Благодаря, проверявах в ел. услуги в разни справки за връчване на документи....но няма.
При опростено възстановяване на ДДС, т.е без проверка, а направо постъпване на сумата по сметка как се получава АПВ?
О да да верно, че беше така
Защо осигуровките да са на това което ще платим. Може БТВ да е по-голямо, а осигуровките да за пропорционално на прага
Освен в ТД да се договори заплата на отработен ден
Работодателят е определил заплата чисто 250 лв за две работни седмици, тоест ДА в случая 10-12 работни дни и по обратния ред сметнах, че БВ трябва да е 325
Например определили сме Брутно възнаграждение 325 лв, Нетно -252,19 лв. МОД за тази длъжност е 566 лв. Месец юли ще има 8 работни дни по график, тоест осигурителен доход ще бъде 566/23*8=196,87 лв
А осигурителен доход ще смятам пропорционално на отработените дни всеки месец нали
Благодаря
Трябва да назнача лице, което ще работи по 8 часа от понеделник до петък една седмица, после ще почива една седмица и после пак ще работи една седмица. Трудов договор за определени дни в месеца ли да е чл.114 КТ
Да, и аз си го мислех като вариант
Тоест ще купуваме актуализация по към края на месеца
Нали има промяна във формата на файла за дневник по ЗДДС от 01/07/2019. Подадох без проблем без обновявания и други. Промяната ще е за юлското ДДС или....?
благодаря много
ЮЛНЦ непререгистрирано в ТР трябва да публикува ГФО в икономическо издание или интернет.Същото си има сайт.Може ли да качи там?
Нищо не ме смущава.Реших да попитам, за да не се налагат евентуални корекции после
Да, различни диагнози са.....за това се замислих трябва ли да е първичен
Здравейте!
Имам първичен болничен с причина код 06 от 08,5 до 21,05,2019, а след това от 22,05 имам отново първичен болничен с причина код 01. НЕ трябва ли втория да е продължение?
Да, по- логично е КА и софтуера да са в павилиона.Така или иначе фактури по разнос се отпускат 10 броя в края на месеца.Вариант е да се издават фактури от софтуеър не СУПТо и този КА да е в павилиона.
Фирма използва Инвойс Про единствено за фактуриране. Дейността е разнос на сладкарски изделия. Тъй като се счита за СУПТО ще я вържем с КА и ще декларираме в НАП. Предстои и нова дейност - павилион за продажба на стоки. Там как би следвало да се уредят нещата. С втори касов апарат и ръчно маркиране на него или съществуващият вече КА да се изпалзва и за двете дейности?