Не се уведомява НАП, но е необходимо да са изпълнени следните условия:
- работникът или служителят да продължи да работи след изтичане на уговорения срок 5 или повече работни дни;
- да няма писмено възражение от страна на работодателя и
- длъжността да е свободна.
Мисля, че по-коректно би било, ако второто записване е 401/151, а четвъртото 151/503.
Иначе другите май са Ок.

Важно е също стоковия кредит на ФЛ или на ЮЛ е отпуснат, ако е на ФЛ ще има и още записвания.
Не съм на 100% сигурна, но мисля, че трябва от лечебното заведение да коригират болничния, лицето да ви представи коректния болничен лист и тогава заличавате сгрешения и подавате коректния.
Не знам как се осигурявал, ще го проверим, ако се е осигурявал за ОЗМ, значи няма проблем, така ли?
Ако продължава да се осигурява за ОЗМ - няма проблем.
Заличаване на грешния и редовно подаване на коректния.
Здравейте,
може ли някой да ми помогне- Подала съм болничен в сайта на НОИ, но съм пропуснала да направя корекция в броя на дните/ /тъй като има застъпване на 2 болнични/. Отстраних грешката, но не успявам да подам коректния болничен, тъй като ми излиза съобщение, че вече има въведен болничен за този период. Как мога да анулирам подадения вече болничен, за да подам коректния?
Не съм се изказала както трябва.   Извинявам се. Служителя, като негов работодател по основно трудово правоотношение ползва чрез нас като работодател данъчно облекчение в размер на 450 лев. Този месец обаче напусна. Говоря за приспадането на данъка в Д6 .  Смятам на всички служители удържания данък и от данъка по ведомостта за дължим данък от трудови договори по дваждам  сумата на всички ползвали данъчно облекчение и този данък декларирам в Д6, но сега има напуснал служител от ползвалите при нас такова облекчение как се процедира в такава ситуация с такъв служител?
Това, че имате напуснал служител не променя нещата по абсолютно никакъв начин. Приспадате си възстановените данъци както обикновено.
Здравейте, във връзка с ползването на данъчни облекчения на нашите служители. Като работодател се интересуваме , като имаме напуснал служител, ползващ такова данъчно облекчение за деца, Как в такъв случай, ще стане удържането на данъка на този служител в тази ситуация как се процедира?
Може би искате да кажете да му възстановите?
Ако е така, щом към 31.12.2021 г. не сте основен работодател нищо не може да му възстановите.
Да си подаде ГДД по чл. 50 от ЗДДФЛ в НАП.
В случай, че към 31.12.2021 г. сте основен работодател може да му преведете облекчението по банкова сметка.
Или се приспада от други данъчни и осигурителни задължения.
Избрания начин /връщане или приспадане/ се посочва в ГДД.
Въпросът е "как става връщането?", за това споменах само как става връщането  :smile1:
За облекчението - приложения 10 и 22в или 22г.
Сумата се възстановява по банков път.
Е, банките едва ли ще са информирани служебно :)
Изпуснах ги, прочетох само НАП и други институции  :smile1:
Дали фактура или ГД е договорка между страните.
1. Да
2. Институциите би трябвало да са "информирани" по служебен път.
Здравйте,
днес получих следния въпрос от клиент, който вече работи 1 година.
Дейността е и търговска, с не големи обороти, разплащанията са с касов апрат. Всеки месец ми изпращат месечен отчет.
И днес ми се обаждат и ме питат и " ние трябва ли да имаме касова книг", аз с недоумение отговорих "Да, разбира се. Вие не знаете ли?........ами НЕ, НИКОЙ НЕ ИМ БИЛ КАЗАЛ!!!!!!! и днес случайно разбрали. А някои дневни отчети хвърляли??!!!
Споед тях разбира се счетоводителят трябвало да им каже,  а дали е така!!!!?????
Кай според вас ее виновният? :wink1:
Виновен няма.
Касова книга не е задължително да има, но е задължително да се пазят дневните и месечните отчети от КА.
Ако името е правилно, мисля, че няма проблем.
Бях чела някъде нещо, че ако единият от реквизитите (име, ЕИК) е правилен, фактурата може да признае и осчетоводи, но не си спомням къде и какво точно беше.
Относно фактурата в брой, трябва ли да е придружена с касова бележка от кочан?
Получавала съм такива фактури от ЗП, някои са придружени с ръчна касова бележка, други не. Не водя счетоводство на ЗП и не съм на ясно задължителна ли е или не.