Здравей,

вероятно, няма други водещи счетоводство на "Лафка". Какво по точно те интересува?
Ако имаш персонал ги назначаваш и им правиш графици. Ако продаваш стоки ги заприхождаваш и изписваш. За франчайза би следвало да е описано в самия договор. Няма как да ти се опише всичко, за това задай конкретен въпрос. ако ти трябва счетоводител, мисля, че от форума също може да прояви, някой интерес.
Чак пък и такива теми ли има в този сайт.

Този тип "счетоводителки" и държавен служител са едно и също. Човек усетил, че нещо зависи от него и започва да злоупотребява.
Здравей,

мисля, че за подаване на декл.1 и 6 - може човек да се справи сам.
За ГФО се изисква съставителя да отговаря на определени изисквания. Счетоводителя обикновенно знае, как да си систематизира информацията и е готов да реагира на проверки, ревизии и подобни. Мисля си, че ако попаднете на проверка, ще трябва счетоводител да се намеси и може да се платят глоби и актове. Общо взето, знам, че човек, като реши да спести от едно място, ще ги даде на друго.

поздрави,
може да погледнете:

чл.7 от ЗДДС и глава регистрация.
Наскоро свалих данъчна декларация на една фирма от 2007 г от Търговския регистър. Беше приложена с отчетите. Защо са я качвали хорицата не знам.

Да не ме погнат нещо и мен :noexpression:
Препоръчвам да го обсъдите с адвокат или лицето да се споразумее с чси да си изтегли запорите.

Да не се окаже, че доходите на други места не променят нищо при вас.
Гледам хората си взимали борса. Аз не знаех, че ни се полага така наготово и колко ли борси не съм си взел, направо си скубя косите сега.
Имаше тези дни една тема с предложение счетоводителят да бъде наказван за назначаването на тези, дето им се вършат услуги за обезщетение от НОИ. Сега и за документите да го подгоним счетоводителя, а собственикът къде е в тази схема ? Него да питат одитори и данъчни.

По-често си мисля, че собственици и управители са виновни за умишлени нарушения. Но пък и в доста случай си мисля, че са идей на счетоводители(вероятно и одитори и данъчни). Все пак те познават материята :)

Не виждам, какво по-различно от това да ви фактурират, каквото купувате.
Как ще го обясните това на одитори или данъчни, че сте приели неистински документи?
Здравей,

предлагам да си водиш пътните листа с това начално количество и когато заредиш да започнеш да изписваш счетоводно.

След 3-4 години, може и да не са толкова съгласни.
Например, Макензи Безос получи 33 млрд. долара.
Пореден сигнал от недоволен гражданин, който е таксуван с 4 лева за паркинг, за да стигне с автомобила си до пясъка.

Изненадваща проверка на данъчни служители смути събирачите на такса паркинг.
Юридически е въпроса.

Но защо да не си иска продажна цена, ако са били договорени например.
Както и за пропуснати ползи.
Здравей,

от практиката на живота. Замисляйки се в ресторантите вкарават алкохолни, безалкохолни и храни отделно. предполагам стигат до 150. Така и в хранителните магазини всяка стока си е отделно. Не виждам, основание вие да не го правите. За улеснение предполагам е по-добре да се ползва софтуер.
В следващия месец от НАП ще направят контролни покупки от е-магазини, за да проверят дали се спазват данъчните изисквания, предупреждават от приходната агенция.

https://nap.bg/news?id=3984
Аз спрях бирата :(
По принцип във фактурата пишете данните, който ви дава клиента. Предполагам, че щом е физическо лице и иска фактура, ще се отичта някъде. И според това да си даде данни, които ще му трябват там.
Добре ми се получава днес. Първо не пиша, като хората. Поправям се и гледам - запетая съм пропуснал.
Извинявам се. Така както бобо казва е.