Здравейте, един такъв малко глупав въпрос, загледах се във фактурите които издава един наш клиент, в ТР той има два адреса един на управление и друг за кореспонденция с НАП, та във фактурите си той посочва адрес за кореспонденция и  е така от както фирмата е започнала дейност, това грешно ли е? :smile1:
За гр, София, офис СЕРДИКА BG89BUIB98888188843800, това е сметката, по която превеждаме ДДС, корп. данък, данък доход и т.н
Ако не пиша дата от до, в основанието да напиша данък дивидент м.10.17 г.

И преди всичко отново ви благодаря за бързите отговори :smile1: :smile1: :smile1:!
Здравейте, искам да попитам:
1. данък дивидент се внася до края на месеца следващ тримесечието през което е взето решение за разпределяне на дивидент? Важна е датата на вземане на решението?
2. Внася се по сметка на съответното ТД на НАП за приходи към централния бюджет с код 111111, а не в раздел Големи дънакопладци по сметка за приходи от дивиденти
3. В платежното от дата- до дата, пишем месеца в който е взето решението, примерно, ако е през 10.2017 г., пишем 01,10,17-31,10,2017 г.?
4. Има ли ограничение до кога трябва да се изплати дивидента, в деня на удържане на данъка, след това или до края на тримесечието или когато има пари? :smile1:
Благодаря ви на всички, отново получих необходимата ми помощ и информация! :smile1:
Благодаря още веднъж.
Ще попитам още нещо   :blush:, ликвидационият капитал е всъщност основния капитал, който се връща на собственика и на него не се дължи данък дивидент?
Искрено благодаря за подробния отговор!
След четене по тази тема съвсем се обърках, трябва да изготвим начален и краен ликвидацинен баланс или един общ с дата 01,05,17-,,,,,,,,? Ако са два и двата ли се публикуват в ТР или само крайния, който трябва да е по прил.1 на СС 13 и да бъде нулев,, след като капитала е върнат на собственика или се бъркам?
Здравейте на 05,01,17 г, е - подадено Б6  и Г1 в ТР и ЕООД -то е обявено в ликвидация, тя приключва на 30,09,17г,, адвокатът ни каза да му пратим ГФО с дата на изготвяне 10,10,17, Дружеството никога не е осъществявало дейност, има само капитал от 5000, който е на каса, трябва да изготвим:
1.Баланс с период 05.01.17- 30.09.17 или 05.01.17-10.10.17
2. Адвоката е писал в отчета на ликвидатора, че Записания основен капитал (включително ликвидационен дял) на дружеството ще бъде изплатен на Едноличен Собственик на капитала . Към датата на изготвяне на заключителният ликвидационен финансов отчет дружеството няма налични суми в каса или по банкови сметки, т.е основния капитал се трансформира в ликвидационен, но парите в касата как се осчетоводяват? Или баланса трябва е О?
3. В колона предходна година нищо не се посочва?
Може ли предизвестието при срочен трудов договор да бъде 1 месец или задължително трябва да бъде 3 мсеца?
Здравейте искам да попитам, дали правилно разсъждавам, за майка, която се връща на работа и прекъсва отпуската си за гледане на дете до 2 год.възраст, не го прехвърля на никой и дете не тръгва на ясла. Тя си е подала заявление, пуснали сме заповед, попълнила е приложение 7 и 8 за промяна на обстоятелствата:
1, майката има право на 50 процента майчинство?
2, Подаваме приложение 10 с редовни данни на основание приложение 7 с деклариране промяна на обстоятелствата, за прекъсване на отпуската, подав се до 3 работни дни от промяната?
3, Подаваме приложение 10 с редовни данни на основание приложение 8, но какво да деклрираме: промяна на обстоятелствата или деклрирам следните обстоятелства и кое да отбележим, за да взима 50 процента майчинство, подава се 10 число на следващия месец?
Благодаря предварително!
Оплетено стана, но според вас с наема, ще се решили въпроса с това гориво.
Извинявам се, че отварям темата отново, но управителя на фирмата не желае да промени сумата по гражданския, но е съгласен да се сключи договр за наем за автомобила на въпросното лице, по този начин би се решил въпроса за разходите за гориво да се признават за данъчен разход?
Може да се ползват услугите на застраховател или оценител?
Как се определя пазарната цена за наем на лек автомобил, който ще се ползва в дейността на фирмата?
И ние го правим, така с протокол и го включваме в двата дневника, правихме запитване към НАП и това беше и техният отговор!