Здравейте ЕООД, майка излиза в 45 дневен болничен за раждане, фирмата няма да работи, нужно ли е да назначи прокурист за първата година или само за втората, за да не й спрат майчинството нои.
Нали микропредприятията не попълват отчет за паричните потоци и собствения капитал?
да, само дата ме притеснява да не се е променила.
Имал ли е някой подобен случай: подадох справките към НСИ имам входящ номер, подадох и год.декларация по чл.92, излезе ми номера с дата 28.08.2016, всичко добре, но вчера си прегледах справките и видях, че нещо съм разместила, анулирах, оправи си го и пак приключих, това ще повлияе ли на декларацията?
Ето това ме бъркаше: когато задължителните осигурителни вноски не са внесени към 31 декември на текущата година
Хубав ден, благодаря ви.
значи въпреки, че са весени на 04.01.2016 и те са данъчно признати за 2015.
Леле, много ви благодаря, покрай год.приключване се съмнявам за всичко дето съм направила.
И аз да попитам ако възнагражденията за 12.2015 са платени на 30.12.2015, данъкът е удържан, осигуровките са внесени на 04.01.2016 и сме признали всичко на разход за 2015-правилно ли е?
 :wink1: беше включен caps Lock, не ме разбирайте погрешно :smile1:
Искрено благодаря.
ТРЯБВА ЛИ ДА СЕ ПОПЪЛВАТ ТАБЛИЦА 1 И 2 КЪМ ДАНЪЧНАТА ДЕКЛАРАЦИЯ.
самоосигурява се като собственик на ЕООД.
здравейте да не отварям нова тема трябва ли да подава год.данъчна декларация за физически лица самоосигуряващ, който няма личен труд, но е имал болнични, осигурява се върху 420 и в месеците с болнични са внесени осигуровки върху 420 лв.- пропорционално на отработените дни.
Пълна каша ми е, собствениците не им се декларира, пък после "както прецениш най-добре", как да преценя, като не ми е ясно.
Просто да не взимат събота и неделя фактури.
Може ли да ми опишете методиката, ако сключим договор за наем за събота и неделя.
 :wink1:
Прави сте, ако случайно има няма да ги осчетоводявам, когато няма такива фактури, няма лично ползване, няма и наем, нали или се въртя в някакъв кръг.
Благодаря ви за статията.
За минали периоди с пътни листи изписваше цялото гориво, явно и тогава, когато е вършил и лични дела. Сега, за да нямаме проблем с нап договор за наем и всеки месец, фактура, за фирмата ще си е приход, а фактурите за гориво от събота  и неделя, да ползвам ли данъчен креди? За останалите активи, като лаптоп, телефон и т.н заповед да не се ползват за лични нужди.
Не знам какво да правя,  значи ли, че сега  ако се декларира това лично ползване, трябва да връщаме и със задна дата, въпреки, че с пътни листи е изписано горивото. Най- логично ми се вижда да пускаме фактура за наем към управителя и да ползваме дан. кредит за всички фактури.


Фирмата ни притежава лек автомобил, за който не е ползван дан.кредит, но за разходите за гориво и ремонт ползваме, тъй като с него се превозват стоки.
Той се използва основно в дейността, но понякога през събота и неделя управителя си го ползва и се чудя какво да направя, ако сега признаем лич.ползване, значи при проверка могат да кажат, че и преди това е ползван за лични нужду. И се чудя и аз един договор за наем, но какво ще означава това, че ще мога да си ползвам дан.кредит на фактурите за гориво от събота и неделя.

или една заповед, че автомобила не се ползва за лични нужди и фактурите за гориво от събота и неделя, хич няма да ги осчетоводявам.