Сърдечно благодаря :give_rose: В моя случай труда е по граждански договор и е положен миналия век тъй,че заверка и толкова по въпроса :flowers:
Здравейте,може ли някой да ми каже какви документи трябва да издаде работодателя при пенсиониране на служител,който е бил на граждански договор и има попълнена осигурителна книжка и въобще какво се прави в този случай :'(
Благодаря на всички! Вече ми е кристално ясно :smile1:
Договорът няма как да е сключен в нечия полза.

Не мисля така. Тази вратичка използват доста работодатели,за да си правят каквото искат и това да не е оборимо в съда. Личен опит. :wink1:
Наемателя е юридическо, а наемодателя е физическо лице  :blush:
По повода ми възникна и още една чуденка. В договора пише, че режийните разходи са за сметка на наемателя. Това значи ли ,че трябва и тях да включа в сметката за изплатени суми заедно с наема :hmmm:
Физическите лица са ми голяма мъка........ Сега немога да се справя с това трябва ли да удържам здравни осигуровки на инвалид над 50% ,с който имаме сключен договор за наем. :hmmm:.Ужас, все на мен такива ще се паднат :'(
Моля за помощ от знаещите. Има ли нещо по особено в издаването на фактура от физическо лице регистрирано по ДДС . Според мен е така: Данъчна основа-1000лв., ДДС 20%- 200.00лв. , сума за изплащане- 1200.00 лв. От своя страна получателя на услугата ще му удържи данък /10%/като му издаде сметка за изплатени суми за 1000.00- /25% НПР/х 10%=75.00 лв., които ще внесе в бюджета ........... или бъркам :hmmm:
Пак ще напиша едно приложение 7 и ще стискам палци да го занесат,че вече мина месец и половина докато се боря с НОИ и нашето ТРЗ.
Здравейте, какво трябва да се направи, когато работодателя не е подал декларацията ми за промяна на банковата  сметка и поради тази причина обещетението ми се е върнало в НОИ :hmmm: