Мисля си, че се организира с подсметки - къде ръководителите да си знаят разхдодите, къде счетоводителя да си знае, как да попълни отчета в НСИ или ГФО-то.
в долната част на законите слагат приложенията.

Приложение № 4 към чл. 66, ал. 2, т. 4 и 5

(Ново - ДВ, бр. 55 от 2020 г., в сила от 01.07.2020 г. до 31.12.2021 г.)

1. Адаптирани бебешки млека и прахообразни каши за бебета или за малки деца, попадащи в Код 1901 10 00 по КН на ЕС.
2. Хомогенизирани зеленчукови пюрета за бебета или за малки деца в съдове с нетно тегловно съдържание, непревишаващо 250 g, попадащи в Код 2005 10 00 по КН на ЕС.
3. Хомогенизирани плодови пюрета за бебета или за малки деца в съдове с нетно тегловно съдържание, непревишаващо 250 g, попадащи в подпозиция 2007 10 по КН на ЕС.
4. Смесени хомогенизирани пюрета от месо, риби, зеленчуци, плодове или ядки за бебета или за малки деца в съдове с нетно тегловно съдържание, непревишаващо 250 g, попадащи в Код 2104 20 00 по КН на ЕС.
5. Бебешки пелени, попадащи в Код 9619 00 81 по КН на ЕС.
Но клиентите са платили повече за консумация, на тях няма как да се върне.

Цените за клиентите не се променят. Помощта е за заведенията.
И аз не бих се занимавал, ако не е много голяма сумата.
Ще подадете правилно в дневника 9%, но първичните документи ще са с 20%. и да не ви глобят по наредба н-18 за издаване на фискални бонове с грешна ставка. Варианти много.
в гугъл?

тук е цялата информация https://www.az.government.bg/pages/pms-151-2020-izm-s-pms-416-2020/
това ли?:
Скрит текст :

в държавен вестник
Виждам, че има промени в наредбата - ще излязат в държавен вестник утре на 26.02.
Мисля,че не се гледа начина на плащане, а вида на дохода.
Може и малко да съм се объркал. Струва ми се че питате от страна на физическото лице. То е получило фактура за неизвършена услуга. Ако е така, просто да не я плаща - на него кредитно известие не му трябва.
Иначе е много съмнително основанието "комисон по извършена услуга", а в същото време да не е извършена.
Може ли да е заради срока за плащане 25-ти януари?
Аз разбрах все едно - ако се разпредели дивидент от ЕООД на собственика - ще дължи осигуровки  : :lol:
Предполагам супто-то си има функции за плащане по фактури. Задайте въпроса към разработчиците му.
Другото е около вас ако има банка, като дойде да го заведете да ги пусне на каса по ваша сметка.
Таксата е височка но, няма да го мислите.
Мисля, че КИД не играе роля, важно е доставката да е по зддс, като е описано и какво са услугите.
Водите си клиенти на дребно за доставките от касовия апарат, подробно по желание за деливери за постъпленията по банка, по лесно да си ги следите.
Не сте написали фактурата на деливери се плаща или прихваща и ние не знаем договорката.
ако се прихваща най вероятно ви превеждат по-малко по банка и по клиентите ви остава салдо равно на тяхната фактура.
дебит разходи за услуги
дебит разчети за ДДС (ако има)
 кредит доставчици партида футпанда

Ръководството на дружеството е отговорно за изготвяне на отчета. Разбирай - счетоводителя и според фирмата, как иска да изглежда може да се включат мениджъри , маркетинг и т.н.
Предполагам, че може с допълнително заплащане или в цената за одита - да се уговори помощ от одитора при изготвянето му.
А да се обоснове съгласно законодателството? Мен ми е интересно, как според него се декларират доставките в дневниците по ДДС или това,че има да взима 40 000 лв му е казал приятел на снощната разпивка.
А те какъв тип услуга конкретно, казват, че е? Куриерска, рекламна т.н.
Да не би вие да не сте им предоставили договори протоколи и т.н. да не се защитите.

За мен тук имаме една сделка с право на ДК, а как се е фактурирало, с колко фактури няма значение.
Предвид, че искате добре описани - препоръчвам да си се напишат каквото е договорено, ако идеята е да има възможност да им се търси отговорност.
Мое мнение е, че трябва в онлайн услугите на НАП да се откажете от това СУПТО.
При проверка на обект да не се окаже, че сте декларирали, че работите със супто.
Но до колкото знам, скоро ще има още промени и там какво ще решат и дали ще влиея не знам.