Анулиране на фактура

10.09.2019, 15:59 530 3
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) този раздел.

10.09.2019, 15:59
Публикации: 77 / 1
Здравейте,

При издавнето на фактура от кочан, се е отпечатала на два екземпляра допълнително, а не както обикновено на още един. Тоест същата фактура я има и на следващата по ред, с друг номер. В такъв случай записва ли се върху тези фактури текст "анулира се"? Фактурите са от този месец. В Дневника за продажби се отразява само с нулава стойност? Доставчика ще си получи правилния документ.
#1 | 10.09.2019, 16:12
Публикации: 8856 / 1493
Здравейте ,
всъщност първата фактура, която се е отбелязала на повече от необходимите екземпляри си е редовна. Дайте си я на клиента. Следващата , на която се е копирала неправилно вече анулирайте като впишете на екземпляра "анулирана" .
#2 | 10.09.2019, 16:20
Публикации: 77 / 1
Здравейте ,
всъщност първата фактура, която се е отбелязала на повече от необходимите екземпляри си е редовна. Дайте си я на клиента. Следващата , на която се е копирала неправилно вече анулирайте като впишете на екземпляра "анулирана" .
Да, редовната я предадохме, едното копие си остава при нас, а върху следващата фактура изписваме "анулирана" (тази която се е копирала още веднъж). Нали я отрязяваме в дневника за продажби с нули?
#3 | 10.09.2019, 16:25
Публикации: 8856 / 1493
 Нали я отрязяваме в дневника за продажби с нули?

Да, анулираните фактури се описват също в дневник продажби.
В момента тук са: 0 Потребители и 1 Гост
Пълен достъп в КиК Инфо
За 7,99 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
група с над 25 000 членове