За нормативите грижа има управителят на автосервиза. За тебе това са отделни поръчки. Към всяка фактура би трябвало да има нещо като калкулация, в която се описват вложените материали и човекочасове труд. Оттам, стига да ти се занимава да водиш склада стриктно, ще знаеш какво е вложено, а няма да ти се налага да гадаеш и за правиш свободни съчинения.
"Нашият" автосервиз работеше основно със застрахователни компании и управителят (на сервиза, не на фирмата) правеше тази калкулация. За другите клиенти попълваше същата калкулация. Серзизът не беше голям - 3-4 души, вкл. управителя, който работеше заедно с другите автотехници, тенекеджии и бояджии.
Предполагам че "твоят" серзиз няма да е по-малък и няма начин да не водят подобна документация, освен ако не им се ще да лъжат клиента и/или държавата.