Тогава - да. Може да приложи в последствие и заповед от назначаването му за кмет, като основание за този вид напускане.
Работника ли го прекратява ?
А с каква давност може да иска фишове? Ако поиска за 10 години назад? какво друго извлечение от ведомостите, така подробно може да се издаде?
Аз да си повдигна въпроса -ходенето на семинар, извънреден труд ли е , ако е в събота :)
Не може да се пусне уведомление за ДС за промяна на основание на договор - в случая код 1. Само за смяна на срока и длъжността, но вида на трудовия договор си остава същия.
Какво ви притеснява че последващото прекратяване ще е 2?
Здравейте,

изпратехме няколко служители на семинар за сметка на фирмата, провеждащ се петък и събота. Работят на 5 дневна седмица - от понеделник до петък. Деня в събота как се отчита?
Т.е. и дните от 2012г. и от 2013 г. /за които се губи правото да се ползват, над 10-те които могат да се отложат / трябва да се изплатят като обезщетение по чл.224 при напускане през 2014г., така ли ?
Здравейте!

принципно питам, защото различните програми различно начисляват - едни към 01, други към 31 число на текущия месец.
та допълн. труд. възнагр. за стаж и проф. опит. от кога трябв ад асе начислява - в месеца в който навършва една година - примерно - 15 юни - т.е. от юни, или от следващия месец - юли , когато този стаж вече е факт.
Аз да си повдигна темата.

Здравейте,

правя год отчет за статистиката частта за заетите лица, и ме интересува къде да сложа начисление неползван към 31,12,2013 г. отпуск и въобще трябва ли да го включа някъде в частта за начислените средства за РЗ в отчета? Съответно ползваните такива отпуски от минали години през 2013, трябва ли да намаля отпуска с тяхната сума?

Благодаря предварително
Здравейте.

Плащаме наем на етажна собственост с форма на управление общо събрание.
Въпроса ми е трябва ли да им се удържа окончателен данък за четвърто тримесечие?
Благодаря   :smile1:

Разбрах те  :wink1:
" А какъв документ те ще получат от нас, за удържания данък , не ми стана ясно."


А на тях за какво им е въобще този документ ?

Не го ли декларират някъде?

nralev -юл трябва да издава и СИС при всяко плащане на наем ;)
За пръв път ще плащаме наем на собственици с форма на управление  етажна собственост. Четох и се пооплетох, но това ли :
1. Те ни издават бележка за брутната сума на получения наем
2. Ние им удържаме 10  оконч. данък  от брутната сума. Издавам РКО с тия 10 % по-малко.
3. Подаваме Декл. по чл.55 на тримесеч.
4. Подаваме Декл. чл.73 следв. година

СИС и сл. бележка не им издаваме. А какъв документ те ще получат от нас, за удържания данък , не ми стана ясно.
Да, Декемврийската заплата не влиза в преизчислението, но при нормални обстоятелства в нея е начислението на данъка и удръжката му. Все към някоя заплата трябва да се начисли, а през месец януари няма да има плащане на трудови възнаграждения. Ако се плащаха ноемврийски примерно, към тях щях да го начисля.
За 1 или 2 стотинки, може да пишете че разликите са несъществени и за това не правите преизчисление :)

И аз да попитам. Закъсняваме с изплащането на трудовите възнаграждения. Съответно към декемврийските  заплати /които ще се платят най-рано февруари/, ако направя годишно преизчисление на ДДФЛ и то реално няма да бъде възстановяване или удържане до 31.01. съответно няма да бъде внесено и до 25.02.
Въпроса е има ли смисъл въобще да го правя?