Имаш подадено уведомление по чл. 62, но няма подписан ТД? Това ли е изходната позиция?

В нашия квартал казват така - блага дума и пистолет могат да ти свършват повече работа отколкото само блага дума. Питай тоз човек дали иска да види заплата?
Плащането не е притеснително, дневниците с приходните фактури са пристеснителни.
ДДСто за 08 месец не би трябвало да е подадено все още.
Свържи се с клиента, който е получил фактура №3 и виж дали може да се разбереш с него да я анулираш. След това издай нова фактура с пореден номер и поредна дата.
В три паралелни вселени и тримата може да сме прави.

Програмата ми от своя страна дава съвсем друга калкулация. Пак играят някакви левчета и стотинки, но са си различни суми при всички положения. Болничните не са ми сила и само не искам да имам ГОЛЕМИ проблеми с тях. Малки може, но само до там.

Лек ден на вас и успех с Д1 и Д6.
Тъй като току що няколко фиша настръхнаха :) мога ли да дам примера в цифри

Заплата 170 лв.
Стаж 13 години или 7.8%
Месец - 23 дни

Отработени дни 7,39 по 4 дни 29,57 лв.
Стаж 7.8% 2,31 лв.
Болничен НОИ 0 лв.
Болничен работодател 3 дена 183,26 /170 + клас/ * 70% = 128.282 / 23 = 5.58 * 3 = 16,74
Общо 48,62 лв.

Само че от тази заплата няма да начислим осигуровките, които са 12,9 %.

Преработваме горните и имаме
29,57
2,31
23,90 /което е 183,26 / 23 = 7,96 * 3  = 23,90
Общо 55,78 лв.

Соц. и здравни за сметка на работника
55,78 по 12,9 % = 7,195 = 7,20 лв.

Ето тук ми е първото питане /т.е. вярно ли е че/:
1) ДДФЛ = 29,57 + 2,31 = 31,88 лв. - 7,20 лв. = 24,68 т.е. данъка идва 2,47 лв.

Чиста сума за получаване

48,62 лв. - 7,20 лв. - 2,47 лв. = 38,95 лв.

Ето тук ми е второто питане /т.е. вярно ли е че/:
За сметка на работодателя имаме

СО 55,78 * 13 % = 7,25 лв.
ЗО 55,78 + 292,17 = 347,95 * 4,8 % = 16, 70 лв.

Ще се радвам на коментар.
Издаваш фактура за 500 лв. с наименование Авансово плащане.
Колкото са ти платили, толкова фактурираш.
Правих опит да драсна на ЛС, но имам слаб нет и до сега май нищо не съм засилил към теб. Правя опит тук.

Фактура за стоки 80 нормални + 20 представителни + 20 ДДС = 120

304/401 80
4531/401 16
609/401 24
тотала е 120 лв.

Сега като си прочетох глупостите се сетих, че такова нещо е невъзможно, защото първото е кл. 10 + 11, а последното е кл. 9. Така че остава само долната опция поне според мен - разбивка на две.

аз бих го разделил разбира се на две, защото програмата ми го позволява

304/401
4531/401 в модула с връзка с дневниците

609/401 в модула без връзка с дневниците

за представителния разход имаш и

606/459 с данъка

Това е моя опит. Ако не е верен то поне ще отприщи коментари.
Начисляваш амортизация ако прескача прага, който сте определили във фирмата. Няма значение коя година е произведен и колко са го ползвали преди това. Щом отговаря на изисквания на ДМА има и амортизация.

Купували сме автмобили под 700 лв. /колкото и смешно да звучи/. Тогава вече не начисляваш амортизация, а ги минаваш на разход и си водиш някаква аналитичност.
Как са номерирани и какви са датите?

Не е проблем да имаш два различни кочана, но всеки един от тях трябва да е последователно номериран и датиран.
Лично на мен ми се е налагало да правя подобна гимнастика няколко пъти заради фирма с клонове, като всеки клон си има кочан.
irena би ли потвърдила, мнението си от 2012 г.?

