нямам никакъв опит с електронната търговия и искам да си изясня  какво всъщност означава плащане по банка ,кой прави  превода  получателя на  пратката  или доставчика от негово име ..
Според мен разхода за лихвата за данъчни цели трябва да бъде посочен в увеличение на код 7050 в ГДД на дружеството заемополучател, защото лихвата се явява неизплатен доход на местно физ.лице.
хъмм не трябва ли да мине три годишен давностен период и тогава  да се дадат в увеличение и то зависимо от резултата за слаба капитализация
да,така е а 2019 след като е изплатена  ще се отрази в намаление на печалбата.
По другите точки така ли стоят нещата ...
Физическо лице предоставя заем през 2018г. на ЕООД в размер на 9900,00 лв  ,ЕООдето начислява лихва но към 31,12,2018 не е изплатило лихвата .
1.начислената лихва си минава за разход на ЕООДето
2.ФЛ няма задължение да подаде ГДД чл 50 за да оповести  дадения заем /сумата е по малка от 10 000/
3.ФЛ не декларира приходи от лихви за 2018 защото няма такива изплатени през 2018
4.ЮЛ изплаща лихвата януари 2019 ,трябва да удържи данък 10% и април да го внесе и да подаде декларация по чл 55
Това се сещам,пропускам ли нещо
bobo, точно за това го пиша защото ние не работим по медийни изказвания а по официално публикувани промени в ДВ. Нямам ниищо против написаното от теб но хората трябва да са наясно,че засега ситуацията е ...един ,казал друг рекъл ..това е положението в тази държава
bobo,защо е септември срока  не е ли 31,03,2019 според Н-18
Според мен до 31,03,2019 можете да работите но,ако аз не съм пропуснал нещо срока не е променен  ЗАКОНОВО.
не знам тези по тия проекти какво четат и какво разбират но вече ми писна от тях ..
73.11 Дейност на рекламни агенции
Този клас има цялостен обхват на рекламните услуги (т.е. собствени ресурси или на договорна
основа), включва консултиране, творчески услуги, производство на рекламни материали и брошури.
Включва:
- създаване и реализиране на рекламни кампании:
•?създаване и поместване на реклами във вестници и списания, радио и телевизия, Интернет и
други медии
•?създаване и разполагане на външна реклама например светещи реклами, билбордове,
рекламни табла и панели, плакати, транспаранти, стикери, оформление на изложбени зали,
аранжиране на витрини, разполагане на реклами върху или в автобуси и други превозни
средства (транспортна реклама)
•?авиореклама
•?разпространение и доставка на рекламни материали или мостри
•?създаване на рекламни дисплеи и предоставяне на други места за реклама
- водене на маркетингови кампании и други рекламни услуги имащи за цел привличане на
вниманието и задържане на клиентите
•?промоция на продукти
•?демонстрация на предлаганите стоки на мястото на продажбата им
•?пряка пощенска реклама
•?маркетингово консултиране
Не включва:
-издаване на рекламни материали - 58.19
- създаване на търговски съобщения за телевизионни предавания и филми - 59.11
- създаване на търговски съобщения за радиото - 59.20
- проучване на пазари - 73.20
- рекламна фотография - 74.20
- организиране на конгреси и търговски изложения - 82.30
- размножаване на материали, изготвяне на документи и други специализирани
административно-технически дейности в помощ на офиси - 82.19
ха и на мен това ми казаха от статистиката но не знам това влизали в производство . Защото КИД 73,11 в обхвата му влизат всички производства на табели ,транспаранти и подобни но  не го зачитат за производство
а ми всъщност аз ще ги дам по 50% а и персонала е по голяма бройка на код 73,11
 :smile1: и на мен тези ми хванаха окото ама като прочетох какво обхващат ..майко мила ... но за съжаление ще прибягна към някой от тях. Не знам кой,може да ме санкционира и изобщо има ли такава възможност
осъзнавам,че въпросът ми е меко казано тъп но ще съм благодарен за коментар ..
малко е тъпо но ситуацията е следната фирмата  се занимава с изработване на рекламни материали ,табели транспаранти и подобни, КИда на фирмата е 73,11 обаче възникна проблем,че при кандидатстване за европроект не беше одобрена защото изисквали да е производство и сега трябва да променя процента на дейностите и да намеря КИД за производство ........ моля,ако някой има идея какъв КИД може да се използва или има подобен случай да помага
и какъв е начина да дам 30000 лв на  снабдителя за да закупи материали в град У ..
не знам дали тук е мястото но мои клиенти ми задават най чето тези въпроси на които аз нямам отговор
1 магазин не използва СУПТО а само КА  отговарящ на изискванията. КБ ,която издава трябва ли да съдържа детайлно наименованието на всяка една стока ,която се маркира . Въпроса се задава защото разни софтуерни специалисти ходят по обектите и ги убеждават,че слез 31,03. няма да могат да работят по старият начин като изписват само артикул /общо група месни,зеленчуци,перилни и ....../ брой и ед.цена и сума
2 Информацията която НАП ще може да изтегля от тази система при проверки трябва ли да включва наличности на СМЦ  или само информация свързана с реализираните продажби и издаването на фактури,и КБ.
ако си мислите,че това се случва просто случайно явно ви е много работата и не виждате какво и защо се случва в държавата ни .
Няма нищо по нормално от това промените да са готови в предходната година а и не е нормално всяка година да се правят промени ....
няма фактури ...ЕТ тук не намесваме
имам случай в който физическо лице отдава семеен имот под наем ,съпругата има ЕТ,как се процедира .Договор с кой трябва да подписвам с двете физически лица или с ФЛ и ЕТ. НА съпруга ще издаваме СИС , ЕТ трябва да ни издава фактура ли ..?? а КБ ,ако плащането е в брой
това използвам ,ако смятате ,че ще ви е полезно .
 адрес по пощата с обратна разписка:
гр.София 1407
бул. Черни връх № 45
ДАНС