12. Срок на договора - 07.08.2014
17. Дата на прекратяване - 06.08.2014г.
А заповедта е от 06.08.2014, считано от 07.08.2014г.
В поле номер 12. Срок на договора.
А той се попълвал, само при назначаване.
А в поле 8 договора си е срочен (2) и от там съм се подвел и съм попълнил и поле номер 12 и то с грешна дата, която са вписали в НАП. И и обяснили, че трябва да се пусне нова заповед за прекратяване на договора с последен работен ден 7-ми, което означава, че трябва да поправя и трудовата книжка и Д1, понеже се правя на примерен счетоводител и осигуровките са внесени и декларациите са пуснати.
И тя става една...
Знам, че съм изпуснал отдавна срока за корекция, но четох в друга тема с подобен случай, че ще изпратят проверка от ИТ и ако стане така, по добре да се обеся в тоалетната... А да не говорим, че по този начин ощетявам и бившата колежка. Ако звънна на националния телефон дали ще може да ми обяснят, без да пращат проверки?
Не знам какво да правя...
Здравейте. Освобождавам лице, като заповедта е от 06.08.2014г. считано от 07.08.2014г. В случая първия ден, в който лицето не е на работа е 07.08.2014г. В уведомлението по чл. 62 обаче, съм записал в 17. Дата на прекратяване 06.08.2014г. и съм писал в 12. Срок на договора 07.08.2014г. Сега лицето се обади да ми каже, че в НАП са въвели последен работен ден 07.08.2014г. и няма да й изплатят обезщетение.
Мога ли да пусна корекция на уведомлението по чл. 62, като премахна 12. Срок на договора и ако да, до колко време, ще може да го коригират в НАП?
Благодаря предварително!
Супер! Благодаря Ви много.
Понеже четох някъде как се приспадали общи резерви, дивиденти... Искали се банкови извлечения, а ми е за първи път и при мен такива неща няма. Следователно и банкови извлечения не трябват нали?
Пак повтарям, че се чувствам ужасно глупаво и неловко, но тук ми е спасението.
Здравейте,
За да не пускам нова тема, реших да пиша тук.
Става въпрос за ЕООД със салда едновременно в 121 и 122.
Шефа каза, изчисти непокритата загуба с неразпределената печалба.
Съставих протокол от Общото събрание, където се оповестява за покриването на непокритата загуба.
Въпроса ми е, след това достатъчно ли е да съставя само 1 счетоводна операция 122/121 със сумата, която стои като непокрита загуба или е необходимо още неща да бъдат правени.
Знам, че въпроса ми е баламски, за което се извинявам, но няма кой да ми помогне.
Много Ви благодаря!
За пореден път бяхте много полезни.
Това, което ме притесняваше е, че основния договор е на 4 часа (както и допълнителния) и малко се поопетлах.
Здравейте,
Предварително се извинявам, ако има такава тема, но аз не можах да намеря отговор на въпроса ми, а той е;
При прекратяване на трудово правоотношение на учител, назначен на 4 часа в едно училище и с допълнителен трудов договор отново на 4 часа в друго училище и от двете училища ли се дължи обезщетение по чл. 122, ал. 3 от КТ при пенсиониране.
Благодаря ви предварително.
Поздрави!
Ок. Благодаря Ви!
Здравейте, за първи път ще завеждам ДМА. Правилно ли съм се насочил?
Климатик на стойност 1457.50лв.
208
453/1
           401

До тук добре. Датата на фактурата е 11.06.2014г.
На данъчната и на счетоводната амортизация въвеждам като дата на придобиване и дата на въвеждане в експлоатация 11.06.2014г.
Като амортизация в сметка съм посочил 241/1, а като сметка за разход за амортизация 603.
Метод - линеен, 30%.
На прав път ли съм?
Благодаря предварително!
В началото на годината, когато размера на минималната работна заплата беше увеличен, не съм подавал уведомления, но в случая сметнах, че така е по-коректно. Регистрирах нов трудов договор и исках в справката за актуалното състояние на трудовите договори да си излиза коректната сума.
Моя грешка.
Много се извинявам.
в т.2 тип на документа посочвам 0, а не 1.
Точно така.
Подавам уведомление с код корекция 01 (коригиране), като всички реквизити остават същите с изключение на стойността на основното трудово възнаграждение. При което ми дава като грешка некоректна дата.
Ако може и аз нещо да попитам, за да не пускам друга тема.
Преназначаваме работник.
Прекратявам стария договор и правя нов.
Съответно подавам 2бр. уведомления до НАП.
Всичко ок прие ги, обаче съм объркал заплатата и искам да пусна корекция с правилната стойност на заплатата.
Почвам да попълвам в програмката за НАП и когато му дам файл за НАП ми излиза съобщение "некоректна дата на сключване на договора/допълнително споразумение". Защо се получава така?
Код по НКПД 33393020.
Търсих, но нищо не открих. Ако някой може да помогне, ще съм му благодарен.
Ок. Благодаря ви за отзивчивостта!
Сверих ги и съвпадат. А за дата на плащане в колоната с код 4 последно число на месеца за който се подава д6 ли се пише?
И аз смятам, че грешката, която ми дава е точно за неравнение м/ду Д1 и Д6.
Освен това, което посочих /ДОО/, по същия начин е написано и за ДЗПО-УПФ и ЗО. Ще пусна още една колона с код 4 и там ще посоча съответно ДОО, ДЗПО и ЗО. А декларацията по чл. 55 за дължимия данък е задължение на лицето, придобило дохода или съм в грешка?