Принципно, само принципно казвам, че когато това е договорено с договор, то следва А да плати застраховката и да я префактурира на Б. Застраховката си е разход на Б.
Мисля, че се подаваше! Както и се следи дали доставчика е дилър за да прилагате маржа!
Не само указания, но и глоби са измислили!
Още малко по въпроса:
СС 16
 "Първоначална оценка на дълготрайни материални активи", "Последващи разходи" 6.2. д) икономически по-изгодна промяна във функционалното предназначение на актива. и "Оценка след първоначалното признаване "
Ами според мен си е точно разход относно земята! Как ще ги прибавите към сградата незнам, но ако продадете земята преди строежа?
Разходите за промяна на статут следва да ги капитализирате и да увеличите стойността на актива(земята).
Почти всички доставчици на тези услуги предлагат три годишни! Няма как да се избегне подаването на нови удостоверения за упълномощаване в НАП.
Данъчен кредит може да ползвате в един от следващите 12 периода! Тоест: фактурата от 12.2014 до 12.2015 включително, и така за останалите!
ДОПЪЛНИТЕЛНИ ПАРИЧНИ ВНОСКИ


Чл. 134. (1) По решение на общото събрание за покриване на загуби и при временна необходимост от парични средства съдружниците могат да бъдат задължени да направят допълнителни парични вноски за определен срок. Допълнителните вноски са съразмерни на дяловете в капитала, ако не е предвидено друго.

(2) (Изм. - ДВ, бр. 58 от 2003 г.) Съдружник, който не е гласувал за решението по ал. 1, има право да прекрати участието си в дружеството съгласно чл. 125, ал. 2 и 3. Това право може да бъде упражнено в срок един месец от събранието - за съдружниците, които са присъствали или са били редовно поканени, или от уведомлението - за всички останали съдружници.

(3) (Доп. - ДВ, бр. 58 от 2003 г.) Допълнителните вноски не се отразяват в капитала на дружеството. За тях може да се уговори дружеството да плаща лихви. За връщането на допълнителни парични вноски чл. 73в не се прилага.
Справка за нормативната уредба, приложима за този казус, може да направите в § 5.1. от Национален счетоводен стандарт (НСФОМСП) 18 Приходи.
Двойното ползване на ДК е свързано и двойното плащане на ДДС! Веднъж по ф-ра и веднъж по МД. Спокойно, има разяснение на НАП по този въпрос!
Да не забравите и справка за оборотите за 12 месеца назад!
Била е празна на кочана, а той свършва, да я хвърли ли!? Няма проблем!
В размера на достигнатия облагаем оборот не се включват доставките на финансови и застрахователни услуги, когато не са свързани с основната дейност на лицето, както и доставките на дълготрайни материални и нематериални активи, използвани в неговата дейност.
Няма да отпишеш разход, защото ти е чиста печалба! Активът вече е захабен. В ГДД имаш два реда: Общо приходи и  нетни приходи от продажби(посочват се нетните приходи от продажби по смисъла на § 1, т. 49 от ДР на ЗКПО във
връзка с § 1, т. 11 от ДР на Закона за счетоводството).

Дано съм бил полезен!
Изискайте си стокови разписки за всяка стока която получавате и ще имате точни количества, чиято доставна стойност ще се равнява на фактурната!
от кого се подават  от   счетоводителя   може ли

От търговеца, съставителя или адвокат с изрично пълномощно(последното не е нужно да е нот. заверено).
Лицето няма ли пак да се явява на ТЕЛК? Според мен си има право на данъчни облекчения!
Ако управителя е във Варна, то следва той да го представи в НАП. Така е най-удобно за Вас!
Може и чрез куриерска компания с обратни документи!
Аз залагам на първи приход(продажба, ф-ра или маркирана сума на ФУ).
Ако не префактурираш как ще си вземеш паричките от старата фирма за април? Прочети внимателно условията при които можеш да префактурираш! Според мен докато се оформят нещата с енергодружеството ще мине време...