реклама ли, то лицето да не трябва и други регистрации да прави хахаха
Като не си сигурен ще дойдат ли - срочен договор и не го мислиш.
И един вариант за обикновен ТД - подписват всички документи вкл. за отпуски и прекратвяне при назначаването и си ги менажирате, както са ви удобни.
Това, че ще се копае и вероятно, няма да е по тяхно решение, ознчава, че ще имат шеф.
При гражданския - ти си си шеф.
Не съм чувал за подобна проверка за право да подписваш отчети, камо ли за глоби и подобни санкции.
И аз малко остро, щях да пиша за одиторите, но се сетих, че ако наистина са за минал отчетен период, това наистина ще е по коректно.
Преизчислени са, по скоро ми бие на грешно отразени такси в миналото и сега се коригират.
Ако си спомняте - проблема с 2000 г. и че компютрите щяха да гръмнат , няма да се учудвате, че искат и на хартия да се съхраняват.
Е не само. Все пак , хубаво е да има, нещо, което да потвърждава ползването му в дейността.
Актив да, иначе от любопитсво, какво правите с велосипед за 10 хил. лв.?
Ако се използва за дейността - да.
Какво повече е една адвокатска гилдия от счетоводната. Те, като решиха да са с 40% признати разходи и си го приеха. На нас не ни облекчават, а затормозяват. А всеки от нас познава юристи и не са някакви божества.
Трябва да намерим начин, да вдигаме шум и да ни вземат насериозно.
При работа с ДМА и аз препоръчвам да помислите за някой неща. Като кога ви трябват разходи - в коя година; очаквате ли част от мебелите да се продават, или някой от тях по бързо да се изхабят и да има нужда от заместване, шефа да си ги прибере и т.н. До колкото можете да си улесните работата след време.
интернет вече не ползваме ли , че си гадаеме?
официална страница на ГИТ

https://www.gli.government.bg/bg/node/4389
Че и аз нещо не разбрах. На текущите служители - променяте ли нещо с тези нови утвърдени ДХ?
Прилича ми да си отвориш магазин и да си назначиш на трудов договор служител да продава - ама, вместо това си наел фирма с нейни служители.
С какво точно ви заплашват?
Иначе, ако е дребна сумата - по-добре да не се занимавате с глупости.
Ако е голяма сумата, вече не са глупости :)
Що с фактура? За мен не е правилно. Но пък и едва ли данъчните, ще направят проблем. Кой да знае. А и ддс ли ще има?
Осчетоводяванията обикновенно са дебит и кредит, какво да следва не ми е ясно.
На мен не ми е ясно, какво ще им гледат на касите - както и вече се написа, че парите просто ще се преместят в друга сметка. Отделно - подавайки на 14 число за предходни месеци - какво, точно ще правят от НАП?
Е какво да ги жалят счетоводителите, като постоянно се тръби, как изкуствения интелект, ще им вземе работата. И каквото да измъдрят си мислят, то AI няма да го затрудни толкоз.
Изобщо не става дума за счетоводна политика. Разходът си е за годината ,в която е издадено КИ и не стои въпросът да никакво " бутане" на каквото и да било.

Надявам се да не правиш същото и с фактурите, понеже няма голяма разлика от - фактура и кредитно.
чак пък идеи? Те, ако търсят информация за инвентаризаиция - няма да е ок да напишете, че имате каса на Луната. Не е добре да напишите истината ли?