Здравейте,понеже не съм подала декларация при работодателя за данъчно облекчение и искам такава да подам чрез НАП.Въпроса ми е трябва ли да подавам с нея и ГДД по чл.50 при положение че съм на трудов договор или мога да си подам само Декларация по чл.22в.Благодаря ви!
Благодаря ви много,точно това ми дойде първо като идея,но се притеснявах че е продажба,ако беше покупка ок.Пък и касовия оборот не е малък,въпроса е през този един месец докато подам следващото ДДС да не направят съпоставка между подадената ДДС декларация и подадените месечни отчети в НАП,че тогава вече незнам.
Здравейте,вчера подадох ДДС но през нощта се сетих,че съм пропуснала да осчетоводя касовите продажби на фирмата и направо изтръпнах.Моля ви кажете какво се прави в случая,тъй като за първи път ми се случва?
Кажете какво не ви е ясно при тези билети, аз работя във фирмата която ги предлага и е спонсор на футболния клуб. Тези билети са един вид покана и реклама.Приемете го все едно не пише цена на тях,просто ред и място,раздават се на определи хора и са с определена бройка.Като стойност нямат такава,само разходи за отпечатването им.
МНОГО СЪМ РАЗОЧАРОВАНА, ЧЕ МНОГО ОТ НЕЩАТА СА С ПЛАТЕН АБОНАМЕНТ , А ТЕ БЯХА МНОГО ПОЛЕЗНИ ЗА ВСИЧКИТЕ ВИ ПОТРЕБИТЕЛИ.
Аз също съм доста разочарована,но затова пък намерих други калкулатори напълно безплатно и от тук нататък ще ползвам тях.
Ваучерите са допълнително възнаграждение по преценка на работодателя и се осчетоводяват като такива.Третират се като социални разходи и въобще не трябва да влизат във ведомостта,съответно не се прибавят и към дохода.А за целите на детските надбавки се взима брутната сума на заплатата.
Именно така седи въпроса при мен.Всичко се плаща един и същи ден,нямам и стотинка задължение към НАП.Но те си разпределят сумите както си искат и аз трябва да ги осчетоводявам точно така както е при тях.Това ми се струва страшно тъпо, а и доста трудоемко.Вместо сега да си приключвам спокойно,трябва да се занимавам да преосчетоводявам цялата година дата по дата според НАП.
Здравейте,искам да ви питам как си погасявате данъците и осигуровките чисто счетоводно.Защото имам фирма с изрядни плащания и всичко по разчетите синтетично и аналитично ми се засича,но шефа ме накара да преработя цялата година и да погася задълженията така както НАП ги погасява според системата за задълженията и плащанията, а не както фирмата си е плащала по банков път.Сега по данъка ми седи надвнесена сума и по осигуровки по - малко внесена,което адски ме обърква когато трябва да си засичам оборотката.Та въпроса ми е вие как процедирате с тези неща и кое е по правилно?
Здравейте,моля за съвет. Имам СОЛ в една фирма,която понастоящем спира дейност. Управителя,който всъщност е СОЛа, отвори друга фирма и преназначихме персонала от едната в другата.Само,че въпроса със самоосигуряващия се не ми е много ясен.Как мога да го прехвърля и него в новата фирма, и да му спра осигуряването от старата
Благодаря ви!
Някой има ли представа в новата Д92 къде е реда с увеличението и намалението по компесируемите отпуски,че нещо ми убягва от поглед.
Благодаря,да се надяваме че и моите ще минат  :wink1:
Здравейте и за много години на всички.Един бърз въпрос - днес ще подавам болнични за м.12, та питането е със старото придружително писмо или вече с новото?
Здравейте и за много години на всички.Искам да попитам,има служетел на допърнителен трудов договор на 2 часа.Сега преминава на основен ТД на 8 часа.Трябва ли отново да му се пуска уведомление по чл.62 за този ТД след като веднъж съм го назначила или само код корекция на първоначалния ТД.
За самолетни билети се издава само протокол,който е признат за целите на ДДС,т.е. влиза в дневниците за покупки и продажби.
На минималния праг - предполагам, че имате предвид на 420.00 лв.?
При назначаване на трудов договор - принципа на осигуряване е - всички осигуровки, изчислени от лрутно трудово възнаграждение, но не по-малко от минималния праг за длъжността.
Дали да спре самоосигуряването - зависи какво се случва с дейността като СОЛ.
Да имам в предвид 420 лв.Т.е да разбирам,че няма пречка да се самоосигурява и едновременно с това да се осигурява в друга фирма при положение,че фирмата в която е СОЛ развива търговска дейност.
Привет, едно малко питане относно СОЛ.Самоосигурено лице на минималния праг иска да започне работа на трудов договор в друга фирма на 8 или 4 часов работен ден.Какъв е принципа на осигуряване в тази фирма и трябва ли да спре да се самоосигурява във собствената си фирма.
Има и тя е пропорционлано на трудовия стаж
То е хубаво че я има,ама като я има колко е - 5,10,20....50.И то ясно,че като има ще е пропорционална на трудовия стаж
Здравейте,едно малко въпросче.Имам служител на 2 - часов работен ден,та се зачудих каква му е полагаемата отпуска и въобще има ли такава,слуд като така или иначе заплащането му е на час положен труд.
Супер,много благодаря :wink1:
[/quote
Само да уточня, че ако управителя е на ДУК и е осигурен на максимума /напр. на трудов договор/ декларация обр 1 не се подава.
По принцип случая е точно такъв,няма осигуровки в тази фирма и съм на мнение,че Д1 не се подава,но откакто съм поела въпросната фирма,ме карат да подавам и декл. 1 и досега не съм имала проблеми.
Подаваш отново и отбелязваш, че няма основание за подаване на д.1.
Супер,много благодаря :wink1: