Ако имате ВОП и ВОД с
.....Праговете за деклариране по потоци пристигане и изпращане за 2013г., са 240 000лв. и за двата потока, съгласно Заповед РД 07-342/15.10.2012г.

.....Праговете за деклариране на статистическа стойност за 2013 г. са за поток  изпращане  е  11 000 000 и за поток пристигания -  5 000 000 лв., съгласно Заповед РД 07-342/15.10.2012г.

.....Прага за опростено  деклариране на единични сделки с ниска стойност за 2013 г. е 390 лв., съгласно Заповед РД 07-342/15.10.2012г. 
сте длъжни да декларирате .Обикновено като преминете прага и не сте декларирали,НАП ВИ съобщава и ВИ глобява.


Праговете, при които възниква текущо задължение за 2014г. са:
Поток Изпращания 210 000 лв.
Поток Пристигания 360 000 лв.

Праговете за деклариране на статистическа стойност за 2014г. са:
Поток Изпращания 10 700 000 лв.
Поток Пристигания 5 000 000 лв.

Съгласно заповед № РД - 07 - 324 / 21.10.2014г. праговете за деклариране по Интрастат за 2015 година са в следните размери:

Поток Изпращания 220 000 лв.
Поток Пристигания 370 000 лв.

Праговете за деклариране на статистическа стойност за 2015г. са:
Поток Изпращания 10 600 000 лв.
Поток Пристигания 5 300 000 лв.


Здравейте,
Напомням Ви, че във форума се пише на кирилица.
Защото коментарът ти за избора на тема увисна, когато я разделих.
Няма никакъв проблем ако не се нарушават изисванията на Закона за ограничаване на плащанията в брой по фактура да се извършват комбинирани плащания частично кеш, частично по банков път. Дори няма изискване да се отразява начина на плащане в документа.
На тази страница има мейл адреси. Вижте дали ще ви свършат работа.
http://www.nssi.bg/aboutbg/contacts/224-sfg/129-sfg

Фирмата би трябало да има сключен договор със СТМ - потърсете ги, за да съдействат.

Тази информация също би ви свършила работа:
http://www.noi.bg/forusers/procedures/169-procestrzpb/1050-prtz
С ОКД 5 се декларира дата на започване на дейност на самоосигуряващото се лице, както и датите на промяна на това обстоятелство.
Тук има информация за трудовите злополуки - вижте дали ще Ви свърши работа:

http://www.noi.bg/forusers/procedures/169-procestrzpb/1050-prtz
И от нормативите:

НАРЕДБА № Н-18

Чл. 39(7)  Дните, в които не са регистрирани продажби, подлежащи на регистрация, се вписват в книгата по ал. 5 с текст "няма регистрирана продажба" за съответната дата, удостоверено с подпис.


Нулев отчет не се издава от фискалното устройство. В касовата книга чеквате ден без продажби и се подписвате.
Има префикс.

Държава членка    Структура               Формат
Германия        DE999999999          1 група от 9 цифри


Нека клиентът ви даде валиден ДДС номер.
НАРЕДБА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА РЕДА ЗА ИЗПЛАЩАНЕ ОТ ДЪРЖАВАТА НА ПРИСЪДЕНА ИЗДРЪЖКА

http://www.lex.bg/bg/laws/ldoc/2135737406
Моят съвет е да оставите въпросната фирма да се занимава на своя отговорност с данъчни престъпления, и по никакъв начин да не се забърквате в това.
Закон за семейните помощи за деца
чл.7 /Месечните помощи за дете до завършване на средно образование/ ,
чл.8 /Месечни помощи за отглеждане на дете до една година /,
чл.10а / целева помощ за първокласници/ 


 Правилник за прилагане:
Чл. 3. (1)  В молба-декларацията за получаване на семейни помощи по чл. 7, 8 и 10а от Закона за семейни помощи за деца (ЗСПД) лицата декларират брутните доходи на семейството, получени за последните 12 календарни месеца, предхождащи месеца, през който е подадена молба-декларацията.
 (2)  В молба-декларацията за получаване на еднократна помощ при бременност лицата декларират брутните доходи на семейството за последните 12 календарни месеца, предхождащи периода от 45 дни преди определения термин за раждане, а ако е настъпило раждане преди 45-дневния период, доходите се декларират за последните 12 календарни месеца, предхождащи месеца, през който е родено детето.
 (3) Брутните доходи се изчисляват по реда за определяне на облагаемия доход по Закона за данъците върху доходите на физическите лица.
(4) (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 93 от 2004 г.) Доходите се декларират за месеца, през който са получени, независимо за кой период се отнасят
Този вариант да го забрави. Дайте му да чете правилника.
Фактурите от двата кочана от два различни клона/ обекта на клиента Ви ли се издават?
ППЗДДС
Изисквания към фактури и известия
Чл. 78.(2) Номерата на документите по ал. 1 са десетразрядни, нарастващи без дублиране и пропуски и не зависят от вида на бланката или документа. Дублиране на номерата на документите се допуска само в случаите, когато документи се издават от фискално устройство. Всички екземпляри на един и същ документ носят един и същ номер.
(3) Номерацията на документите не зависи и не се нарушава при изтичането на календарната година. При изчерпване на възможните номера лицето/клонът, след като писмено уведоми териториалната дирекция на Националната агенция за приходите, започва номерирането отново от "0000000001".
(4) Ако лицето/клонът на лицето има поделения или обекти, същите могат да определят диапазон от номера, които да се използват от поделението (обекта) при издаваните от него документи. Този диапазон следва да се изчерпва постепенно през следващите периоди. При запълването му се определя нов диапазон.
Обърнете внимание и в справката- декларация сумата в клетка 17 не намира отражение в клетка 01.
Колона 22 не участва в сбора в колона 9 в дневник продажби.

Да не става въпрос за услуга във връзка с чл.21, ал.2 ЗДДС?
Подайте жалба до Инспекция по труда за отказа да ползвате отпуск от миналата и тази година.