Къде получихте този отговор? Аз писах два имейла , като на нито един нямам отговор. Имейлите ги адресирах до Г-жа Мария Младенова Нач.сектор подбор на проекти .  Успях едва миналата седмица да се свържа по телефона и тя каза да си следим профила , защото се обсъжда възможност за фирмите с допуснати технически грешки или някакви други нейзправности в документите втора комуникация. Но кога ще се случи това...................е два ли някой знае. В момента сме в пълно неведение. Поне да ни бяха уведомили за срок евентуално в рамките на който може да се надяваме. :blink:
За да не отварям нова тема ще попитам тук. фирмата подаде документи по проекта за подкрепа на малки и микро предпр.....и т н, обаче мина доста време, оценителните сесий минаха, но ние все още сме в неведение какво се случва. По шеснадесета оценителна сесия в която попадаме ние имаше на страницата на ОПИК пуснат списък с одобрени в който за съжаление ни няма. Списък с отхвърлени няма. В профила ни  Исун постоянно сме в статус оценяване или приключила оценка. Има ли други такива случай? Писах имейли но отговори нямам. Звънях , но  .......без резултат. Къде мога да проверя какво се случва с нас. Благодаря
Когато фирмата се занимава с търговия, фактурите за закупена стока могат ли да се отчитат ?
Част от вратите за закупени още 2017 год.  Щетите определено не са поправими .
Здравейте, фирмата се занимава с търговия и една от стоките които се предлагат са интериорни врати. В склада в които се съхраняват е възникнал проблем и няколко врати са повредени и искат да ги бракуват.  Какви са постъпките за бракуване на стока и стойността до която може да се бракува без да се дължи ддс. Благодаря.
Когато лицето само си внася ЗО след подадена Декларация 7, но го назначават от време на време на ТД за извършване на определена работа как трябва да процедира? След всяко освобождаване отново ли трябва да подава Декларация 7 преди да продължи да си внася осигуровките за периодите в които не се осигурява? Благодаря.
Здравейте, налага се да освободим работник поради намаляване обема на работа.
Пускаме предизвестие, то изтича и го освобождаваме на основание  чл.328 ал.1 т.3 . без да изплащаме обезщетение.
А ако го освободим преди изтичане на предизвестието заплащаме обезщетение за остатъка .
Вариант ли е без изобщо да пуснем предизвестие и да си изплатим обезщетение за цял месец.
Интересува ме ако след това той в рамките на месец време не започне никъде работа ние трябва ли да изплащаме още веднъж обезщетение по  основание чл 222 ал.1  от КТ.

Благодаря.
Тоест за ТР ако съм микро предприятие ще трябва да представя само Заявлението Г2 и Декларация по чл.62 ар.2 т.2 към правилно ли разбирам.  Баланс ОПР и т н не както и решение за приемане на отчетите.
И аз мисля че е нетния приход  по гр.70.
И още нещо....в ИСУН в точка 4 бюджет в точка  разходи  необходими за ............ и т н  , сумата за която се кандидатства като разчет трябва да обхваща от февруари до декември 2020 год. така ли е или......
Тоест правя си разчет 10 месеца по 50 лв. режийни, 10 м. по 610 лв. възнагр. сол и т н.
Правилно ли е
Моля да коментирате, коя сума да впиша в декларацията за финансово състояние в точка III
Стойност на оборота/нетните приходи от продажби/ за месец април -
Стойност на оборота аз разбирам приходи по касов апарат и банка който при мен са примерно 2 996 лв.
нетни приходи обаче -  5 375 лв.
Имаме през март клиенти по аванси и прихода го отразявам в април.
За мен правилното е нетните приходи.
Удостоверение от Общината за липса на задължения но за фирмата и за собственика като физ-лице ли трябва, или само за фирмата.
На страницана на ИСУН в отворени процедури не мога да се ориентирам къде е тази оперативна програма и съответно проекта пък нея за подкрепа на микро и малки предприятия.  Моля за помощ :blink:
А за фирмите, които са регистрирани извън София, т.н. селски райони знаете ли дали има финансиране във връзка с пандемията, освен мярката 60/40?
Този проект за подкрепа само за фирмите в софия ли се отнася?
Доколкото разбрах , за да кандидатствам по този проект за "Подкрепа на микро.....и т н" трябва да направя регистрация в ИСУН 2020 и след това от там да се подават всички необходими документи. Много сложно ми се струва , но сядам да го разгледам.

А относно издаването на ел.подпис за тези които нямат безплатно от Държавата, чухте и знаете ли нещо? Как ще става?
Благодаря, пропуснала съм го.