В ГДД имате две позиции, в които посочвате приходи.
В позиция 1 посочвате Общо приходи - и следвате указанието в текста (посочват се приходите от ОПР) - вижте си там каква стойност фигурира.
В позиция 1.1 посочвате нетни приходи от продажби. Как се формира тази стойност Алфа по-горе подробно е написала. Това число трябва да кореспондира със стойноста, която сте вписала в справката за определяне на авансовите вноски за 2014г в част VIII.
Имам пуснат аванс през 2013 г. между две свързани ООД(за стока). Цялата сума не е усвоена.Според вас усвоената сума по аванса ли трябва да се декларира или целият аванс?

За целите на събираната информация от НАП, видно от указание УК-3 / 10.03.2014г. паричните потоци свързани с доставка на стоки, какъвто е Вашият случай са изключени от деклариране в Справка 1 към Приложение 4.
Следва да декларирате стойността на реално осъществените сделки през 2013г.
т.е. имате договорена доставка за 1000лв. без ДДС стока към клиент, с когото имате уговорка да плати авансово 50%
Клиентът извършва авансово плащане през 2013г. 50% за 500 лв. без ДДС
През 2013г. доставяте от договореното количество стока само за 300 лв. без ДДС, като прихващате в документите от стойността 50% аванс в размер на 150 лв..
Именно тези 300 лева декларирате на код 1, колона 2.2 в Справка 1 от Приложение 4.

Поне аз така разчетох указанието на НАП и информацията, която ги интересува.

По-притеснителното е, че колеги, които вече са подали до датата на указанието въпросното Приложение 4 трябва да правят корекции заради изискването към регистрираните по ЗДДС лица стойностите да се посочват без ДДС, освен когато данъкът се явява невъзстановим данък и в този смисъл е част от стойността.
Това изискване в самото Приложение 4 липсва.

Представянето в предаването беше отлично, на изключително високо ниво, така трябва - открито да се говори за опасността от парцелиране и монополизиране от шепа хора на пазара на счетоводни услуги.
Браво!
Успех, колеги!
Убедена съм, че успешно ще защитите правата на гилдията!
Щом включването на некоректния номер дава нефатална грешка - подавайте го така.
Можете да проверите поне дали е валиден ДДС номера тук:
http://www.kik-info.com/check/check_vat.php
По-лесно: skd, има ли решение на собствениците за покриване на загуба от минали години?
Отчет продажби.
pierrot,
Считайте включването ми като последно предупреждение да преустановите  неуважителното си отношение към колегите коментиращи във форума.
При следващи подобни неадекватни включвания в противоречие с правилата на форума  ще бъде ограничен достъпа Ви до него!
pierrot, ако имате намерение да участвате във форума Ви препоръчвам да се запознаете и спазвате правилата, които важат тук:
http://www.kik-info.com/forum/index.php/topic,3.0.html

Ще изтрия всички коментари, които не са по темата.
Това предполагам са СМС за Българската Коледа.
Абсолютно сигурно. Всяка следваща декларация по ЗДДС подадена в срока заменя предходната.

ДАНЪЧНО-ОСИГУРИТЕЛЕН ПРОЦЕСУАЛЕН КОДЕКС

Промени на подадени декларации и други данни или документи

Чл. 104. (1) След подаването на декларацията, но преди изтичането на законоустановения срок за подаването й, подателят има право да прави промени, свързани с декларираните данни и обстоятелства, основата и определените задължения.
(2) Промени в подадена декларация се извършват с нова декларация.
Включвайте го в януари и си подайте декларацията и дневниците отново.
Подсещам колегите да обърнат внимание кога им изтичат договорите за сервизно обслужване на касовите апарати, за да си ги подновят навреме. Датата можете да видите на дневния отчет от ФУ отдолу.
Не всички сервизни фирми предупреждават клиентите си за изтичане на срока.
Продажбата на клиент с валиден ДДС номер в ЕС - колона 9 и колона 20 в дневник продажби.
Междинните счетоводни сметки предложени от софтуерната компания във връзка с прилагане на режима КО са:
4536 Непризнат ДДС за покупките - касова отчетност
4537 Неизискуем ДДС за продажбите - касова отчетност
50кг. от 5.04
400кг. от 10.04
150кг. от 15.04
 :good:
Отличен коментар!