Разбира се, че ще бъде на друга длъжност, но пък това не знаех - че трябва да се допитваме до ТЕЛК.
"А трябва ли да имате работни места за трудоустроени?" - това също не ми е ясно, къде е отоговорът на този въпрос?
Здравейте,
наш работник, който работи като стругар, днес донесе решение от ТЕЛК, че не може да работи според квалификацията и възможностите си /56%ТНР/. Ние все пак искаме да го задържим на 4 часа. Какви документи трябва да пусна - от днес да го преназнача, но това означава ли, че в програмата ми за заплати трябва да има два картона съответния човек. Или да го освободя и после пак да го назнача?
Мерси!
03.01-20.01.2012
23.01-24.01.2012
01.02-02.02.2012
13.02-13.02.2012
05.03-16.03.2012
05.04-27.04.2012

Предварително благодаря!
Мерси за отговора, но съвсем се обърках.
Значи, записвам си дата на постъпване 01.09, после дата на прекратяване - 01.06.2012, в печата на фирмата след това където има прослужено време от .... до... какво записвам и всичко общо какво трябва да запиша?
Иначе на 8 ч. е работил, да.
Здравейте,

бих искала малко помощ как да оформя трудовата книжка и да запиша стажа при следния случай:

Лицето е работило от 01.09.2011 до 31.05.2012.
За 2011 има 18 дни неплатен отпуск, а за 2012 - 45 дни непл. отпуск.

Какви записи трябва да направя в трудовата книжка?
Благодаря за отговора!
А как мога да спазя срока за подаване на декл. 1 до 10-то число, като не мога да начислявам отделно заплати по трудов договор и отделно по граждански?!?!.... Невъзможно е заплатите като цяло да са готови до 10-то число...
Здравейте, назначавам служител по граждански договор, който работи на друго място по трудов договор. За осигурителния му доход по трудовия договор ми носи служебна бележка за една година назад. Аз средното аритметично ли трябва да взема? И това значи ли, че за всеки месец, за който ще му плащам, трябва да променям при мен този осигурителен доход от 1-вия му трудов договор? Или си истава една сума?
_Кети_, благодаря, но не намирам конкретните отговори на моите въпроси....
Здравейте, имам следния казус:

Наемаме служител, който ще работи като преводач при нас, абсолютно нередовно. Няма да идва всеки ден, може би няма да идва дори всеки месец. Работи си на трудов договор на друго място. Стигам до извода, че гражданския договор е най-подходящ..., но ми е адски неясен! Проблем ли е това, че всеки месец сумата, която ще начислявам, ще бъде различна /в зависимост от часовете, които е изработил/? Ако има "празен" месец, картона в програмата за заплати трябва да е прекратен, за да не се начислява нищо, но това значи ли, че после трябва да пускам нов граждански договор? Друго - по какъв начин, с каква бележка удостоверява осиг. си доход от другото работно място? А каква сума трябва да впиша в самия договор, като тя всеки месец ще е различна?