Вижте това няма ли да ви свърши работа като длъжност и код, а по макета за Дл х-ка си нанижете конкретните структурни зависимости, изисквания и задължения  :thumbup:

26316012
Икономист, организация и управление
 :swoon: вярно, че съм забравил да напиша, че уведомлението завършва с дата, подпис и опис на приложените доказателствени документи.....
.....................
Ей, колежки! Вярно, че щом проблемите са му покрай бременност детето е младо...ама имайте им малко вяра бе...щом се е регнала и пита ...значи все пак вдява за посоките момичето...ще се справи...от нас само попътен вятър поиска... :punish: Бременността е свещена /особено в  наше време и по нашите земи/ и да не се бъзикате друг път...
Задължение за уведомяване
Чл. 313а. (Нов - ДВ, бр. 52 от 2004 г., в сила от 01.08.2004 г.) (1) (Доп. - ДВ, бр. 103 от 2009 г., в сила от 29.12.2009 г.) Бременната работничка или служителка както и работничка и служителка в напреднал етап на лечение ин-витро ползва права по чл. 140, ал. 4, т. 2, чл. 147, ал. 1, т. 2, чл. 157, ал. 2, чл. 307, 309, 310 и чл. 333, ал. 5 след удостоверяване на състоянието си пред работодателя с надлежен документ, издаден от компетентните здравни органи.

(2) При прекъсване на бременността работничката или служителката по ал. 1 е длъжна в 7-дневен срок да уведоми работодателя.

(3) Работодателят и длъжностните лица в предприятието са длъжни да опазват в тайна обстоятелствата по ал. 1 и 2.


...ако не се приложи този член от КТ,  може да ви прекратят договора по всяко време...така, че според мен сте най защитена, ако входирате уведомление в деловодството с копие за вас цитирайки го като основание... :thumbup:
До 3 годишна възраст детските заведения вкл. и ДЯ са към отрасъл здравеопазване независимо под чия шапка са разкрити или финансирани, но това няма общо с казусът Ви.
Спомнете си урок № 1 за икономическите специалности: "Каквото и да ви говорят, да знаете, че става дума за пари!"
Проследете пътя на членският внос и той ще ви определи към коя браншова асоциация е съответната синдикална организация и кой браншови /отраслови/ или регионален КТД ще е в сила.
Що касае КТД 2010 в здравеопазването - дните там си стоят от време оно и са на база комплексна оценка на работните места. Дават се при условията на съответният член към който е приложение самата таблица, а в него си пише че са според правилата на НАРЕДБА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ВИДОВЕТЕ РАБОТИ, ЗА КОИТО СЕ УСТАНОВЯВА ДОПЪЛНИТЕЛЕН ПЛАТЕН ГОДИШЕН ОТПУСК http://lex.bg/laws/ldoc/2135514186  , а тя, както и чл. 156 на ТК са променени и никъде не фигурира термина комплексна оценка на условия на труд на работното место.
При тия обстоятелства остава като законно право на работника да ползва отпуската вписана му н ИТД т.к. той стои над всякакви КТД-та, а едностранната му промяна е разрешена само по отношение повишаване на заплатата. :thumbup:
Не е точно ясно от написаното с какво този човек конкретно се занимава, но за всеки случай вижте дали не попадате в конкретиката и на чл. 31 - 32 от наредбата. :thumbup:
В моите "живи" формуляри http://www.kik-info.com/forum/index.php/topic,1816.0.html  има "Отчет гориво 2012" и вътре има готов протокол с изчисления за разход на място. Ако сте в регион засегнат от зимните неволи можете и да признаете при необходимост пак с протокол и заповед като зимен преразход от негасене. Аз този месец пускам такъв за 17 литра дизел - 4,5 часа работа на място през януари и февруари... прибавям справка от http://www.stringmeteo.com/synop/temp_month.php   и за 9-те работни дни от 29.01. до 13.02. признавам по 0,5 часа работа на место при неизгасен двигател. !!! Във файла теоритичния разход на въздух е за бензин, а за дизел да се подмени с 15,2 !!! :thumbup:
А къде има съмнителен текст ограничаващ отпуските при ТД по този член?
И да не се забравя, че трябва да е отработил повече от половината работно време в местото на командировката /за 10 лв/.
Ако има събитие свързано с чл. 21 - по преценка на командироващия.
Ако друго предпиятие командирова ваш служител за собствена сметка - допуска се споразумение за признаване на ангажираност в рамките на пълен ден.
Ама те хората са си на СИРВ бе...аз росто предлагам да приемат максимален срок за изравняване 6 м. и това дето няма да го работят в първите 2 да си го отработят във следващите 4 ....
Не е посочена обаче като причина работната заплата и осигуровките - явно си ги изкарват и в рамките на намалените обеми на поръчките. Посочват се другите косвени разходи - енергията за общо отопление и за непрекъснатия цикъл при пещите. Остават още 2 студени месеца и идва лято. Мисля, че в рамките на 6 месеца спокойно биха могли да разтеглят работното време почти както са описали, че им е нужно без да нарушават каквото и да било ... Е , това последното само "молива" може да го твърди на 100%, така че ще си сметнат и подредят. :thumbup:
А що не помислите за чл. 142 от КТ при максимален период 6 месеца за изравняване при условията на чл. 5, ал.(3) и чл. 9 от НРВПО?!  :thumbup:
gogo ..що млъкна... :chef::girl_hospital::suicide:
Честно казано системата НАССР /хасеп/ започна още от изискванията към средата и едва ли не искат да построиш наново кухнята си...ама мислех да не плаша хората... стени без фуги...хром никел и пластмасови дръжки...програми за дезинфекция...пътища на продуктите....контрол на вход ...съхранение и изход - термометри и журнали...един морков да туриш по високо или по ниско от рафтчето на което му е предписано да седи и ..... топла студена вода сапун и дезинфектант пред тоалетната + манта и чехли с които да се влиза там...ей такиви дреболийки...(просто да се надяваш да ти е корумпират инспектора) >:(
http://www.kik-info.com/forum/index.php/topic,1441.msg3991.html#msg3991     Мисля, че тук вече има това, което Ви интересува  :thumbup: /признавам обаче, че не съм теглил и разглеждал точно тези приложени файлове/ :thumbup:
http://www.lex.bg/laws/ldoc/2134681088

