зДРАВЕЙТЕ1
Към ВСИЧКИ НЕОБХОДИМИ документи за рег-я на ЕООД трябва ли да се приложи договор за управление,така както се прави при регистрация на ООД.
Благодаря предварително
Благодаря много!

Имам приятелка, която ми каза, че миналата година за непубликувани отчети на ЕООД са глобени 2000.00 лв. Глобата се налага от НАП.
Здравейте,
Колко е глобата за непубликуване на ГФО в търрговския регистър?

Фирма,ООД,декларира,че няма дейност през 2012 г.,не е публикувала за предходни години отчети  и и
досега не е глобена.
Ако не подаде и тази година,защото управителят е в чужбина и няма връзка с него,ще има ли някакви фатални последици???
Благодаря за отговора,сега влизам,че от бурята вчера нямах интернет...само да попитам,трябва ли да се донесе някакъв документ,че се осигурява на максимума и нали счетоводно начислявам заплатата на управителя  като разход и му удържам само  10% данък?

Mоже . След като по ТД е осигурен на максимума 2200лв. , то тук няма да има осигуровки
Здравейте
Много ми е необходима вашата помощ :smile1:
Може ли да стане управител на новоучредено ЕООД човек,който работи на друго място на трудов договор и се осигурява на максимума?
Благодаря предварително
Благодаря много!
За данъка върху доходите срока за плащане не е дошъл, не могат да ви го изискват преди 25.06.2013 г.Ако удостоверението се издаде преди тази дата, би следвало да не фигурира като задължение.
Добро утро,колеги!
Лека и спорна работа! :smile1:
Имам следния въпрос:искаме да платим всички задължения към днешна дата,защото ще ни е необходимо удостоверение за наличие или липса на задължения.
В спр.за задължения Данъкът в/у доходите стои със срок за плащане 25.06.13,следователно от сумата за плащане трябва ли да се изключи данъка в/у доходите и така да получим чисто удостоверение?
Благодаря много предварително

Благодаря много!
Точно и изчерпателно,както винаги!В друг форум срещнах коментари,че трябва само баланс и удостоверение,затова имах съмнения...
Изискванията ги има в цитираната от Вас Наредба 11:

(8) (Предишна ал. 7 - ДВ, бр. 92 от 2011 г., в сила от 22.11.2011 г.) Финансовата стабилност се доказва чрез представяне на справка (приложение № 3) с приложени следните документи:
1. (изм. - ДВ, бр. 92 от 2011 г., в сила от 22.11.2011 г.) годишен финансов отчет, заверен от регистриран одитор;
2. банкова гаранция, отговаряща на изискванията по ал. 5;
3. (нова - ДВ, бр. 92 от 2011 г., в сила от 22.11.2011 г.) договор за застраховка, отговарящ на изискванията на ал. 6;
4. (предишна т. 3 - ДВ, бр. 92 от 2011 г., в сила от 22.11.2011 г.) удостоверение за липса на задължения по чл. 87, ал. 6 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс.

По кой от изброените документи имате въпрос?
В Наредба 11 на МТ пише,но все пак да попитам..В понеделник ще звъня да питам,но аз да се подготвя по отрано.... :smile1:
Добро утро :smile1:
Изпълнителна агенция Автомобилна администрация-откъдето и издават лиценза за транспортна дейност.

Откъде Ви изискват тази финансова стабилност?
Честит празник,колежки :smile1:
Относно финансовата стабилност на транспортна фирма, освен балансът към 31.12,2012 и удостоверението за липса на занължения други документи изискват ли се?
Благодаря много предварително
Да.Но пък доставчиците отказват да издават втори оригинал, не зная от какво се пазят..Или ако издадат след големи убеждения...
...
 а ако е фактура от продажби, то не е проблем да се извади копие,всяка програма го прави, затова предположих, че става въпрос за липсата на фактура от покупките
Да обикновено тези фактури се губят.. Така и не се откри тази фактура...За следващия път ще имам едно наум.. :smile1:
Благодаря,че се включи по темата!
обикновенно се губят фактури на покупките, затова казвам, че изискваме нов оригинал от доставчика, и тъй като ако е в брой ще трябва и касова бележка,затова казвам че е по лесно особено ако е платима по банка
Да така е,но не разбирам това-"Вземаме втори =оригинал=,ако е възможен и то ако е платима по банков път". Защо ако е платима по банков път?

Кой ли не се е сблъсквал с подобен проблем,нерядко фактурата се открива и то при собственика.Вземаме втори =оригинал=,ако е възможен и то ако е платима по банков път.Сега болшинството от фактурите са електронни и това е възможно,но не решава проблема с отношението на собствениците на фирми. Мислех върху вариантите на ХХХХ и ми се струва че снимането за мен е по лесно,но какво правим с по голям обем от фактури и то всеки месец,трудно решение,повече доверие между нас е нужно.

