А ако не сме подавали какво правим?
От което разбирам , че на всеки три месеца подаваме декларация?
СОЛ внася определена сума авансов данък всеки месец. Този авансов данък декларираме ли го с декларация по чл.55 и ако да какви са сроковете или пък го декларираме с гдд по чл. 50? А и след като през 2013 са правени авансови вноски, които са влизали в единната сметка, как ще стане погасяването на декларирания вече данък?
Да праговете ги знам, но те са минимални не може ли да се осигурява над тях?
Самоосигуряващо се лице внася осигуровки в/у 700 лв. месечно, а фин. му резултат от стопанска дейност е 6500 лв. за 2013 г., т. е. осигурява се върху много повече. Редно ли е това?
Май и аз не мога? При минусов резултат за довнасяне програмата ми и зкарва, че дължа ов?
Само да уточня, че доходите на лицето са от самоосигуряващо се лице, трудова дейност и по трудов договор и съм ги разпределила в дванадесетте месеца. Да не би там да ми е грешката?
Здравейте! При попълване на справката за окончателния размер на осигурителния доход за 2013 в ел. вариант, при отрицателен резултат за довнасяне ми излизат вноски за довнасяне. Къде греша?
Благодаря Ви! Но аз ще продължа с питанките. В същото време ръководителя ползва командировъчни, т. е. мога ли само да ги начислявам без да ги плащам на този етап или...?
Която и дата да пишете до 25-число, няма да сгрешите

р.р. А ДДФЛ или го плащате, или не. Малко няма как да платите
:good: А данъка го подавам вече когато изплатя заплатите?
Няма такъв пример с неизплатени заплати, въпреки че код 5 е за начислени, неизплатени или изплатени заплати. Датата ?
Имам следния казус - от 3 месеца се опитвам да лавирам между разходите и приходите на фирмата ни, но нещо не се получава. Покривам уж по-важните разходи, като ток, заплати и частично осигуровки, но приходите се оказват вече твърде малко и осигурителните задълженията ни се увеличават. Въпросът ми е ако не изплатя заплатите за м. март в следващите 1-2 месеца как да подам д1 и д6 /с какви дати/, защото ми се иска малко ов и дод да платя? Предварително благодаря!
Плаща в брой, издавате касово бонче и не анулирате фактурата.
Това е.
Да, но датата на фактурата не трябва ли да е еднаква с датата на касовото бонче?
Благодаря за изчерпателните отговори!
В моя случай аз не съм по ддс.
PolinaG, честно казано не съм убедена, че не са длъжни да издадат фактура, но пък някак не ми изглежда редно да се префактурира такса, която изобщо не се фактурира от принципала. :hmmm:
Аз префактурирам ел. енергия и такса смет също я вписвам във фактурата, което е грешно ли?
А защо не издават фактура? Не са ли задължени. Въпреки че те са платили такса смет и след това са я разбили между наемателите не би ли следвало да дадат фактура?
По време на майчинство не се променя нищо, чак след като се върне.