Това е за Д1, а аз не мога да ги запиша всичките в 73/6.Пробвах пак и отново записва само последния.
Моля за помощ.В Д1 при запис на файл има " запис на всички".А тук няма нищо.Как обединявате всички редове за запис или ред по ред.Много ми е притеснено.
Благодаря колеги.И аз така направих и видях, че в справките е подадено само за едно лице.Защо файла за запис ми е записал само един ред.Как да запиша всичките.Ще полудея от тези  глупави и ненужни справки.Вече взех да се съмнявам в себе си.
Аз ли нещо не правя както трябва.В "проверка на справки" ми излиза само за едно лице един ред,а те са 10.И не мога да видя отникъде за колко човека съм подала.Файла е приет-2019 булстата и толкова. Помагайте както винаги.
и стана, за което много благодаря
или да не го подавам в справката, което според мен не е правилно.
Обл.доход - 8245 лв. ЗОВ - 1146 лв.Год.данъчна основа за дохода - 7099 лв.След като вкарам и дан.облекчение от 7920 лв. в справката излиза дължим данък 709,90 лв. а той не дължи и не съм удържала.
Не мога да вкарам лице с ТЕЛК В СПР.73 6.Дохода му  е 7098 лв. и след като отбележа и облекчението  от 7920 лв. не се получава нищо.Моля за помощ.
Така и смятам да го правя.Въпроса е че изписвам продадените стоки и продукция към
23,12,а не съм направила себестойност на тая продукция.Благодаря.
Не сте ли имали производство колеги?
Фирма продава продукция на 20.12, която е произведена в периода от 01 до 18.12.Как да отнеса разхода за труд в себестойността на продукцията ,след като заплатите ги начислявам на 31.12.Не ми се е случвало досега и съм объркана.Моля помагайте!
Но нали фактурата от кочан не отразява промяната в наличността на стоките за момента .Какво СУПТО е тогава?Не мисля ,че когато се издава такава ф-ра трябва да има специализиран софтуер.А може и да греша.След толкова промени и разсъждения се объркахме всички.А иначе всяка фирма си има складова програма.
И след като премиите за коледа са изплатени примерно на 23.12 как стои въпроса с Д1 и Д6?Наистина не съм на ясно.
Благодаря много.И аз ще кажа че с подкрепа на колега съм сигурна.
Здравейте колеги, не съм имала досега такъв случай.А той е следния:
Плащаме в Италия по проформа ф-ра  и те са ми издали инвойс за авансово плащане от м. 09,която ф-ра обаче не са ми пратили.Дойде днес.В същото време стоката е тръгнала на 04,10 заедно с ф-ра с 0 стойност.Аз смятам да си издам протокола за м.10,защото тогава е дан.събитие.Но какво да правя с авасовата ф-ра?Освен да я игнорирам не виждам друго.Правилно ли е това? Моля помагайте.
Ами оказа се че нищо не е издадено правилно.И ще искаме анулиране на фактурите и издаване на нови и при двете страни.Благодаря.
Доставчикът е хотел.Бяхме една голяма група при което организаторът плати аванс и си  получи  ф-ра за аванса,а в последствие и за стаите,които ползва.И аз поисках ф-ра за  сума 550 лв.,защото това ползвахме/ 3 стаи/.И ето какво ми издадоха.Според ф-рата сделката е при мен,без да е така.Свързах се със счетоводството им и ми казаха да се оправяме помежду нас.Не знам как би станало.А наистина това беше среща с търг.представители, т.е  е предст.разход.По едно време се замислих да осчетоводя само тия 550 лв.Но как ще се обоснова пред НАП при една проверка?И ако не решим въпроса май ще унищожа ф-рата, което не е решение разбира се,но много ми писна от глупавата ситуация в която ме вкара едно момиче на рецепцията.Дълго стана.
Просто няма аванс.Освен тия 550 лв.нищо друго не е плащано.Откъде рециопционистката го измисли не знам.Сигурно взе аванса от някой друг клиент.Мислех си за статиите 609/498,498/501,498/401,401/501но тогава ще е документ с невярно съдържание .А според издадената ф-ра е настъпило събитие.Та това ме обърква.