейте! При сделка за продажба на недвижим имот - определено на 15 000лв, дали е проблем разходите по продажбта да се платят в брой на нотариуса?
Моля! Някой да си каже мнението!
 :blush:Здравейте! Имам издавани протоколи по чл.117 ЗДДС, а сега за първи път ще издавам протокол по чл. 66 ППЗДДС. Номерацията различана ли е за протоколите по  различни членове или водещото е, вида на докуметна - ПРОТОКОЛ?!?
Благодаря на всички за реакцията!