На ред 8 ти е необходимо условието IF, така че или да сумира или да пише 0. Нещо такова:
=IF((G19+G28)>(D27+D33);(G19+G28)-(D27+D33);0)
/ако общо приходите са по-големи от разходите извади разходите от приходите. Ако не е така напиши 0./
Изобщо не ги осчетоводявам. Не е задължение на дружеството да ги внася и не от него ги търсят, че да е негов разчет. Само платените реално осчетоводявам като вземане.
Значи само за заплатата съм познал :(
В София за толкова не бих се захванал, а и мислех да уча Омекс-а в самолета. А сериозно - за да не стават такива недоразумения не ловете риба на гола кука
:)
500 за всеки месец, макар че последно на семинара дето го има на видео, обещаха да са снизходителни за формални нарушения (аз лично съм скептичен към милостта на чиновниците).
Ако работното място е на  Бали и за 3000 USD кандидатствам!
Отговорът Ви е твърде елементарен! Аз, в качеството си на превозвач например, не командировам шофьор в предприятие - ползвател...

В качеството си на управител на счетоводно предприятие гледам да давам елементарни отговори на хората които ме питат. И не само съм прочел внимателно, а съм и написал това - онова по темата в сайта на вас предприемачите  (АЕБТРИ).
Като изпратени на работа в чужбина ги засяга и още как. Да не говорим, че от години във Франция, Германия, Холандия не можеш да припариш без да спазваш сходни регламенти.
Има промени и съвсем ефективно затварят на другия ден след акта (т.е. преди да имаш наказателно постановление), т.е. е необжалваемо освен по закона за вреди нанесени от държавата.

Разлика в касовата наличност при ПО-МАЛКО с 3 лева също е драстично нарушение.

Правете си сметка рушветите какви са сега.
Аз ли не схващам темата, но какво общо има осигуряването като СОЛ и получаването на възнаграждение за личен труд.

Съгласно допълнителните разпоредби на ЗДДФЛ:
26. "Трудови правоотношения" са:
и) (нова - ДВ, бр. 95 от 2009 г., в сила от 01.01.2010 г., доп. - ДВ, бр. 97 от 2016 г., в сила от 01.01.2017 г.) правоотношенията, независимо от основанието за възникването им, със съдружници и член-кооператори, както и с акционери, притежаващи повече от 5 на сто от капитала на акционерното дружество, за полагане на личен труд в дружествата и кооперациите, в които те са съдружници, член-кооператори или акционери, извън случаите по чл. 37, ал. 1;

Т.е. и съответното осигуряване.
Не виждам причини да не, още повече че самия факт на не заминаване изключва прикриване на туристическо пътуване.
Разходи срещу които няма приходи също не може да е мотив, доколкото преговорите с контрагенти е част от цялостната дейност.
При командироване по чл.121а, (1) в рамките на предоставяне на услуги, съгласно чл. 215. (2) работникът или служителят:
"има право да получи освен брутното си трудово възнаграждение още и пътни пари при условия, определени в наредбата по чл. 121а, ал. 8."

За право на дневни и квартирни нищо не пише, но не са и изрично забранени, доколкото няма промени в данъчните закони (а и са необлагаеми :) . Т.е какво ще се случи, ако продължаваме да ги изплащаме?
Уволнявал съм дисциплинарно работник за неявяване на работа, даже под специална закрила, който впоследствие предизвика проверка и на ИТ и го жали на съд. Това не се обжалваше, но целия процес си течеше с изпращане на писма с обратна разписка, които работникът не получаваше.   
Годишният финансов отчет на малките предприятия може да се състои от съкратен баланс, съкратен отчет за приходите и разходите по раздели и групи и приложение.

Облекчение обаче има само за отчети за приходите и разходите и докладите за дейността. А приложението е нещо по различно, т.е. остава за публикуване заедно с баланса?
Пътният лист служи или по-скоро служеше за текущ контрол на пътя. Става разбира се и за счетоводно отчитане, ако го има. Да не говорим, че където сме 100% читави просто принтираме директно пробега от GPS-a.

При мен този тип документи се наричат Месечни отчети за изразходвано гориво. Може би така ще отпадне драмата на одитора :)
Може. Може дори да не се казва пътен лист а да е всякаква таблица съдържаща достатъчно данни за какво е изразходвано горивото.
Седни до сина ми и той има контролно в 12:30, ама учи от вчера вечерта още :)
Намира си комбинативен счетоводител. Така и така ще му трябва :)
От Гърция са ми търсили удостоверение и за период от преди 10 години. Формулярът да е А1, преди бяха няколко образците.

ОКД не виждам причини да се подава. Темата за какво служи ОКД-5 е дискусионна - въпросното писание е архаичен документ уточняващ под кой ЕИК ще се осигуряваш, въпреки че от 2006 въпросът по никакъв начин не е свързан с ЕИК и фирми. Няма и указания както е регламентирано в ДОПК, самите дирекции на НАП имат противоречива практика. Досега не съм имал неприятности  с властта, с поддръжка на тезата, че не подлежиш ли на регистрация за започване и спиране на осигуряване по ЕГН, не си длъжен да подаваш.  Не подавам и за пенсионерите само със здравно. Но съм попадал на труда на колега подавал 30 декларации в 30 фирми собственост на един и същи човек.
Практически не е необходимо да се прави нищо. Няма необходимост от носене на каквото и да е в НАП, не се внасят и никакви вноски освен по желание. Удостоверението за самоосигуряващи се, не се казва А1 (то е само за работещи по трудов договор). Същото може да се извади и със задна дата при евентуален интерес на наша администрация.
За прохождащ туроператор си понапълних главата какво е ОТУ, пътуващо лице, протоколи и т.н., докато не се сетих, че човека няма ДДС регистрация. Та докато направи оборот дали няма проблем да му направя само регистрация по чл.97А за услугите с чужбина и си караме на опростена схема приходи-разходи=печалба, без да намесваме ДДС?.

Не намерих и отговор как при вече регистриран по ЗДДС туроператор се отчита транспорт извършен с негов бус. Колебая се между това изобщо да не го включвам и дърпам целия ДК или по-вероятното, изразходваното гориво по конкретната доставка да се включва в съответния протокол и намалявам маржа...