В чл. 176, ал 2 са посачени два случая, в които работодателя е длъжен да осигури ползването на отпуска през следващата календарна година, но не по късно от 6м., считано от края на календарната година, за която се полага.
Единият случай е, когато отпускът е отложен.
Вторият случай е, когато отпускът е не е ползван до края на календарната година , за която се отнася.
 Колеги, моля за помощ в разяснението на 2-те хипотези.
 Конкретно в нормативни документи, как се процедира / За 2-рия случай, по конкретно /. Имаме конкретно случай в които ПГО не е ползван, а с днешна дата работодателе иска да отправи " ПОКАНА" към всички и съответно те на свой ред да използват ПГО за годината.
Предварително благодаря за отговорите и споделените практики.
От янури до октомври са 8 месеца. С такава пуза няма как да имте 9 месеца с осигуровки за безрботица през последните 15 календрни месеца. Нямате право на обезщетение за безрботица.
Здравейте, и аз включвам в темата с въпрос: Майка, която е във втората година гледане на дете иска да я съкратим за да отиде на борсата. Не ми е много ясна процедурата по съкращаването и то на майка / не трябва ли да е със съгласието на инспекция по труда/. А пък от друга страна нейното обезщетение няма да е много по - голямо от майченството за 2-рата година 340 лв., защото осигуровките за безработица през последните 15 календарни месеца не на налице. Моля за помощ как да постъпя при така създалия се казус и как реално да стигна до приблизителната сума за евентуалното обезщетение.
Ще имате, ако сегашния работодател признава сходна професия, но разбира се ако имате такава  отработена до момента. Няма как а Ви признаят клас, ако до сега сте работили различни професии .
Колеги , имам голям проблем
 лице което трябва да назначим на ДУК,.... но той е гражданин на Сърбия.
 Получава доходи и там, но Центъра на Жизнените интереси е тук в БГ. Ходихме на консултация в НАП, но почти без резултат. Трябва ва действане спешно, моля за съдействие. Искам консултанска фирма, която да ни ориентира наистина професионално. :blink:
НАй - добрият / правилният вариант/   за теб е:
Единият договор т.е. първият които е и в момента го променяш с код 01 / основен/, а вторият в другият обект / допълнителен с код /04/, като и на двете места е на 4 часов работен ден.
!!!!! Поправям се. Става дума за една и съща фирма. Само с ДС.
НАй - добрият / правилният вариант/   за теб е:
Единият договор т.е. първият които е и в момента го променяш с код 01 / основен/, а вторият в другият обект / допълнителен с код /04/, като и на двете места е на 4 часов работен ден.
Колеги, имам задача за "сътворя" Правилника за вътрешния трудов ред. В случая не знам от къде да започна.......... Нямам примерен такъв, просто ми трябва "скелета", а и основни насоки как да структурирам съдържанието му, разбира се да бъде правилно. Законово нямам знанието от къде да се напътствам в написването му. Искам съвети и препоръки. Знам, че това не е лесна задача.
Благодаря Ви предварително за отзивите и професионализма.
Еиииии, Страхотно.Много благодаря!!!! :smile1:
Някой да има Дл. Х - ка за Системен Администратор. Много ми е спешно!  :blush:
Здравейте, имам  лек проблем при намирането на правилните Длъжностни характеристики за: Специалисти ТРЗ 4313 3003; Административен сътрудник/секретар 3343 3001; Системен администратор или ИТ специалист. Длъжностните характеристики, които имам не са актуализирани  с години. Искам да направя сравнение и подновяване. Предварително Ви благодаря за отзивчивостта, тук винаги намирам правилните решение!!!! :)
Здравейте, Колеги искам съвет за корекция на Д1 и Д6, НО ЗА М.02 2016Г. / 3-ма от служителите са с по- високи осигуровки, а не трябва да е така, но незнам как да постъпя. Благодаря предварително за съветите.
Благодаря Ви !
 Аз вписвам и за 224 и за 222 също ще впиша. Много благодаря!
Здравейте , в продължение на темата, вписвали  ли се обещетението по 222 от КТ в Трудовата книжка, както обезщетението по чл. 224 от КТ /.
Ползваме "Стил ТРЗ". Много сме доволни. Проверки от ИТ сме имали -  без проблеми.
здравей, благодаря за инфото. Мен конкретно ме интересува как въвеждате смените,  това е важно а и най - трудоемко.

Да
Здравейте, Група
 Ще минаваме на СИРВ / три месечно /  Най - после :).
 Имаме за задача да предложим софтуер на Управленските кадри: "Стил ТРЗ" е единия вариант работила съм на него и експорта на графиците става лесно. Интересува ме има ли от Вас доволни от други софтуерни решения и какви са те. Целта е да изберем оптималния вариант за / Софтуер / за СИРВ. Моля за съвети и предложения продиктувани от Вашата практика в СИРВ. Имаме 38 звена които работят на смени. Отделно Офис Администрация - 50 човека.
 Знам че е важно програмния продукт да е добър / СИРВ / изисква точна и бърза работа. Предварително Ви благодаря за мненията и професионалните предложения.
Здравейте,

благодаря Ви. Така го направих. Имам вече входящ номер от вчера, но все още не се е появило в справката за подадените документи с ПИК код. Имате ли представа колко време отнема?
Изчакайте до понеделник. Трябва системата на НОИ да го обработи за да го видите в справката. / това го казвам от личен опит от миналата седмица/