След като бъде бракувана една такава стока от този вид, тя следва да бъде предадена на вторични суровини или да имате разрешение от РИОСВ да я изхвърлите някъде.
Ако бъде предадена и имате документ от вторични суровини може да я бракувате на това основание и да не внасяте ддс по последните промени.
Удостоверява се с комисия и може даже да си направите снимков материал приложен към протокола.
Първо каква е стоката и второ защо на 3 години?
Проверете в длъжностните характеристики какво пише, но по това, което описвате е работа на домакин или секретар, ако ги дава училището или вижте и в характеристиките на учителите по класове .Първо домакина , секретаря ги получава и предава за раздаване на учителите към учениците .
Според мен , ако ги няма тук в този сайт ще е много полезно да се направи модул , където да бъдат описани документите , които се публикуват от фирмите в Агенцията, тъй като много счетоводители и собственице го правят.
Това са зная адвокатски задължения , но мисля, че ще е от полза ако ги има тук разписани различните варианти , заедно с форми на отчети и декларации.
Задължени са да впишат началото на трудовият ви договор и съответно да ви я върнат .
Също така за съобразяване на клас прослужено време , ако сте на сходна длъжност на , която сте работили до момента.
Представете си я и поискайте да ви впишат датата на започване вътре и да ви я върнат.
Предполагам, че тъй като на място в агенцията се сканират документите , това е като възможност клиента да подаде уведомление за грешка, ако забележи ,че има такава в подадените и сканирани документи .
Тази сума платена с картата на собственика трябва да се даде от касата на фирмата на собственика , защото тази сума не е излязла от касата на фирмата .
Приход от какво , нали отново трябва да има основание за този приход , не искаме да е просто приход без документ?
Защо да не е начет, ако служителите са съгласни да подпишат документ , те така или иначе го плащат , все пак е тяхна грешката ?
Здравейте, когато някой наш служител пропусне да изпрати до клиента с наш транспорт стока се налага тя да бъде изпратена с куриер. Сумата платена на куриера за тази доставка се поема от служителят , тъй като пропуска е негов. Тази сума реално постъпва в касата на фирмата .
Въпросът ми е с какъв документ може да се оформи това взаимоотношение между фирмата и служителя в подобни ситуации и съответно отчитането на сумата платена от него , като начет ли се оформя ?
Благодаря Ви!
Ако сте ползвали техническо оборудване , място, офис и всякакви средства собственост на фирмата в, която сте работили или работите , тогава според мен би следвало да е необходимо нейното съгласие поне за разпространение индивидуално от ваше име тези проекти.
Както и да не са били публикувани в техни сайтове.
Превантивно може да се консултирате с адвокат , ако желаете да бъдете коректни.
Според калкулатова тук в този сайт който има с модул ТРЗ , изчислява за удържане 267 лв.Така остават точно 933лева , колкото е минималната заплата.
Ползвайте го този калкулатор тук в сайта , доста са полезни.
Според мен може, щом се е върнал на работа и работи .
Ако отсъства от работа какво ще представи пред работодателя.
Въпросът е вече каква сума ще получи за дните в болничен, но това е регламентирано.
И представете си , че по пътя на развитие бизнесът ви с тези продукти се разширява и започвате да печелите много повече . Мислете мащабно , бъдете в разширението  :)
То и един път може да изпратите по Еконт от вашата продукция и пак да ви потърсят от НАП.
Както и един път може да се качите на влака без билет и точно тогава да мине контрола .
До сега с толкова обяснения и тълкуване на точки от наредба да си бяхте взели касов апарат, който не иска по банка пускате му касова бележка и да се оправя.
На вас не ви ли е по -добре бизнеса и търговията да ви върви?
Тълкуванията ги оставете на тези , които пишат законите и наредбите , те там са многоооооо добри .
Изпращате му едно писмо потвърждение на мейла да ви го подпише , че стоката по едиси коя фактура , едиси каква стока е пристигнала в Германия с автомобил номер ......Това писмо си го прилагате към инвойса.
Не ви ли е по лесно просто да си вземете касов апарат, вместо да се занимавате с фактури и пко?
Ако искате да сте коректни разбира се, но от вашето настояване разбирам , че искате.
Така , че по добре си вземете един касов апарат и си пускайте бележки за продажбите.
Писали сте продажба , щом това ви е обичайна търговска дейност сте длъжни да издавате касови бележки навсякъде.
Инспекцият по труда.
Или да се свържете отново с тях да я потърсят те от тази колежка. Трябва да има подпис, че ви е дадена оформена срещу подпис от ваша страна .