ФЛ наемодател
ЮЛ наемател /ДДС рег./
в договора е упоменато, че разходите за ток и вода са за сметка на ЮЛ

ФЛ--> квитанция --> ЮЛ разход за счетоводни и данъчни цели, но няма ДК
Чл. 9. (1) Доставка на услуга е всяко извършване на услуга.
(3) За възмездна доставка на услуга се смята и:
(4) Алинея 3 не се прилага при:
4. безвъзмездно извършване на услуга с незначителна стойност с рекламна цел.

Аз си мисля, че доставка няма, но колегите ще кажат.
Зайци ще вдигна тази тема, защото очаквам много болка от един болничен лист и искам да попитам следното:

Имам СОЛ с ОЗМ, който ми носи болничен. Направих файловете и ги тествах на сайта на НОИ. Даде ми следната грешка или поне предупреждение: Не сте посочили колко е продължителността на работния ден на лицето /СОЛ/? Когато попълвам болничен програмата вижда от картона на лицето на каква продължителност работи и си попълва сама нещата - 2/4/8, но при СОЛ винаги имам 0часа работен ден. Дори empl файла ми в кл. 16 е 02100 /това е пример от минал месец/.
Та въпросът ми е това фатална грешка ли е?
Ако да, как мога да я остраня?
Днеска май слънчасах със заплатите, затова питам тук:
СОЛ къде подава болничния - там където си е подало декларацията, че ще се самоосигурява или там където извършва дейност? За два различни града става дума.
Само допълнително споразумение трябва, в НАП не се подава нищо.
1. Драсни по кой член е сключен договора. Подозирам че дължиш предизвестие на работодателя си и то е най-малко един месец. Според мен опциите са две:
-Пускаш предизвестие в началото на август, работиш до последната седмица на август и си тръгваш. Дължиш на работодателя си обезщетение за неспазеният срок на предизвестието в размер на именно тази последна седмица.
-Не пускаш предизвестие, напускаш последната седмица и работодателя почва да се чуди какво да прави. При този случай нямаш започване на едномесечно предизвестие и работодателя може да ти поиска едномесечно обезщетение.
2. Ако работиш на 8 часова смяна при 40 часа на седмица за август се падат точно 168 часа. Ако работодателя поиска да работиш над тази норма няма да спази между дневната и междуседмичната ти почивка. Това вече ти дава нещо, с което да се бориш за по-безпроблемно напускане.
Здравейте сладури и сладурковци,

Не мисля че се ориентирам правилно и за това искам да попитам тук.
При СИРВ максималната смяна може да е 12 часа.
Максималното за седмицата може да е 56 часа /12+12+12+12+8/.
Бихте ли ми казали дали служител има право на 12 часа почивка между две смени?
Бихте ли ми казали дали и как служител може да оспори повече смени през даден месец?
В моят случай служител взема по 15 смени на месец / 12 часови/ и обикновено е плюс минус 1. Искат през август да го накарат да вземе 6/7 повече. Може ли това да се оспори някак?
Бобо аз го разбирам като право на ползване.
Уиндоус е софтуер и го завеждаш по 212 - Програмни продукти.
Счетоводната програма, за която си получил лиценз да я ползваш я завеждаш по 213 - Права върху интелектуална собственост.
При мен се върнаха потвърждения, но уви наистина доста бавно.
Пуснати неща в понеделник в 14:00, се приеха чак в 19:00 във вторник.
Сладури,

вчера в 14:00 подавам Д1 и Д6 и знам, че до края на работния ден /21ви/ няма да се обработят. Днес когато дойдох отново си седеше "Изчаква обработка" в полето забележка......и така до 14:33.
Нямам намерение да подавам втори път уведомленията, защото така може да набия двойни осигуровки, но се чудя в този случай какво да правя.
Чакам и някой друг да изпищи за бавни отговори от страна на НАП, но такъв до сега май не се е появил.
Та се чудех: проблеми с ЕЛ подпис имате ли, пускали ли са анонс НАП, че тия дни може да имат софт проблеми /аз такъв не намирам - имаше преди седмица две, но за конкретен час/.?
Кога се плаща заплатата го пише в ТД. Няма практика да се плаща в деня на прекратяване на договора /поне аз не съм чувал за такава/. Заплатата се плаща заедно с останалите рабоници, освен ако не е уговорено друго в шефската стая :).