Здравейте на всички,
Прекратен трудов договор по чл. 328, ал.1,т.3 от 01.09.2022 г. За м.09.2022 г. на лицето трябва да се изплати обезщетение по чл. 222, ал 1 от КТ когато не е започнало работа, и  това да се запише в трудовата книжка, като попълни декларация, че не е започнало работа. Тъй като лицето не идва да оформиме дакументите днес му се обадих и той ми съобщи, че от Бюрото по труда са му изплатили обезщетение.
Въпросът ми е има ли промяна при  изплащане за единия месец през който е останал без работа,
и това мреме да се плаща от Бюрото по труда.
Благодаря предварително на отзовалите се.
 
осчетоводявате 504/411 =1000 EUR
                               629/504 =     10 EUR
Извинявам се здравни вноски
Самоосигуряващ се пенсионер който не получава доход, само му се оттдържат здравни сноски за негова сметка подава ли се декл.по чл.73, ал. 6
Да може да ги пуснете на 4 часа,може да им пуснете платения год.отпуск в размер на половината от полагащия се за годината, а за неплатен само с съгласието на работника/служителя.
а във ф-ра за Канада да начислиме ДДС така ли?
Здравейте,ще имаме "износ" за Канада по документи.Фактурата ще бъде издадена на Канадска фирма ,но машината която ще продадем произведена от нас ще остане в България.Трябва ли да начислявам ДДС във фактурата.
Здравейте , имам въпрос относно графика за отпуските.
Във фирмата, в която работя , по едно и също време започнаха да излизат много служители и работници отпуска и  се оказа ,че остават малко хора да работят и не можем да си изпълниме договорите в срок.Работодателя иска в края на тази година да направи график за отпуските за седващата година и всеки да може да си планира по-рано почивката.Въпроса ми е : можем ли да съставиме  такъв график  и да не сме в нарушение,тъй като знам ,че вече е отменен..Благодая Ви предварително
Здравейте,
имам служител,който е постъпил на 19.03.2009г.
През м.04,2019г.си подава документи за пенсиониране и през м.06.2019г. излиза решението за пенсия.Служителя си подава Заявление на напускане считано от 05.07.2019г.,въпроса ми е трябва ли да му се изплатят 6 брутни заплати,след като вече е пенсионер , поради придобиване право на пенсия.
Здравейте,
имам служител,който е постъпил на 19.03.2009г.
През м.04,2019г.си подава документи за пенсиониране и през м.06.2019г. излиза решението за пенсия.Служителя си подава Заявление на напускане считано от 05.07.2019г.,въпроса ми е трябва ли да му се изплатят 6 брутни заплати,след като вече е пенсионер , поради придобиване право на пенсия.
Здравейте,
имам следния въпрос :
служител от нашата фирма отива на обект в друга фирма , където там работят на 3 смени / 1-ва от 5,30ч.до 14.00ч. , 2-ра смяна от 14,00 до 10,30ч. и нощна смяна от 10,30ч.до 5,30ч. /.Заплащането е 10лв.на час.дневно.Нощния труд го сметнах ,обаче сменния режим ме обърква малко,защото незнам времето от 5,30 - до 14ч дали да го сметна по 10,00лв.на час или влиза част от нощния труд.
А прихода двойно ли е осчетоводен.
трябва да изтеглим програмния продукт на НАП.
Благодаря
Здравейте-не подадени Д6 за 2012 г. Трябва сега да се пададат, но по начина за 2014 г. ли, или както се подаваха през 2012 г.
Нпример заплати за м.10.2012 г. платени м. 11.2012 г. За осигуровките с код 5 м. 10 и дата на плащане, а ДДФЛ с код 8 м.11 и дата 30.11.2012 г.
 Предварително благодаря на отзовалите се.
Благодаря за отговора - мислех че някъде греша при попълванито затова попитах.
Извинете за въпроса - попълвам приложение 4 но никъде не виждам да се попълва имена или фирми на свързани лица, а само суми. Как ще разберат данъчните кои са свързаните лица.