Каква програма за архивиране ползвате?
здравейте!
Когато поемате нова фирма, примерно май месец, как въвеждате данни, от началото на годината или от месец май, като въведете начални салда по сметките.

И още един въпрос как и къде архивирате базтата данни на счетоводната програма, за да не се загуби при повреда на компютъра?
Благодаря на всички.
Здравейте!
Налага ми се да си издам електронен подпис, и не знам какъв да бъде- на физичеко лице или фирма, т.е на мен и ли на фирмата през, която се осигурявам. Водя счетоводството на тази фирма, през която се осигурявам и на още една. Ако ел.подпис е на физическо лице, трябва и двете фирми да ми дадът пълномощно, което да подам в НАП, заедно със заявлението за ел.подпис. Ако пък ел.подпис се издаде на фирмата през, която се осигурявам, само управителя ще може да подава електронно документи с него и другата фирма трябва да му дадае пълномощно на него, но той не е счетоводителя и съответно този електронен подпис няма да ми върши работа.
Правилно ли съм разбрала, моля за съвет.
И моля кажете каква е процедурата да подавам Д1, Д6, ДДС декларацията и год. декларация по електронен път с ел.подпис.
Здравейте!
Налага ми се преинсталиране на комютъра и искам да попитам, как да запазя счетоводната си програма и цялата база от данни!
Благодаря!
Към madimid- как правите годишното приключване на Dreem Personal  и как въвеждате данни за самоосигуряващ например в меню Основни- трудово правоотношение- какво слагате, когато е самоосигуряващ?
Правите ли си сами някои поправки като МОД, максимален осигурителен доход, новите кодове за 2013 за осигуровки.
Благодаря предварително!
Какwо мислите за програмите на Микроинвест и безплатната счетоводна програма Dreem Personal? Dreиem Personal били ми свършила добра работа при водене на еднофирмено счетоводство.