Набързо стъкмих за проба една табличка, пробвайте, моля, дали това се отваря и дали може да добавяте.
Този формат вижда ли ви се удобен и полезен?
Линк към гугъл екселски документ
И аз вчера на 19.04.18 бях на семинар, за който съжалявам, т.к. през последните 3 месеца съм изчела всичко, което може би по-голямата част от Вас тук сте изчели - стъпки, статии, публикации от адвокати, публикациите на сайта на КЗЛД, групи, споделяния на хора, които са били консултирани, самият Регламент, та бях доста по-подготвена от самите адвокати. На мен не ми дадоха никакви отговори, нямаше нищо практично - например вместо да ни дават листи за писане, да бяха изградили примерни регистри за Персонал, който всяка фирма има и Регистър с клиенти, най-общите насоки дори, или по точки какво да впишем в Правилата/Процедурите/Вътрешните правила...кой както иска да ги нарича. От там нататък ние фирмите да си опишем по-обстойно и конкретно за нашата фирма информация. Да ни дадат например бланка на примерно Съгласие, на примерен ОТКАЗ от обработка, примерно искане за отказ, за коригиране, да бъде забравен и т.н. Казаха директно да унищожим всички копия на ЛК и Свидетелства за съдимост (освен ако не намерим законов или подзаконов нормативен акт за чиято цел можем да ги имаме в досието) и да изхвърлим всички неща освен основните в досието на хора, чийто ТД е прекратен преди повече от 6г. - за справка член от закон, не дадоха. Както се казва ние да си търсим, ровим, ако намерим те са само 1 закон и 1 Наредба. Лошото е, че повечето хора на такива семинари, ако не са счетоводители и ТРЗ или хора, които четат и работят за данъчни, счетоводни, трудово-осигурителни цели, може да послушат директно какво им се казва на семинар и се връщат в офиса и на 120 човека почват унищожаване на всички ЛК и Свидетелства от досиета - стари и артуални, .... Не е готино да си гледаш някакви частни закони и нови Регламентчета, без да правиш връзка с всички задължения които имаме по Националното законодателство, а като ти дойдат на проверка 10г. назад от НОИ или ИТ или НАП (щото се е случвало) и ти искат копия на документи от досиета, аз какво да кажа - ми Регламента за ЗЛД ми нарежда да ги 'УНИЩОЖА". Години наред събираме неща, документи, доказателства, писмена кореспонденция, за да сме изрядни, да е доказуемо защо дадено действие или изчисление съм направила и съм бетон ако ме проверят, да се защитя, че съм казала и алармирала шефа си, а адвокатите просто казват да ги унищожим,... УП2, УП3 - изискват да попълниш - трите имена, ЕГН, дата и място на раждане, вътре според периодите за които се изготвят в УП2, се пише и описва когато лицето е отсъствало поради отпуск - периода и дните, без да се прави рекапитулация...аз например преди 6м. правих УП2 за периода 1991-1993, нито персонален регистър е имало, нито мисля дори НОИ, а само по Ведомост не мога да впиша тези данни по УП2. И това
УП2 и УП3 се изготвя
съгласно НПОС...
там се искат имена, ЕГН, дата и място на раждане, данни от молби за отпуск, суми, болнични. ТЕЛК решенията ми трябва по
НМЕ и по
Наредбата за трудоустрояването. А в таблицата от b0b0 е цитирано много добре например защо трябва копие на ЛК. Специално например за лицата на длъжност "Охранител" и всички които са сходни по същността на работа - пазач, пазач-портиер, Пазач невъоръжена охрана, ръководител по охраната....
ЛК и Свидетелство за съдимост ,
Медицинско и др.се иска съгласно
чл.27, ал.3 ЗЧОД