Къде да приложите? Доколкото разбирам имате оферта, имате протокол за избор на тази оферта и имате две фактури за доставката. Въпросът е как сте направили запитването, по което ви е дадена офертата - ако в запитването сте написали, че трябва да ви оферират само химичните елементи е едно, ако сте искали да ви оферират и транспорт и всички останали присъщи разходи е друго. Ако сте искали само за елементите нормално е транспортът да е допълнително калкулиран във фактурата. Просто го отчитате, нищо, че не е в офертата. Все пак погледнете какво пише във вътрешните ви правила по СФУК (предполагам това питате).
Благодаря много за отговора :smile1:
Здравейте група
Имам две фактури за химични елементи и един протокол за избор на оферта за двете фактури. Към едната фактура има включен транспорт към сумата и съответно има разминаване между стойността на двете фактури и протокола. Какво като документ е редно да приложа още? Благодаря предварително
Благодаря Ви за отговора :smile1:
Здравейте група
Начинаещ счетоводител в бюджетно счетоводство съм и сега се уча. Имам фактура със следните компоненти
Твърд диск за 471 лв.
Твърд диск за 378 лв
Оперативна памет за 150,20
Кабел за 29,20
Как бихте осчетоводили и към кои параграф?
Издали са ми такова на 31,03 за не малка сума което ми донесоха на 10,04.Аз подадох ДДС и внесох на 04,04,Проблем ли ще е да го осчетоводя през м. 04 или да искам да го анулират?
Не е проблем на фактурата си напише кога ви е донесена
Имате право да ползвате обезщетение за безработица,но ще е в минимален размер,ако не са минали 3 години от отпускане на паричното обезщетение за безработица.
Последен ден в осигуряването трябва да е 31.10.2022 г., а дата на прекратяване от 01.11.2022 г. в  заповед.
Да имате право на борса. До 1 година  от  прекратяване на обезщетението може да си подадете заявление, за да ви се възстанови плащането.
Няма да е в полза на държавата, но така е написано в указанието.

Това е Вашият личен прочит.
Не знам какъв смисъл е вложен в "през които" - може да се мисли в посока, че са имали доходи за получаване за тези месеци. Ако пък сумите са големи разделянето на брой месеци с получени доходи би ощетил фиска , защото би имало изравняване само за някои месеци вместо за 12. Тогава всички биха "получавали" парите си в един месец.
Подаването на една Д6 не кореспондира със закона и много ТД на НАП пък ще санкционират подобно подаване.

Това със санкционирането не е така - даже и те не искат да се главоболят с тези врътки.
Ами, колега, както Ви е сигурно.
На мене и в брой по конкретно Решение ми е сигурно.
Г2
Приложени документи
Декларация по образец относно приеманетo на годишния финансов отчет
http://nraapp03.nra.bg/cms5/apps/wqreg/cache/7241?page=2

От системата въпроси и отговори - транспортните разходи се разглеждат като такива, предоставени от транспортна организация. Правото на приспадане на ДК остава възможно единствено при наемане на автомобила.
На Диана вече много аргументирано е отговорила tami_tami и не виждам какво може повече да се добави. Това продължение вече не е дискусия , а безсмислено повтаряне на едно и също . Законът и нищо друго не налага включването на фактурите в дневника за покупки . Благодаря на колегите, които с търпение и аргументи отговориха на въпроса.
Подава декларация чл'92 образец 1010или 1010А
Ясно е, че дали от Булстат, дали от ЕГН задълженията се отразяват еднакво и на двете места. Няма грешен или правилен начин за това дали по ЕГН или Булстат . Въпросът е в коректността.
Марпан, авансовите вноски на ЕТ по ЕГН ли ги превеждате, защото те са част от дължимия данък ?
" Хипотезите за пиянски компании, които трошат половината маси и столове ми изглеждат извън същността на дискусията."       Всъщност тези хипотези поставят съвсем сериозни въпроси по темата , които питащата надявам се ще разбере......
A закупуването на нови столове кьм ДМА ли ще отнесете или ще е ремонт , ако имате счупени примерно ?
смятам разпечатването за напълно излишно