Чл. 88. (Изм. - ДВ, бр. 17 от 2011 г.) (1) Лицето по чл. 6, ал. 1 и ръководителят на предприятие, извършващо превоз за собствена сметка, изготвят график за работа за водачите, осъществяващи превози на пътници по автобусни линии с моторни превозни средства, които не попадат в обхвата на Регламент (ЕО) № 561/2006 или на Европейската спогодба за работата на екипажите на превозните средства, извършващи международни автомобилни превози (ратифицирана със закон - ДВ, бр. 28 от 1995 г.) (ДВ, бр. 99 от 1995 г.), наричана по-нататък "AETR".

(2) Сведенията, които трябва да съдържат графиците за работа на водачите, и сроковете за тяхното съхранение се определят с наредбата по чл. 89, ал. 1.



Чл. 88а. (Нов - ДВ, бр. 92 от 2005 г., в сила от 18.11.2005 г.) (1) Общата продължителност на периода на ежедневно управление при извършване на таксиметрови превози на пътници не трябва да надхвърля 12 часа. Почивката между два периода на ежедневно управление трябва да е не по-малко от 11 часа.

(2) След период от 4 часа управление водачът на лек таксиметров автомобил трябва да направи прекъсване най-малко 30 минути, освен ако започва период за почивка.

(3) Прекъсването по ал. 2 може да бъде заменено от прекъсвания с продължителност най-малко 15 минути всяко, вместени в периода за управление на превозното средство.

(4) Седмичната почивка на водачите, извършващи таксиметрови превози на пътници, е не по-малко от 36 последователни часа.


и естествено :
Чл. 6. (Изм. - ДВ, бр. 99 от 2003 г., в сила от 12.12.2003 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 92 от 2005 г., изм. - ДВ, бр. 85 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) Обществен превоз на пътници и товари се извършва от превозвач, който притежава лиценз за извършване на превоз на пътници или товари на територията на Република България, лиценз за извършване на международен превоз на пътници или товари - лиценз на Общността, или удостоверение за регистрация - за извършване на таксиметрови превози на пътници, и документи, които се изискват от този закон. Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" води регистър на моторните превозни средства към всеки лиценз за извършване на превоз на пътници или товари на територията на Република България и издава удостоверение по образец, определен с наредбата по чл. 7, ал. 3, за всяко превозно средство.

