Здравейте, моята тема е подобна, затова ще пиша тук:

При прекратяване ТД на служител с ТЕЛК на основание "поради болест":
- управителя казва, че няма свободна подходяща длъжност - как се удостоверява това?
- разрешението от ИТ писмено ли се иска и каква е процедурата?
- обезщетенията са : чл.224 - неизползваният отпуск, чл. 222 ал.2 - 2 брутни тр.възнаграждения /има 5г.при този работодател/; дължи ли се обезщетение по чл.217

Има ли обезщетения, които пропускам?
Благодаря на отзовалите се.
Здравейте,

Във същия ред на мисли, при мен клиента е регистриран в Гърция, а дейността е претоварване на стока /в България/от камион, който идва от Гърция на друг камион който заминава за Русия. Но ние не извършваме транспорта, а само претоварването на стоката.
 Както четох до тук разбирам, че трябва да начислим ДДС, правилно ли съм разбрала?
И аз да споделя:
 Не съм подавала заявление, но е подадена годишната декларация и сумата, която стоеше като "надвнесена" е прихваната с задължението за данък в/у представителните разходи. Така че смятам нещата за уредени.
Здравейте, къде в НАП може да бъде открит Публичния регистър на регистрираните лица, прилагащи режима касова отчетност?
И аз преди време питах в този форум същото, но никой не отговори. Вероятно още няма достъп до такъв регистър. Не намерих в НАПа.
Здравейте,

къде мога да намеря списък на регистрираните лица по касова отчетност? В сайта на НАП не можах да го открия. Благодаря предварително.
Не.

чл.37 от ЗДДФЛ
(2) (Изм. - ДВ, бр. 113 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г., доп. - ДВ, бр. 94 от 2010 г., в сила от 01.01.2011 г.) Окончателният данък за доходите по ал. 1, т. 1 - 9 и по чл. 8, ал. 11 се определя върху брутната сума на начислените/изплатените доходи.

ал.1, т.4. доходи от наем или от друго възмездно предоставяне за ползване на движимо или недвижимо имущество, включително вноски по договор за лизинг, в който не е изрично предвидено прехвърляне на правото на собственост;
В калкулатора се изчислява само с приспаднати разходи. Кое е вярното?
Трябва ли по някакъв начин да се докаже, че клиента няма да плати, за да се отпише вземането, когато няма заведено дело? Има ли процедура по този въпрос?
Отново благодаря, сега ми се поизясни: :smile1: :give_rose:
Благодаря create, че обясняваш толкова подробно.
Обръщам се към теб, защото явно само ти можеш да споделиш опит.
Моля да ми обясниш за прил.17 тъй като е даден период мога ли да напиша 1 за деветте месеца? В колона 2, да изредя всички артикули ли, напр. фурна 1, фурна 2 и т.н., защото в колона 5 има кг /вероятно на всяка фурна отделно?/ и в колона 6 - брой, кои бройки - вероятно внесените в деветмесечието?

Голямо благодаря.
Благодаря, create.
Ние също имаме сключен договор. При проверката ми искат и този договор. Всеки месец попълвам справки , но само за кг., въз основа на които от фирмата издават фактура. Но до сега не бях попълвала тези приложения. Проверката е за м.01-09, трябва ли прил-ята да са месечни? Защо казваш на тримесечие?
Здравейте,

Правят ни проверка от Рег. инспекция по околната среда и водите, като искат приложения №17,18 от Наредбата за определяне реда и размера на продуктовата такса. Впредвид масовите проверки сега /така чух/, моля да споделите кога се попълват тези приложения и най - вече в прил.18 , колона №6, как се изчислява продуктовата такса.

Да, кредитни известия към фактурите от м.08, но ще излезе, че имате да връщате пари на клиентите си по тези кредитни! Наистина ли няма шанс да си платят?
Благодаря на всички, че ви има. Тук винаги намирам нужният ми отговор!
Здравейте,

Моля да ме посъветвате:
Лице, в продължителни болнични ще се явява на ТЕЛК, попълвам производствена характеристика, в частта за професионален маршрут трябва да напиша стаж на лицето.
Последният болничен му е до 15,08,13, тази дата ли да пиша за изчисляване на стажа или днешна, тъй като лицето все още е в болнични /нищо, че последните не ми е донесъл/?

Благодаря, предварително.
Благодаря за отговорите.