Благодаря много за бързия отговор!  :good:
Имайте предвид, че за последния месец, през който започвате работа, може да има сума за довнасяне, ако не започвате на първо число!
Протокол от общо събрание е достатъчен, след което удържате 5% данък и разликата превеждате по банка!
С кой браузер си? Маже да трябва да разрешиш бисквитките?
Ако ще даваш нощни смени по 10 часа и след това ще шофираш, направо тръпки ме побиват за безопасността на останалите водачи!
Освен, че подкрепям напълно коментара на уважаваната от всички ХХХХХ, бих желал да допълня следното:
Ако вече сте ползвали ДК на съответното устройство, то не се занимавайте с глупости, а когато дойдат на проверка нека да установят ползването в извън работно време или както те го наричат!
Според мен, разглеждайки ги като стока, бих увеличил стойността на всеки с направените ремонтни разходи(подобрения)!
Общо взето няма голямо значение, освен ако продажбата не се отложи за догодина!
Не е проблем! Всеки месец ще имате ф-ра с главница 1000 лв., лихва 200 лв. и ДДС 200 лв. Според мен ще са две отделни фактури за главница и лихва.
 Мястото на доставка на услуги, оказвани на данъчно задължено лице, действащо като такова, е мястото, където това лице - получател, е установило стопанската (икономическата) си дейност. Ако обаче тези услуги се предоставят на постоянен обект на данъчно задълженото лице, който се намира на място, различно от мястото, където то е установило стопанската си дейност, мястото на доставка на услугите е мястото, където се намира този постоянен обект на получателя. При отсъствие на такова място на установяване или на постоянен обект, мястото на доставка е мястото на постоянния адрес или обичайното местоживеене на данъчно задълженото лице, което получава услугите (чл. 44 от директивата).

Според мен МИ е Полша и няма какво да начислявате!
Да не забравите, че осигуровките ще са на МОД за длъжността!
Няма как да стане по ел. път. Напишете заявление за корекцията на Д6. Подават се новите суми с код "К". Всичко е на място в НАП.
Прочетете условието добре!
т. 2 е ясна, само трябва да определите разликата н USD приход или разход по валутни операции имате!
т. 8 продавате стока и имате завършен цикъл, няма нищо сложно!!!
Най-лесно е с договор за наем в определени дни!
Основен лихвен процент плюс 10 пункта!
В сайта на НАП има лихвен калкулатор!
Попълвате прекъсва дейност и посочвате датата на вписване на обстоятелството в ТР.
В ТД си пишеш колко му се полага за една година, дИмек 20 работни дни по чл. 155 от КТ. А 7 работни дни ще му прехвърлиш за следващата година когато ще придобие право на отпуск(евентуално).
В СС8 има и препоръчителни подходи с примери!
Само да вметна, че ДДС-то е непознат термин в по-голямата част на света! После идва въпросът, тази услуга с какво е свързана? Ако свързана с доставка та стоки, то най-вероятно нашите мили митничари ще Ви начислят ДДС и вие ще си го ползвате(данъчния кредит). За по-сигурно Ви препоръчвам да се консултирате с Вашият/ата счетоводител/ка.
Те са на трудов договор, а процента се оформя в устен договор(дИмек споразумение).
Ако желаете да сте изрядни може да начислявате като бонус разликата от МОД до реалното за месеца!
(3) Алинея 1, т. 2 не се прилага за:
           
               2. транспортното обслужване от местоживеенето до местоработата и обратно от работодателя на работниците и служителите му, включително на тези по договори за управление, предоставяно безвъзмездно от работодателя за целите на икономическата му дейност;

Мисля е казано достатъчно категорично в закона!