Договарям винаги с управителя физическо лице. Ако се смени, без да уточня с новия продължаваме ли, просто няма да работя - какъв е проблема.
Въпросът е не КАК ще се договоря и защитя интересите, а имам ли задължение това да е писмено.
Но да излезем от теорията:
1. Три годишен ПИСМЕН договор с юридическо лице, което спира са плаща на третия ... Ще му издавам фактури три години, начислявам и внасям ДДС докато го съдя и държавата (която има най-много полза от подобен писмен договор) видиш ли защити интересите ми и го осъди и то видиш ли плати;
2. Някой, който не съм сигурен какво точно прави, ме дразни, не искам да работя с него. В деня който реша ето ти папчиците и довиждане;
3. Ревизират ме данъчни имам 50-100 фирми (ама не от тия ДПС-арските строящи магистрали) а от гаражите с всевъзможни забавени плащания... Издавам чинно фактурки, внасям ДДС и корпоративен и се занимавам постоянно с предупреждения предизвестия, сключване и издаване на договори. Т.е. един човек се занимава само с това.
Нека сега уточним нужен ли е писмен договор и кога и на двете страни е по лесно да скрепят въпросния с просто ръкостискане.