Благодаря много!!!
Желателно е да има опис, макар че при много документи е трудоемко. Но спестява ядове.
Ако има много фактури от един доставчек - можете да ги опишете заедно. Напр. Фирма ХХХ - 10 бр, ст-т 15000. Друг вариант - нареждате документите по 5-6 на масата, така че да се вижда номера и фотографирате. Предполагам след втория месец ще намерите удачната форма.
  Здравейте :smile1:
Проблемът ми е  изгубена фактура.
Собственикът на фирмата твърди, че аз съм я била взела/бил ме видял/, а аз нямам никакъв спомен и не мога съответно да я намеря при моите документи и сега произтичат различни проблеми от това вкл. разправия със собственика. Досега не ми е случвало да изгубя документ, но явно за всичко има първи път.
За в бъдеще трябва ли да се прави някакъв опис с документите, които се взимат и въобще как е най-добре да се реши този въпрос.
Благодаря много предварително
Благодаря много!
ЗДДФЛ:
Чл.65 (11) (Предишна ал. 10, изм. - ДВ, бр. 94 от 2010 г., в сила от 01.01.2011 г.; изм., бр. 94 от 2012 г., в сила от 01.01.2013 г.) Данъкът, който работодателят е задължен да удържа по чл. 42, се внася до 25-о число на месеца, следващ месеца, през който данъкът е удържан или през който са направени частичните плащания в случаите по чл. 42, ал. 6. Работодателят по основното трудово правоотношение внася данъка по чл. 49, ал. 5 в срок до 25 февруари на следващата година.

Авансово удържане на данъка за доходи от трудови правоотношения
Чл. 42. (Изм. - ДВ, бр. 113 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.; доп., бр. 95 от 2009 г., в сила от 01.01.2010 г.; изм., бр. 94 от 2012 г., в сила от 01.01.2013 г.) (1) Авансовият данък за доходи от трудови правоотношения се определя от работодателя месечно на базата на месечна данъчна основа.
(2) (Доп. - ДВ, бр. 95 от 2009 г., в сила от 01.01.2010 г.) Месечната данъчна основа се определя, като облагаемият доход по чл. 24, начислен за съответния месец, се намалява с удържаните от работодателя задължителни осигурителни вноски, които са за сметка на физическото лице, по реда на Кодекса за социално осигуряване и Закона за здравното осигуряване или за задължително осигуряване в чужбина. Месечната данъчна основа на самоосигуряващи се лица за доходи от трудови правоотношения по § 1, т. 26, буква "и" от допълнителните разпоредби се определя, като облагаемият доход по чл. 24, начислен за съответния месец, се намалява с авансово внесените чрез дружеството осигурителни вноски, които самоосигуряващото се лице е задължено да прави за своя сметка по реда на Кодекса за социално осигуряване и Закона за здравното осигуряване.
(3) Месечната данъчна основа се намалява със:
1. данъчното облекчение за намалена работоспособност по чл. 18, ал. 2;
2. данъчното облекчение по чл. 19, ал. 2, когато сумите са удържани от работодателя при изплащане на дохода от трудово правоотношение.
(4) (Доп. - ДВ, бр. 95 от 2009 г., в сила от 01.01.2010 г.) Размерът на дължимия данък се определя, като месечната данъчна основа по ал. 3 се умножи по данъчна ставка 10 на сто, а за доходите, придобити като морско лице - по данъчна ставка 1 на сто.
(5) Данъкът по ал. 4 се удържа от работодателя при окончателното изплащане на облагаемия доход, начислен за съответния месец.
(6) Когато през съответния месец са направени само частични плащания за този или за друг месец, работодателят внася данъка по ал. 4, определен върху брутния размер на сумата от частичните плащания.
(7) Внесеният от работодателя данък по ал. 6 не се удържа от частичното плащане, а се приспада от удържания данък по ал. 5.
(8) (Изм. - ДВ, бр. 94 от 2012 г., в сила от 01.01.2013 г.) Алинея 6 не се прилага за частични плащания за съответния месец, когато пълният размер на начислените от работодателя доходи от трудово правоотношение за този месец е изплатен до 25-о число на следващия месец.
(9) Данъкът по ал. 1-8 се внася в сроковете и по реда на чл. 65 и 66.
Здравейте,
Моля за отговор на следния въпрос: Заплатите за м.03 са изплатени на 19.04.13. ,така и подавам декл.6.- с осигуровките и Дод с дата 19.04.2013 г., макар че не са платени/осиг.+дод/.

Но не ми е ясно защо в Справката за задълженията- ДОД ми излиза със срок за плащане 27.05.2013 ,а не както са осигуровките с дата 25.04.2013 г?
Благодаря много предварително! :bow: