Здравейте!Моля,който има опит с европейска програма за помощ.Имаме подписан проект ,който ще бъде финансиран 80 % и 60%-за различни разходи.Парите ще се получат,след приключване на фаза-счет.година и доказване на разходите.Не ми е много ясно-как трябва и кога-след подписване на проекта ли?-да осчетоводя сумата по договора?Цялата сума по договора ли се осчетоводява или само предвидената за периода,за който ще се доказват разходите?Ако има някъде нещо за четене-споделете,защото много се рових из нета,но много малко си помогнах.Разбира се,нямаме консултант,за него не са предвидени пари в проекта и трябва да се боря сама!
Здравейте отново!Ориентирах се в ситуацията,но имам един въпрос още.Лицето е ползвало неплатен отпуск по чл.167а.Той се брои за трудов стаж.Но за осигурителен-брои ли се?За да знам дали да изписвам текста в трудовата книжка-"Трудовия стаж и т.н..."
Благодаря,7 дни е добре!Ами преди години правихме съкращения и бегло си спомням,че искаха щатно разписание ли беше,ведомости ли-губи ми се.Изглеждаше-като бройки и длъжности,старо и ново-та да се види,че тази бройка и длъжност вече я няма.
Здравейте!На 23.09.2015 г. изтича последния ден от отпуската по чл.167а на майка.Детето е навършило 3 години през м.август 2015г.Работодателят иска да съкрати  служителката и тя да се запише в Бюрото по труда.Какъв е редът,има ли срок,в който трябва да се запише в Бюрото-само да не е 3 дни!Имаше нещо-Щатни ведомости-стари,нови-за съкращение в щата.Моля за помощ!
Здравейте!Аз пак да попитам по темата.Видях,че по-горе е написано,че ако майката е в тези 6 месеца и следващите 5 на бащата по чл.167А,когато детето тръгне на детска градина,не се уведомява НОИ.Майката може ли да си ги използва до изтичането им или трябва да тръгне на работа?Това нейно решение ли е и трябва ли да уведоми работодателя,че детето вече е тръгнало на детска градина?
Благодаря ви,първоначалната мисъл-винаги е правилната!Сега се поразрових-чл.14 от ТЗ-промяна на адреса на управление-задължително се декларира в ТР.Все пак горепосочените документи май ще трябва да се подготвят.Ще проверя в кой от тях какво пише и кое трябва да се промени и ще подавам!Таксата за внасяне по ел път-колко беше?

Тогава наистина трябва да се декларира в ТР променения адрес за кореспонденция!
Адресът за кореспонденция ли променяте?

Всъщност-да,местим офиса на друг адрес,но регистрацията остава същата.
Вярно ли!?Ми това е супер тогава!Благодаря!! :wink1:
Здравейте!
Фирмата сменя адреса на управление-ако не бъркам,седалището е по регистрация,а ние сменяме само адреса на офиса.
Документи за ТР-
1. Заявление за вписване на обстоятелства отн.ЕООД-А4
2.Протокол от общо събрание.
3.Дружествен договор с промените и заверен от управителя.
4.Деклараця по чл.13,ал.4 от ЗТР
5.Квитанция за внесена държавна такса-по ел.път-каква е сумата?

Фирмата е регистрирана по ддс-какви документи се подават в НАП и има ли други инстанции,които се уведомяват?

В какъв срок се подават документите за промяната?

Касовия апарат-също,за друго не се сещам.

 :cray::Мдаааа,голямо лятно забавление ще падне....Благодаря ви!
Здравейте!
Налага се едно ЕТ,да премине от едностранно към двустранно счетоводство.Горе-долу се ориентирах,но не ми е ясно касата с какво салдо ще бъде!?Гледам-през годината е имало изтеглени суми от банка,плащания в брой на фактури.....Ако започна с нула,в един момент може да се окаже-каса на червено,а в същност тя да не е!
Здравейте!При сключен ГД на 01,06,се подава Д1 и Д6,но Д55-до 15.07.-трябва ли да се подава,след като сумата по договора е изплатена през м.07?
Зравейте!Трябва да назначим служителите във фирмата на втори трудов договор по една европрограма.По кой член може да се случи това,като се има предвид,че изискването е да има и дневна ставка и работния ден да бъде 8 часа!?При това положение,те трябва да минат на 4 часа по основен трудов договор.Сумата на всеки е фиксирана за целия проект,който е 2 години.И още нещо-как точно трябва да се назначи  и управителя ,който е и собственик-фирмата е ЕООД,който е на ДУК?
Благодаря на всички! :good:
Здравейте!Възможно ли е,осигурителния доход на СОЛ в една от фирмите му,да бъде 400 лв,а не 420 лв.,т.к.в друга негова фирма е по ДУК на 2200 лв,което е с 20 лв повече от тавана за 2015 год.?
Човека е пенсионер,има ЕТ,през което внасяше само здравни ,работи по трудов договоро и втори трудов договор,с който достигаше максимума.През 2013 г. се наложи да връщат осигуровки-надвнсени през ЕТ, и за 2014 от НАП казаха,да се подаде декларация с код 23,която подадох и за 2015,но се получи този гаф сега.Както разбирам,трябва да залича Д1 с код 23 и да подам редовни Д1 с код 12 и само здравни ,през ЕТ,за цялата 2015 година.Накрая ще изравнявам,защото има и хонорари през годината.Нъл тъй!? :wink1:
Здравейте!Пак съм в тази тема,но сега има друг въпрос.При подадена Д1 с код 23 през м.01.2015 г.СОЛ,който е пенсионер и се васяше само здравна осигуровка,преди подаването й,се получи така,че служебните бележки за доходите от 01-04 .2015 дойдоха накуп  и със закъснение."Юнашкото доверие",че доходите са на "тавана",ми изигра лоша шега.....Оказа се,че само за м.02.2015 дохода надхвърля 2600 лв.За януари,март и април-е доста надолу.Въпросът ми е,как да оправя кашата?