Подписът отдавна не е задължителен реквизит на фактурата. Това се отнася като за подписа на издателя, така и за подписа на получателя.
Никъде няма такова изискване.

Остроумниченето само по себе си не е лошо, но когато се основава на знание, а не на избиване на комплекси!



X5,
По първия цитат има и условие в кои случаи не е задължителен реквизит подписа на издалото длъжностно лице фактурата.
Чудно как ти отърва и за подписа на получателя на документа!

По втория цитат: По вятъра на Ком по-добре букет-тръни да беше написала. Веднага щях да го гушна.
Сега това, дето си изпратила от Ком ще го носиш на гръб ти, Илийцо!


XXXXX,
Молете се, до Вътрешни правила за документооборота в предприятието е казуса Ви с молбата до модераторите.

Друг момент относно получателя на документа- едно предприятие с повече от един търговски обект с централно счетоводство- в кой търговски обект доставена стоката, в кой обект получени документите, кой е получил документите, къде ги е оставил след получаването им? Ами, ако това, предприятие е регистрирано по ЗДДС- Който кажат ли ще ги е забутал? Или са малко текущите задължения и срокове, които трябва да се спазват от счетоводителите.

Иначе като ни цитирате членовете от законите и ученици от начален етап на образованието могат да четат!
...Не виждам във фактурите, които издаваме  текст: европейски подпис на физическото лице...

А текст: Получател подпис, име и фамилия  на получателя, виждате ли?
Някъде е уточнено, че и длъжността на получателя в предприятието трябва да се запише при получаването й.
В банковите платежни нареждания е практика, но и наредителя си записва личните класифицирани данни.
А съгласието му е под текста- европейски подпис на физическото лице.
И в регистъра- забележка- "шефа" ми ги донесе за издаване в издателството.
И физическите лица по проекти по ЗЗД нямат дялово участие в основния капитал на възложителя, но им се удържат осигурителни вноски и данък по ЗДДФЛ понеже са получили обект на облагане по закона- облагаем доход след приспадане на личните осигурителни вноски.
Предприятието, ако е регистрирано по ЗДДС и доставката на услуга е облагаема по ЗДДС трябва ли на отделни редове да се начислят рабат и данък?
В магазина предлагате освен стоки и услуга настаняване в обзаведена под стая в стаята за склад, че питате и двете ставки ли ще отпечатват на фискалния бон. Това трябва да е само денонощен магазин, защото някой мющерия като мен може да дойде за цял уикенд в магазина.
В хотела на банката засега ще влиза старата -нова ставка. Наличните хранителни стоки в края на сезона на хранителната банка.
Ако минава прага на същественост в относителен дял откритата грешка си има стандарт.
Иначе, ако е само за фирменото оперативно счетоводство изравнете си ги със сторно кореспонденция. През просото са и в административно оперативно ниво.
 "Началството" за осигурителния стаж ли се е изказало или за осигурителния доход?
Назад във времето това важеше само за неосигурените безработни, които трябваше да плащат здравно-осигурителни, вноски без да подават декларации, а към настоящето време трябва да подават декларации обр.7 и евентуално заявление за плащането им и след като си внесат вноските, тогава им се отразява месеца за здравно-осигуренителни права.
Идеята за самоосигуряване като СОЛ чрез предприятие само осигурява здравно-осигурителни права на определените в социалния кодекс проценти.
Като няма наемане на ротационен принцип на служители по служебно правоотношение, безработните и самоосигуряващите се лица трябва да им набавяме средствата да ги осигуряваме и назад и към настоящето.
Това е виц за "счетоводителя" Арчи, който тегли и харчи, Марче.

Тъй като сте прекъснали борсата за повече от 12 месеца, нямате право на остатъка от старото обезщетение.
Ако имате 12 месеца с осигуровки за безработица от последните 18 календарни, ще имате право на ново обезщетение.
Тъй като от отпускането на предходното обезщетение "края на 2017" не са минали 3 години, сега може да имате право само на минималното обезщенетие - 4 месеца по 9 лв на работен ден.

Между другото: Малко по-нагоре,  в отговор 588 съм написала същото. Добре е преди да питате да прочетете какво е написано.

Ами не е вярно написаното!
През 2018г ми изплатиха остатък по първоначално определен период от 2015г след прекъсване на периода 1г 1м 27дни.
Здравейте,
Подобни казуси бяха възникнали преди 4-5години, но по проекти, финансирани със средства на ЕБ.
Вариант е този доход да се декларира като доход от извънтрудови правоотношения, но е важно да уточните в кое тримесечие е изплатен.
Ако е изплатен през четвърто тримесечие, то авансов данък може и да не е удържан.
От изложеното обаче платец на дохода би трябвало да е работодателя по ТД.
А и още нещо- тия обезщетения за м.март'2020г не се ли изплащат след 20.04.2020г?
И аз нещо не мога да разбера. Болничнте листове подадени в трите фирми, приети приложенията, отпуснато обезщетение. В две от фирмите лицето си сменило банковата сметка.
Или в ТП на НОИ имат актуална банкова сметка на осигуреното лице.
Предполагам не очаквате обезщетенията на осигуреното лице да бъдат преведени по няколкото му сметки!?
Що зa единствено решение в моментa?

Предложение зa приемaне нa пaри в брой от счетоводители със СУПТО и КA в офис:
Не издaвaйте фaктури от името нa клиент от вaшия софтуер. При необходимост от издaвaне се свържете с клиентa зa издaвaнето й от неговия софтуер и неговото ФУ.
Как да ги заприходите в склада?
По доставна цена с ДДС или без ДДС. Средната цена ще се преизчисли след въвеждането им.
Съвсем простичко - през 2017г за разликата от 2лв до 5лв е начислен данък печалба за 200бр.
През 2019г ви връщат 100бр. въвеждате ги по доставната цена без ДДС - 5лв, преизчислява се средната цена и при последваща им продажба примерно разликата от 2,10лв до 5лв на бр. ще подлежи на облагане с данък печалба.
Работодателят, издал служебната бележка няма ли отговор на въпроса Ви?
Теоретично, ако не е грешка при миграция на данни, то тогава разликата вероятно е получена от други във фирмата, чиито служебни бележки са за облагаеми доходи по-малки от реално получените.
Тази игра се играе от години в някои бюджетни предприятия, като се увеличава дохода на някои от служителите, на които им предстои пенсиониране примерно.
Обърнете внимание на чл.26, ал.2 и ал.3 от ЗДДС, независимо регистрирани или нерегистрирани по закона сте.
В нетните приходи от продажби също се включват акцизи.