Според мен си издаваш фактура - в 5 дневен срок от настъпване на данъчното събитие. Дори и да не искаше фактура клиента, пак би трябвало с отчет за продажбите да се отчете. След получаване на плащането се обвързва с това начисление.
Няма нещо различно от това да си купиш мебели и да искаш да ги платиш по банка след 45 дни.
Конкретно за издаване на фактура с много касови бележки, не виждам да има промяна. Издават си се, както до сега.
Проверете в електронните услуги на НАП - какво е декларирано от Технополис и подайте същите суми. И със служебна бележка, ще стане, но не знам дали ще могат в толкова кратък срок да ви я предоставят. Все пак, ако подадете грешни данни, ще имате възможност до 30 септември да подадете коректните.
Здравей,

пробвах на pdf формата на НАП. Няма грешки без да се маркират полетатата за ГФО.
Мога да предложа да изтриетте приложението и да започнете на чисто. Мисля, че не се опресенява онлайн приложението. Тази година по този начин подадох една декларация.
Здравейте,

в сайта на НАП са приложени таблиците с указания и опитайте с тях.

линк - https://nap.bg/document?id=17850
прилагам ви текст от правилника за прилагане на ЗДДС. Надявам се да ви е полезен.

Протоколи

Чл. 80. (1) Бланките на протоколите, издавани от регистрирани по закона лица, с изключение на протоколите по чл. 116, ал. 4 от закона, трябва да съдържат трайно вписани при отпечатването реквизити по чл. 78, ал. 1, т. 1, 3 и 4.
(2) Номерата на протоколите са нарастващи без дублиране и пропуски и не зависят от вида на бланката. Всички екземпляри на един и същи протокол носят един и същ номер.
(3) Номерацията на бланките на протоколите не зависи и не се нарушава при изтичането на календарната година.
(4) Ако лицето/клонът на лицето има поделения или обекти, същите могат да определят диапазон от номера, които да се използват от поделението (обекта) при издаваните от него протоколи. Този диапазон следва да се изчерпва постепенно през следващите периоди. При запълването му се определя нов диапазон.
(5) Погрешно съставени или поправени протоколи се анулират и се издават нови.
Здравей,

не знам автоматично ли е. Виж в услугите на НАП предоставне на данъчна и осиг. информация и Справка за извършени плащания, преведени по сметки на НАП и погасени задължения с тях.
Ще разбереш, как се погасяват задълженията.
Без да съм имал подобен казус и да съм разучавал:
бих подал ддс с фактурите и после ще ги закрия с плащанията.

А ако клиентите са си платили, но парите са ги задържали от куриерската фирма, пак ли така се разглежда въпроса?
Ако не работи за какво му е болничен?
Няма пред кого да оправдава отсъствието си.

Здравейте,

може би това ще ви помогне:

Корекции след деклариране (Загл. изм. - ДВ, бр. 97 от 2016 г., в сила от 01.01.2017 г.)

Чл. 126. (1) Допуснати грешки в подадени декларации по чл. 125, ал. 1 и 2 вследствие на неотразени или неправилно отразени документи в отчетните регистри по чл. 124 се коригират по реда на ал. 2 и 3.
(2) Грешките, установени до изтичането на срока за подаване на справка-декларацията, се поправят, като лицето извърши необходимите корекции и подаде отново декларациите по чл. 125, ал. 1 и 2 и отчетните регистри по чл. 124.
(3) Извън случаите по ал. 2 грешките се поправят, като:
1. лицето извърши необходимите корекции в данъчния период, през който грешката е установена, и включи неотразения документ в съответния отчетен регистър за същия данъчен период - при неотразени в отчетните регистри по чл. 124 документи;
2. лицето писмено уведоми компетентния орган по приходите, който предприема действия за промяна на задължението на лицето за съответния данъчен период - при неправилно отразени в отчетните регистри документи.
Здравей,

според мен нямаш задължение за СУПТО. Изчакай и други мнения.
Да знаеш, че ако в момента не ползваш СУПТО, трябва касовия ти апарат да отговаря на новите изиксвания. Понеже не си дал информация си го провери, като за теб срока като рег. по ДДС лице е 31.03.2019. А ако ползваш СУПТО, ще ти е до 30.09

поздрави,
Здравей,

обърни се към фирмата подържаща касовия апарат. Би трябвало да има възможност да се маркира. Самата наредба казва следното;

Чл. 27. (1) Лицата по чл.3, с изключение на случаите, когато извършват дейност по чл.
28, са длъжни да регистрират всяка продажба на стока или услуга по данъчни групи според вида
на продажбите:
1. група "А" - за стоки и услуги, продажбите на които са освободени от облагане с данък,
за стоки и услуги, продажбите на които се облагат с 0 % ДДС, както и за продажби, за които не се
начислява ДДС;
2. група "Б"- за стоки и услуги, продажбите на които се облагат с20 % данък върху
добавената стойност;
3. група "В" - за продажби на течни горива чрез измервателни средства за разход на течни
горива;
4. (изм.- ДВ, бр.48 от 2011 г., в сила от 24.06.2011 г.) група "Г"- за стоки и услуги продажбите на които се облагат с 9 % данък върху добавената стойност
Това намерих:

Данъчни декларации

Чл. 7. (1) (Предишен текст на чл. 7 - ДВ, бр. 97 от 2016 г., в сила от 01.01.2018 г.) Образците на декларации и на други документи по този закон се утвърждават със заповед на министъра на финансите и се обнародват в "Държавен вестник".
(2) (Нова - ДВ, бр. 97 от 2016 г., в сила от 01.01.2018 г.) Подаването на декларациите по образец по този закон се извършва по електронен път.
Възмножно е. Аз не знам, да са писали, че деня трябва да е работен.

По скоро лицата от страна на работодателя, би трябвало да оправдаят графика си на тази дата, но това ми е струва много невъзможно, някой да го провери.
Искате да кажете, че хотела, купува от себе си нощувка? И така ще стане представителен разход?
Примерите ви са с участие на трето лице.

За целите на ЗДДС:

41. "Търговски обект" е всяко място, помещение или съоръжение (например: маси, сергии и други подобни) на открито или под навеси, във или от което се извършват продажби на стоки или услуги, независимо че помещението или съоръжението може да служи същевременно и за други цели (например: офис, жилище или други подобни), да е част от притежаван недвижим имот (например: гараж, мазе, стая или други подобни) или да е производствен склад или превозно средство, от което се извършват продажби.
С изтичане на 3/5 години е задължително да увечличи. И би трябвало да е правено по-рано, ако са задължение с уговорено плащане до края на съответната година.
Сега не е ясно, каква им  е давността на тези задължения и ако е имало съдебни дела и подобни може да е се е увеличила.
Провери дали са преобразувани предходни години, понеже вероятно им е изтекла давността по-рано.
Накратко, трябва да си смениш касовия апарат до 31.03.2019 г. щом не ползваш софтуер. Не си задължен да си купуваш софтуер или да ползваш компютър. От нап вероятно биха искали да видях продажбите от касовия апарат и след това да го съпоставят със счетоводните данни.
Клиентите физ. лица ли са?
От тази година има окончателен данък за парични и предметни награди.
Мисля, че на семинара на НАП говореха и за необлагем доход от награди до 100 лв., но дали е минало не знам.
Да го имате предвид.