Новата визия на сайта е OK за мен, цветовете не дразнят очите и лесно се ориентирам :)
Относно платените услуги - разбирам, че сте вложили доста усиля, средства, нерви и пари да създадете нещо удобно за всички потребители, но лично аз съм ги ползвала като проверка на това, което съм направила аз и/или софтуерът ми, т.е. не бих заплатила за тези услуги независимо, че цените не са високи.
Според мен, повечето потребители на тези услуги им е било просто по-лесно и бързо да изготвят документите/проверките чрез Вашия сайт, но със сигурност повечето могат да се справят и сами или чрез запитване в тема  :smile1:
Смяната на лична карта НЕ води до обявяване на промяна в обстоятелствата в ТР
Очевидно вчера и днес не съм добре - не чета в детайли!
За справката по чл.73 с код 307 са доходите от извънтрудови правоотношения.
Ако не намерите вида на услугата от код 3071 до 30713 го посочвате в 30714


Аз не разбирам Вие какво искате да попълните? Приложение към годишна декларация по чл.50 от ЗДДФЛ,
справка по чл.73 от ЗДДФЛ...нещо друго

Здравейте колеги,
в номенклатурата на кодовете за вида доход част 1  - доходи от възнаграждения по извънтрудови правоотношения по чл.29, ал.1 т.3 от ЗДДФЛ : има  код 30714 - Други извънтрудовеи правоотношения -това ли кода за ГД платени на лица по ГД ?,
използвам ПП Бизнес навигатор и там код е 307 Може ли да се пише само код 307 ?
Благодаря
Немската фирма е определила, че мястото на изпълнение е на територията на Германия (аз не съм убедена, че е така), съответно облагат с ДДС доставката.
Българската фирма щеше да е длъжна да издаде протокол, ако мястото на изпълнение беше на територията на станата.

Пак не съм прочела въпроса както трябва :(
Отдаването под наем краткросрочно или дългострочно е?
Осчетоводявате си я за разход, не я включвате в дневникът по ДДС, ако отговаряте на условията Германия може да ви възстанови ДДС-то
Здравейте,

По т.1 - Да, ако полага личен труд заедно с Обр.1 се подава и Обр.6 за данъка, който му е удържан.
Данъка се внася от фирмата и се изчислява, като от осигурителният доход се извадят осигуровките за сметка на самоосигуряващият се * 10%.

т.2 Може да полага в различни месеци личен труд. Относно годишната Обр.6 - няма промяна
т.3 Не - виж ЗДДФЛ
т.4 Не, няма да има задължение да се осигурява в другото дружество

Моля, изчакайте някой по-знаещ да пише в темата ви, тъй като аз не съм силна в тази област :)

Здравейте,
Някой прочел ли е подробно указанието от НОИ във връзка с новостите по отчитането на СИРВ?
Притесняваме, че пише за прекъсване на осигуряването без да е прекъснато трудовото правоотношение...
Извинете ме - моя е грешката.........не съм прочела до края справката  :blush:
Delphine, аз рагледах сайта от вторият линк - според мен, не изчислява точно сумата на възстановяване
Заложих пример:
1 - 1000.00 възстановяване
2 - 2000.00 възстанвяване
3 -   500.00 вноска
Трябва да се получи възстановяване: 2 500.00 (1000+2000-500)
Справката ми изчислява възстановяване 500.00, което според мен е грешно.
Пренебрегва се чл.92/1/ точка 5

П.С. На най-първата клетка нищо не съм посочила...т.е. може и аз не съм я попълнила правилно :)

http://plusminus.com/bg/tutorials/vat/%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8-%D0%B8-%D0%B4%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B8%D1%8F-%D0%B2-%D0%BF%D0%BB%D1%8E%D1%81-%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D1%83%D1%81


http://zdds.info/index.php?option=com_chronocontact&chronoformname=procedura921

Подкрепям написаното от Алфа . Вторият линк може да ви служи за попълване автоматично на Приложение 6 като въведете данни за месеците от процедурата и е много полезен за тестване в този случай.
Първо се включва в дневника на продажбите, за да се "самоначислите". След това в зависимост от това, дали имате право на кредит - пълен, частичен се включва в дневника на покупките.
Аз също съм против удължаването на сроковете.

Наистина има проблем с фирми, които доста голям документооборот и според мен, точно счетоводителя е човекът, който трябва да обясни и настоява за назначаване на допълнителен персонал, който да помага.
За съжаление, на повечето управители/собственици хич не им се дават пари за заплати, особено за счетоводни цели....някакси не виждат полза от нашия труд или така им е по-удобно :)
Ако полагате личен труд в дружеството Д 6 ще подавате всеки месец /допълнително около 30.00 лева на месец/

Все пак познах, че е свързано с имот  :wink1:  :good:

С първичното счетоводство (дал Кольо- взел Кольо ) се оправям. Инвестиционното консултиране касае покупката или не на имот на Женевското езеро ;) Т.е. няма нищо общо с България. само компанията е българска, че данък печалба тук е 10 %, а в страната, която реално консултира швейцарците е малко над 30 %
Вие не сте счетоводител, но задавате счетоводни въпроси :)
Тъй като не мога да гадая, ще ви кажа, че ако "инвестиционното консултиране" е във връзка с недвижим имот, който се намира на територията на страната то и мястото на изпълнение на услугата ще е в България
Кажете каква е услугата, защото може да е с място на изпълнение в страната ....
Благодаря за информацията  :smile1:
"...Предстои фактуриране към Швейцария и от НАП казват да начислим и ДДС ...." ето от това се заблудих :)
Не пишете точно за какъв вид услуга става въпрос - може от НАП да са прави, че трябва да се начисли ДДС.

Редактирах се, не видях, че фирмата не е рег.по ДДС все още
Не ми обръщайте внимание...тотално се сдухах вече!!!!!!!!!!!!!

Той заменя право на строеж, а не НЕДВИЖИМ ИМОТ.....няма значение, кога е придобил земята....

Извинете ме още веднъж :smile1: