След като сте решили да икономисате разхода за счетоводител и да се оправяте сам, добре е да прочетете още веднъж ЗДДФЛ в частта за авансовото облагане на доходите от наем. В горния текст открих поне три грешки: "Всеки месец внасям авансов данък", "мен наема ми става 272 лв", "това ми е разход"
Не сте ме разбрали. Имам счетоводител. Той ме посъветва да говоря с наемодателя да приспадне от наема сумите, които съм плащал за авансовия данък. Наемодателя обаче отказва. Вие какво ще ме посъветвате?
Здравейте. Аз съм ЕООД. Сключих договор с физическо лице за наем на помещение с търговска цел на стойност 250лв на месец. Всеки месец внасям авансов данък. Въпросът ми е: Наемателя трябва ли да приспадне сумите, които съм внесъл от данъка, от наема, който плащам? Понеже на мен наема ми става 272 лв, а това ми е разход, а и не съм сключил договор за тази сума. Благодаря.