Не мога да помогна с отговор по въпроса, но ако може да задам друг - всяка година ли се прави заверка на осигурителни книжки и има ли някакъв задължителен период, на който се прави?
А дали ще има проблем с правото на дан.кредит и признаването на разход, ако управител по ДУК попълва пътна книжка? С уточнението, че дейностите, които той изпълнява са доста разширени. 
Благодаря :)
Надявах се да "чуя" този отговор!
Здравейте,
При попълването на пътни книжки какво вписвате в колони:
"Колата обслужва" и "Път на движението" (тези колони присъстват във бланките, които имам)
Доколкото знам от книжката трябва да се вижда направлението на движение, но достатъчно ли е да се впише например "Пловдив-градско", тъй като автомобилите са в постоянно движение през деня и описанието на точния маршрут е немислимо.
Вие как процедирате?
Цитат
"Щото върху договор, в който има работно място и работно време с колкого и големи букви да изпишете ГРАЖДАНСКИ.... пак си се третира от ИТ за скрит трудов ...и..... "горите". Поради тази причина се (и Ви)  насочих към социално-битовите клаузи на чл. 294, т.7 от КТ "

Според Вас как би се третирал граждански договор за извършване на конкретна задача - монтаж на определена бройка на посочено място, без да се посочва работно време. След приключване на монтажа договорът се прекратява и възложителят приема изпълненото?
При мен става въпрос за стотинки, които идват като разлика в закръглянето ( веднъж в +, веднъж - за различните служители).
И аз се чудя дали при положение, че това става с декемврийските заплати, е необходимо да се пуснат две Д6 за декември... !?
При мен начислението се задава още при съставяне на заплатите. Когато начисление/изплащане са в един месец (Януари) няма грешка.
Мисля, че си отговорих на въпроса.
На моменти дори елементарни неща ми изглеждат объркващи.
Здравейте,
Отново моля за помощ ...
Може ли някой да ми разясни връзката между " начислени / изплатени" заплати в Д6 и начислени заплати в счетоводството? Съвсем се обърках  :(
До сега начислявах заплатите към края на месеца.... А изплащах следващия. ТРЗ програмата ме питаше само за дата на изплащане в Д6, днес обаче (след актуализациите) излезе да попълня и поле за начисление, което ако е 31.12.2012 автоматично извежда съобщение, че съм изтървала срока.

Малко ще побутна темата....
Тъй като явно според пасат има вариант тази покупка да се вкара в Дневник покупки, се чудя.... този "Протокол" с какъв номер би трябвало да бъде?
Ако има и други мнения по въпроса, ще се радвам да ги чуя :)
"Управителят е един, двама или трима, колкото са вписани в Търговският регистър. Но те винаги са индивидуално определени, точно посочени. Само тези лица се осигуряват по този ред, само за тях биха били относими праговете респективно в ... "
....
Това звучи като, че всички вписани като управители в Търговския регистър следва да се осигуряват като ДУК ....
Надявам се, че само звучи и осигуряване има само при уговорено възнаграждение :)
Ще се радвам да ми го разясните, явно Вие сте! ;)
Тъй като отново по счетоводните форуми има несъгласие по въпроса за декларирането на закупуването на земя от физическо лице бих искала да попитам дали
според Вас тази покупка се включва в Дневника на покупките и ако да - какъв тип документ се посочва, при положение, че нотариалният акт не е данъчен документ?
Благодаря за отговорите :)
Тази премия би ли се отразила по някакъв начин в ГДД на лицето? При попълване на справката не би следвало да се получат осигуровки за довнасяне ? 
А ако решението е за м. Ноември, с цел - материално стимулиране или постигнати резултати за месеца, има ли пречка този доход да се обложи еднократно с осигуровки до 2000лв и ДОД за цялата сума?
 
За мен е по-добре да не се разпределя.
Въпросът е дали е проблем, че осигуровките ще се внесат веднъж върху 2000лв. и за остатъка до 20 000 ще се плати само 10% данък?
Здравейте,

При вземане на решение за изплащане на премия на управител за постигнати резултати (например 20 000 лв.), как се третира този доход - задължително ли се разпределя по месеци, осигуровки само до сумата от 2000лв. ли се дължат (еднократно)?
Признава ли се за разход тази премия?
 :hmmm:
Има ли някакво значение броят на дните, който ще попълня, тъй като реално не се извършва постоянна дейност (а и не знам кога точно се извършва тази дейност) или най-добре да пиша пълни месеци?
П.С.: Извинете ме за въпросите, които вероятно изглеждат елементарни  :blush:
И аз до този извод стигнах, но по този въпрос няма голямо единодушие по форумите :)

Д1 за всеки месец по отделно ли се подава?
Ако подам Д1 и за 2011г. проблем ли е? Нарушавам ли някакви срокове?