(2) (Нова - ДВ, бр. 92 от 2005 г., в сила от 18.11.2005 г., изм. - ДВ, бр. 93 от 2009 г., в сила от 25.12.2009 г.) Веднъж вписано в базата данни на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, превозното средство може да бъде прехвърлено в друг лиценз.

(3) (Предишна ал. 2 - ДВ, бр. 92 от 2005 г., в сила от 18.11.2005 г.) Лиценз и удостоверение за регистрация не се изискват за:

1. (изм. - ДВ, бр. 85 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г., в сила до 04.12.2011 г.) превоз на товари с моторни превозни средства или състав от пътни превозни средства с товароносимост до 3,5 тона или максимално допустима маса до 6 тона, с изключение на превозите, за които по силата на международни договори, по които Република България е страна, се изисква разрешително;

2. (нова - ДВ, бр. 17 от 2011 г., в сила от 04.12.2011 г.) превоз на товари с моторни превозни средства или състав от пътни превозни средства с максимално допустима маса до 3,5 тона, с изключение на превозите, за които по силата на международни договори, по които Република България е страна, се изисква разрешително;

3. (предишна т. 2 - ДВ, бр. 17 от 2011 г.) превоз на пътници и товари при бедствия, аварии и други извънредни ситуации;

4. (доп. - ДВ, бр. 102 от 2005 г., доп. - ДВ, бр. 109 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г., предишна т. 3 - ДВ, бр. 17 от 2011 г.) превози на пътници и товари, извършвани от Министерството на отбраната, Министерството на вътрешните работи, Държавна агенция "Национална сигурност", държавните предприятия "Строителство и възстановяване", "Транспортно строителство и възстановяване" и "Съобщително строителство и възстановяване", свързани с изпълнението на нормативно определените им публични задачи, както и от съюзнически и/или чужди въоръжени сили, преминаващи през територията на Република България и пребиваващи на нея;

5. (нова - ДВ, бр. 85 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г., предишна т. 4 - ДВ, бр. 17 от 2011 г.) превози на пощенски пратки, които се извършват в рамките на обществените услуги;

6. (нова - ДВ, бр. 85 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г., предишна т. 5 - ДВ, бр. 17 от 2011 г.) превози на повредени превозни средства;

7. (нова - ДВ, бр. 85 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г., предишна т. 6 - ДВ, бр. 17 от 2011 г.) превози на лекарства и медицински изделия, медицинско оборудване, както и други необходими средства за оказване на спешна медицинска помощ.

(4) (Нова - ДВ, бр. 85 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) Лицензът на Общността е валиден и за превозите на територията на Република България.


потърсете се тук и преценете къде стоите  :thumbup:

На бърз поглед  :exclaim:  - веднага сменете тази табелка (ОТ ПРИЛОЖЕНИТЕ "rar"-ФАЙЛОВЕ) за забрана на тютюнопушенето с прикачената долу - здравните могат да ви глобят, а са я измислили и описали в нормативите си дори със шрифта (за него най глобяват щото там е уловката), който е един от най-неразпространените. Просто си размножете тази без да я променяте /ЕСТЕСТВЕНО НА МЯСТОТО НА "ХХХ" ЩЕ ПОСТАВИТЕ НОМЕРА НА РЕГИОНАЛНИЯТ СИ ЗДРАВЕН ИНСПЕКТОРАТ), ламинирайте по желание и заменете всякакви други!
Не за месеца, а за определения период за изравняване. Графика се разработва и утвърждава за целия период и се нулира пак за същия период. :thumbup: ( това е файла - има го в пакета ми Grafiki2012 )
http://www.kik-info.com/forum/index.php/topic,1816.0.html

Вижте тук сред формулярите под първия пост може някой  Ви свърши работа. Електронни таблици са и правят някой неща сами, но първо ги разучете и използвайте винаги копия в случай, че увредите формула /не са защитени/! :thumbup:
Маме...абе ти що правиш (copy - paste) като оня от МТСП дето вече нейде го мърморихме.....!!! ;D

Не знам какво пише в договора ви, но от страни ми изглежда, че възложителя е собственик на филма, а вие сте си само изпълнители на услугата. В този смисъл нямате авторските права върху продукта си. :thumbup: